Gjest Malina Skrevet 10. oktober 2006 #101 Del Skrevet 10. oktober 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Solstua Skrevet 11. oktober 2006 Forfatter #102 Del Skrevet 11. oktober 2006 Så er vi halvveis i uka - igjen :rosasmil: I dag har jeg pusset tenner på øvingspost... Det var en veldig spesiell opplevelse må jeg si, ikke bare var det veldig vanskelig å pusse noen andres tenner (har jo gjort det før...men det er noe med å gjøre det når andre ser på...) men det var jo ikke bare bare å få pusset egne tenner heller... Hadde egentlig regnet med det ville være litt ubehagelig å få egne tenner pusset, men det var likevel helt anderledes enn jeg hadde tenkt. Det var jo ikke vondt, men mer det at det er ubehagelig å ikke selv ha kontrollen... I kveld sitter jeg å sliter med en oppgave - vet bare ikke hvordan jeg skall få det til. Er ikke så vanskelig, mer litt uklart jeg vet ikke... Hodet er ikke helt klart tror jeg I morgen er det anatomi forelsening igjen - så er det jobb på kvelden. Ser frem til fredag, da skal jeg stå opp tidlig, lese litt - så skal jeg møte søsteren min og vi skal gå en laaang fin tur sammen. Så skal mannen og jeg til min søster og hennes mann å spise middag Ha en fiiin kveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest @nea Skrevet 11. oktober 2006 #103 Del Skrevet 11. oktober 2006 Husker den tannpussinga på øvingsposten jeg også Litt spesielt å bli pusset tennene på ja! Vanskelig å si ifra med masse spytt og tannkrem i munnen om at man må spytte ut også Sliter med en oppgave for tida jeg også Vi får håpe det løsner snart for oss begge! Sov godt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Malina Skrevet 13. oktober 2006 #104 Del Skrevet 13. oktober 2006 Tannpuss-øvingspost høres artig ut. Åssen oppgave er det du holder på med da? Vanskelig når en står helt fast,men får håpe det "løsner seg",så kommer nok ordene,tenker jeg. Leverer dere inn alle oppgavene, og får tilbakemeldinger på dem,eller? Høres ut som en fin plan for fredagen! Du får ha en fin dag, og goood helg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest @nea Skrevet 13. oktober 2006 #105 Del Skrevet 13. oktober 2006 Goood helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Solstua Skrevet 13. oktober 2006 Forfatter #106 Del Skrevet 13. oktober 2006 Hei og hopp Har nettopp kommet hjem etter en fin tur ute i det deilige høstværet - gikk en god tur og etterpå dro vi hjem til søsteren min og tok en kaffe. Så gikk jeg å handlet - mannen er syk så jeg måtte kjøpe cvitamin og paracet til han, så kjøpe jeg inn til en deilig salat så nå skal jeg slappe av litt, så skal jeg ta et deilig bad og "stelle" meg til i kveld... I går hadde vi forelesning om fordøyelsessystemet - jeg må bare si at jeg er totalt fasinert. Som søsteren min sa det "en kan jo nesten bli religiøs" - når en lærer om hvordan kroppen fungerer, det er bare helt fantastisk! Kroppen er fantastisk! I morgen skal jeg jobbe ekstra, fra 9-15 så det er ikke så lenge. Greit med litt ekstra penger også... Ha en skikkelig fin helg dere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Malina Skrevet 13. oktober 2006 #107 Del Skrevet 13. oktober 2006 Javisst er kroppen fantastisk! Og visst er det fasinerende å lære mer om hvordan alt foregår også. Ha en fin fredagskveld, håper mannen blir bedre etterhvert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Myztica Skrevet 14. oktober 2006 #108 Del Skrevet 14. oktober 2006 Hvorfor har ikke jeg vært innom boka di på mange dager?? :klø: Hmm... merkelig! Tannpuss-øvingspost ja Det var gøy! Men det var enda mer morsomt med venefloner (Selv om jeg nektet at noen fikk stikke på meg... ) Har litt sprøyteskrekk, men liker å stikke på andre! *mohaha* :evil: Ja,er ikke kroppen fantastisk?? Greit nok at man lærer om de forskjellige funksjonene etterhvert, men da man tenker på at ALT dette fungerer samtidig da! Blir jo helt tullete av tanken Håper helgen din er fin Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Solstua Skrevet 16. oktober 2006 Forfatter #109 Del Skrevet 16. oktober 2006 God kveld Malina, LinKri og @nea Helgen var fin den, kos fra ende til annen Men nå er jeg igjen Vet ikk ehva som er galt for tiden, pleier ikke være syk SÅ ofte... Nå er det bare én uke siden sist... Det kan vel hende at jeg er ekstra mottakelig fordi jeg nok stresser litt - jobb og skole, men synes likevel det er litt rart Og i morgen MÅ jeg på skolen også... Det går nok bra - må tenke positivt hvertfall! Mannen har vært kjempesøt med meg i dag - kjøpt inn alt jeg trenger av halsdrops, papirlommetørkler m/ balsam så ikke nesen blir så rød... og han har laget middag :rosasmil: Nå skal jeg lage mere te og slappe av med tven før jeg legger meg - må bare innom noen dagbøker først Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Myztica Skrevet 16. oktober 2006 #110 Del Skrevet 16. oktober 2006 GOD BEDRING!!! :klem: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Solstua Skrevet 16. oktober 2006 Forfatter #111 Del Skrevet 16. oktober 2006 GOD BEDRING!!! :klem: ← Tusen takk!! Det hjelper faktisk :smile: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Solstua Skrevet 17. oktober 2006 Forfatter #112 Del Skrevet 17. oktober 2006 Ble ikke skole på meg i dag - ligger hjemme med feber Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest @nea Skrevet 17. oktober 2006 #113 Del Skrevet 17. oktober 2006 Uffeda God bedring Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Solstua Skrevet 17. oktober 2006 Forfatter #114 Del Skrevet 17. oktober 2006 Som sagt er jeg syk - så det har ikke skjedd mye på studiefronten siden sist. Skulle vært på skolen i dag, gruppearbeid - men jeg måtte bare droppe det Skal egentlig på skolen i morgen også, medikamentregning - men jeg kommer nok til å holde meg hjemme. Tror det er best å bli skikkelig frisk, samt at jeg ikke har klart å få forberedt meg siden jeg har vært syk. Får snakke med de på stud.gruppa og få oppdatering av de, i tillegg får jeg regne oppgaver så det holder til helgen. Liker ikke å føle at jeg henger etter Hadde så store planer for søndag og mandag, men det gikk jo rett i #&%¤ Så nå føler jeg at jeg har så mye ugjort... Vil bare få ting unna, men jeg orker ikke - blir sliten og svimmel av å skrive her til og med *så kom deg i seng da...* God natt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Myztica Skrevet 18. oktober 2006 #115 Del Skrevet 18. oktober 2006 Huff.. syk enda du da Medikamentregning er ikke så vanskelig som det høres ut som.... Synes jeg da! Det er bare gange og dele Så finnes det jo en formel, og hvis man snur og vender på den, kan man bruke den hele tida! Selv klarer jeg ikke å bruke den, for jeg synes ting blir mer avansert da... Har funnet min egen måte jeg håper du blir frisk snart Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Solstua Skrevet 18. oktober 2006 Forfatter #116 Del Skrevet 18. oktober 2006 Formen er bedre i dag - feberen er hvertfall borte :rosasmil: Så i morgen er jeg klar for skolen. Det er obligatorisk så jeg hadde nok nesten reist uansett... Det som er litt dumt er at jeg skal på jobb i morgen, jeg vet ikke helt om jeg burde det enda - en ting er skolen, noe helt annet er jobben... Men jeg får se ann formen etter en time eller to på skolen - men jeg burde (og vil) dra på jobb i morgen Det er så lenge siden jeg har vært så pass syk som nå - det er slitsomt!! Håper jeg også finner min egen måte å regne medikamneter på, LinKri Føler meg litt "bakenfor" nå som jeg gikk glipp av den første forelseningen, men hvis du sier jeg kan klare det likevel gjør jeg sikkert det Nå som jeg endelig har funnet et studie som jeg trives med vil jeg liksom ha med meg absolutt alt, ikke være syk og gå glipp av viktige ting Nå gleder meg meg bare til å komme i gang igjen - kjedelig og irriterende å bare ligge her... Ha en finfin kveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Solstua Skrevet 20. oktober 2006 Forfatter #117 Del Skrevet 20. oktober 2006 Endelig er jeg i gang igjen I går var jeg tilbake på skolen - vi hadde forflytningskurs med fysioterapistudenter. Synes var veldig bra, lærte noe nytt og fikk repetert endel som jeg kunne frå før. Særlig bra var det å bli veiledet av andre studenter, synes det er en veldig fin måte å lære på. Det er lettere å stille spørsmål og diskutere ting med en som også er student. Men det blei en slitsom dag, først skole og så jobb - var ganske utslitt når jeg kom hjem. I tillegg til kurset på skolen, satt vi i gruppa å snakket litt om hvordan gruppa fungerer - og nå etter at vi har jobbet sammen en stund kommer det nye "problemer" frem - det er lettere å si hva en mener, tenker og føler... Vi har litt problemer med oppmøte og oppfølging, dvs å meldde fra om en ikke kommer osv. Vi må løse opp i dette - eller rettere sagt stramme inn Men det lar seg helt sikkert fikse. Har sendt inn noen oppgaver til veileder i dag for respons. Synes det er veldig skummelt, har bestandig vært sånn at jeg gjemmer meg litt bak de andre liksom - har ikke latt nadre gjøre jobben, men har heller ikke ropt ut at det er jeg som har gjort det. Så nå som jeg sender inn oppgavene på denne måten må jeg vise hva jeg har gjort og spørre om konkrete ting i forhold til oppgaven min. Synes det er veldig skummelt - men er også litt stolt over at jeg faktisk har gjort det :bukke: Føles litt sånn - begge to på en gang. I kveld er det jobb - mannen skal ut med jobben, så da er det like greit. Så er det dagvakt på lørdag og kvelden på søndag. Har vel mest lyst på fri - men fri gir ingen penger Helgene er jo egentlig også veldig hyggelige på jobb, så det er egentlig helt ok å jobbe. Men det er ikke like moro å krabbe ut av senga lørdag morgen når mannen ligger å sover... I helgen må jeg gi mannen litt mer oppmerksomhet også - har latt han "gå for lut og kladt vann" en stund nå, mest fordi jeg har vært syk, men han fortjener bedre så derfor litt oppvarting i helgen Ha en finfin helg dere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Malina Skrevet 20. oktober 2006 #118 Del Skrevet 20. oktober 2006 Jobbhelg du også,ser det ut som?! Jeg har bare fått skumlest gjennom de siste innleggene dine,men jeg skal få opdatert meg sikkerlig snart. Skulle egentlig bare innom med en og ønske deg en god helg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest @nea Skrevet 20. oktober 2006 #119 Del Skrevet 20. oktober 2006 Innom for å ønske deg god helg! Skal jobbe på søndag jeg også, men ellers har jeg fri Hjemme alene i kveld da, så jeg har smågodtskåla og pepsi max'n rett ved siden av meg. Deilig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Myztica Skrevet 3. november 2006 #120 Del Skrevet 3. november 2006 Hvor er du?? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå