Gjest Gjest_jente24_* Skrevet 8. august 2006 #1 Skrevet 8. august 2006 I dag kom jeg hjem i fra en konsultasjon i fra Colosseumklinikken. Jeg hadde planer om å fettsuge mage, flanker og ridebukselår. For å si det sånn. Jeg var overbevist om at jeg nesten måtte ut med 40 000 kr pga alle inngrepene, men kirurgen mente at det var helt unødvendig med fettsuging av ridebukselår og flanker. "Litt former må man ha" sa han. Han var enig i at magen min kunne bli fettsugd, så fra å tro at jeg skulle ta tre inngrep ble det kun til et inngrep. Dette syns jeg faktisk var veldig bra gjort av han. Viste seriøsitet. At han ikke bare ville tjene penger. Han var kjempe dyktig og forklarte og spurte om alt jeg ville vite. Sa at dette kom til å bli bra for meg, for etter fettsuging av mage ble jeg så godt som perfekt. Nå er det litt over 1 mnd til jeg skal dit. Gleder meg faktisk. Jeg spurte han også om det var mange på min alder som kom for å fettsuge magen sin. "Utrolig mange" svarte han. Jaja... da vet man hvorfor det er så mange fine & flate mager rundt omkring.
JallaJalla Skrevet 8. august 2006 #2 Skrevet 8. august 2006 Hvor mye skal du betale for fettsuging av magen ?
Gjest Gjest_jente24_* Skrevet 8. august 2006 #3 Skrevet 8. august 2006 Hvor mye skal du betale for fettsuging av magen ? ← Jeg betaler 22 000. Prisen ligger på 22-27 000. Min mage var visstnok veldig morsom (ja, han sa det, hehe) og fin å jobbe med, så den lå nederst på prislista sånn sett. Vet det finnes billigere steder å gjøre dette på (f.eks osloakutten), men colosseumklinikken ga meg et så bra inntrykk at jeg heller velger å betale ekstra.
Gjest har også. Skrevet 8. august 2006 #4 Skrevet 8. august 2006 jeg har også fettsugd magen. på samme sted. hvilken kirurg skal du ha????? hilsen ei som ble veldig fornøyd.
Gjest jeg over her Skrevet 8. august 2006 #5 Skrevet 8. august 2006 meg over her. jeg betalte 27000 jeg. hadde mye å ta av da. pluss litt slapp hud. sikkert derfor????
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå