Pepita Skrevet 8. august 2006 #1 Skrevet 8. august 2006 (endret) Har akkurat installert Sims2, men når jeg åpner det, er det nok noe feil med skjerminstillingene eller noe for det kommer bare masse farger, striper, etc, ser ikke noe. Noen som skjønner hva som er feil??? Er det noe galt med skjerminstillingene mine? Har NVIDIA GeForce4 grafikkkort, som jo er det de anbefaler... Hjelp!!! Har prøvd å endre skjermoppløsning men da ser jeg ikke noe i det hele tatt på pc`n. Endret 8. august 2006 av *MissS*
SW20 Skrevet 9. august 2006 #2 Skrevet 9. august 2006 Prøv å last ned de nyeste driverne! www.nvidia.com
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå