mee mee Skrevet 8. august 2006 #1 Skrevet 8. august 2006 i perioder så pleier jeg få et vondt punkt inni skjeden, på samme plass hver gang. ikke så langt inn. (der det er litt trangt først når man fører penis inn) det kjennes ut som en blåflekk eller sår eller noe.. kan det være at forhud knikker på samme punkt hele tiden? noen som har opplevd noe lignende før?
Gjest gjest1 Skrevet 11. august 2006 #3 Skrevet 11. august 2006 Jeg får sånn her og, spurte legen og han sa fyren måtte slutte å være så hardhendt. Vi hørte så klart ikke på legen.
mee mee Skrevet 12. august 2006 Forfatter #4 Skrevet 12. august 2006 kommer uanz om vi er hardhendte eller ikke..
Gjest Gjest Skrevet 12. august 2006 #5 Skrevet 12. august 2006 Kan det være g-punktet ditt som blir sårt pga "overstimulering"? Aner ikke, men du sier plassen ligger ikke så langt inn og er på samme plass hele tiden så da tenkte jeg g-punkt med en gang. Finnes flere som ikke tåler mye stimulering av klitoris fordi den er sensitiv, kanskje gjelder dette ditt g-punkt?
mee mee Skrevet 13. august 2006 Forfatter #6 Skrevet 13. august 2006 hørtes jo fornuftig ut det.. men har aldri fått g-punkt orgasme da...
smile Skrevet 13. august 2006 #7 Skrevet 13. august 2006 hørtes jo fornuftig ut det.. men har aldri fått g-punkt orgasme da... ← Men du har vel forhåpentligvis et g-punkt selv om du ikke får orgasme av det??? Jeg tenkte også g-punkt da du først skrev det.
Gjest Gjest Skrevet 13. august 2006 #8 Skrevet 13. august 2006 hørtes jo fornuftig ut det.. men har aldri fått g-punkt orgasme da... ← Jeg har heller aldri fått skikkelig klitorisorgasme(kan heldigvis få vaginal) men klitoris har jeg for det om. Tror jeg er litt overømfintlig ved klitoris fordi det er etter hvert skikkelig ubehagelig når jeg nermer meg orgasme og må bare slutte fordi stimuleringen blir dirrekte vond. Men heldigvis er det mye en kan gjøre for å ha et bra sexliv, er en ting litt problematisk finnes det en hel verden av andre muligheter
Trampe Skrevet 13. august 2006 #9 Skrevet 13. august 2006 Jeg tenkte også g-punkt.. Men om han er skeiv eller noe kan det være at han ganske enkelt har laget blåmerke på deg. Det går an det... om han står og stanger på samme punkt hver eneste gang dere har sex. Er det sånn i alle stillinger? Om han er skeiv ene veien kan dere kanskje prøve andre veien for å se om det blir bedre?
smile Skrevet 13. august 2006 #10 Skrevet 13. august 2006 Men om han er skeiv og dere har vært partnere har jeg hørt at du forandrer deg og tilpasser deg hans skjevhet... Mulig det er bare noe jeg har hørt. Er det vondt under hele din syklus eller bare periodevis??? Jeg hadde knallvondt da vi hadde sex under EL, spsielt da han traff enkelte punkter. Bare spytter ut noen tanker her....
mee mee Skrevet 13. august 2006 Forfatter #11 Skrevet 13. august 2006 (endret) det er i perioder det kommer. har egentlig aldri tenkt over når det er. men det kan gå mnd mellom hver gang. og når det først blir vondt, er det utholdende vondt! så da må vi ofte holde oss unna samleie opptil en uke. det pleier å bli vondt i en stillig, og når vi skifter er det ikke så vondt lenger. men etterhvert blir det vondt der og. det er da vi må ta pause. Endret 13. august 2006 av mee mee
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå