Gå til innhold

Solstuas skoledagbok

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

God morgen alle sammen :rosasmil:

Nå er jeg straks ute av døren og på vei til en ny

(og spennende) dag på skolen

:hoppe:

Ha en super dag :vinke:

:klem:

Skrevet

Dagen i dag har vært en bra dag :rosasmil:

Var på skolen litt før ni og jobbet relativt effektivt med oppgaver frem til

kl 15 - dro så hjem og spiste litt og jobbet videre med oppgaver og forberedelser til forelesninger.

I dag har jeg gjort/lest:

:icon_idea: lest om temperaturregulering

:icon_idea: lest om huden

:icon_idea: registrert matinntak i "Mat på data"

:icon_idea: skrevet oppgave om respirasjon

Er egentlig ganske fornøyd med meg selv :sjenert:

Gleder meg til i morgen - skal ha øvingspost med veiledning fra 3års studentene :enig: moro!! Etterpå skal jeg forberede meg til anatomiforelesning - nervesystemet - skrekk og gru :klø: Men kanskje kommer jeg til å skjønne "alt".... :ler: Lite sansynlig, men det er jo lov å håpe!

Ha en fin kveld :vinke:

Gjest Myztica
Skrevet

Så flink du har vært i dag :klappe:

Øvingspost i morra blir nok artig! Husker vi tok bilder da vi var på øvingspost. Litt artig å se tilbake på! Er lite tips bare ;)

Ønsker deg en GOD natt :klem:

Skrevet

Så flink du har vært i dag da! :tommelsmil:

Nervesystemet er ikke akkurat det enkleste å skjønne seg på. Men det blir iallefall mye enklere når du forbereder deg til forelesningen.

Skrevet

Så flink du har vært i dag! :)

:hoppe: Så gøy å se at du gleder deg til å komme på skolen, og trives med det du driver med!

Skrevet
Så flink du har vært i dag :klappe:

Øvingspost i morra blir nok artig! Husker vi tok bilder da vi var på øvingspost. Litt artig å se tilbake på! Er lite tips bare ;)

Ønsker deg en GOD natt :klem:

Det var jo et supert tips :) Tusen takk!!

Skal ta med kamera i morgen jeg :rosasmil:

Skrevet
Så flink du har vært i dag da!  :tommelsmil:

Nervesystemet er ikke akkurat det enkleste å skjønne seg på. Men det blir iallefall mye enklere når du forbereder deg til forelesningen.

Takk :bukke:

Jeg satser på at det kommer etterhvert - det er hvertfall det jeg har blitt fortalt...

Skrevet
Så flink du har vært i dag!  :)

:hoppe: Så gøy å se at du gleder deg til å komme på skolen, og trives med det du driver med!

Det er nesten litt merkelig å ha en tilnærmet lykkefølelse i forhold til det å studere og være på skolen... Håper det ikke er noe galt med meg ;)

Skrevet

Jo,jeg tror virkelig det er noe galt med deg. Bestill time hos en psykolog NÅ! Virkelig.

:ler:

Nei, heldigvis er det nok ikke noe galt med deg. Jeg husker når jeg gikk på hjelpepleien- jeg gledet meg til hver dag med sykepleiefag- og ihvertfall til hver dag med praksis. Jeg kunne til og med sitte og lese kapittel etter kapittel i bøkene mine. Særlig sykdommeslære og sykepleie. Det er godt når ting er interessant.

Jeg er så glad for at du trives. Det er jo alltid spennende å begynne på noe nytt.

Jeg håper jeg også vil trives så godt som deg- uansett hvor jeg begynner...

Skrevet (endret)
Jo,jeg tror virkelig det er noe galt med deg. Bestill time hos en psykolog NÅ! Virkelig.

Nei, heldigvis er det nok ikke noe galt med deg. Jeg husker når jeg gikk på hjelpepleien- jeg gledet meg til hver dag med sykepleiefag- og ihvertfall til hver dag med praksis. Jeg kunne til og med sitte og lese kapittel etter kapittel i bøkene mine. Særlig sykdommeslære og sykepleie. Det er godt når ting er interessant.

Jeg er så glad for at du trives. Det er jo alltid spennende å begynne på noe nytt.

Jeg håper jeg også vil trives så godt som deg- uansett hvor jeg begynner...

* ringeringe*

Du vet jo hva du går til om/når du begynner - så jeg tror du kommer til å trives! Men dessverre kommer det jo ofte an på ting som du ikke kan rå med... Vet feks at mange som går heltid på HiO synes de er litt for mange (450 i hvert kull)... Men det blir sikkert bra uansett hvor du velger å begynne :rosasmil:

Endret av Solstua
Skrevet

450 i ett kull er mye. :overrasket: Men det er jo den største høyskolen også da...

Det blir mest sannsynlig Oslo på meg :)

Skrevet
450 i ett kull er mye.  :overrasket: Men det er jo den største høyskolen også da...

Det blir mest sannsynlig Oslo på meg :)

Det er veldig mange - jeg kan ikke helt forstå hvordan det går å få et "nært" forhold til forelesere og veiledere... På deltid er vi ca 60 tror jeg, men jeg vet jo nesten ikke hvem de er alle sammen, jobber jo nesten bare i gruppen på ni stk

Skrevet

Nå svarte jeg på PMen din. Beklager at jeg ikke hadde så mange gode råd til deg.

Ha en fin dag i morgen. :klem: Jeg må legge meg snart nå hvis jeg skal få noe ut av dagen i morgen.

Vi snakkes.

Skrevet
Nå svarte jeg på PMen din. Beklager at jeg ikke hadde så mange gode råd til deg.

Ha en fin dag i morgen. :klem:  Jeg må legge meg snart nå hvis jeg skal få noe ut av dagen i morgen.

Vi snakkes.

Takk - og god natt!

Skrevet (endret)

Bare hyggelig hvis jeg var til hjelp. :kose:

Endret av Malina
Skrevet

Hatt en fin dag?

I kveld skal jeg ha kort kveldsvakt,så må snart reise på jobb. Men måtte jo selvfølgelig innom DEG! :klem:

Skrevet
Hatt en fin dag?

I kveld skal jeg ha kort kveldsvakt,så må snart reise på jobb. Men måtte jo selvfølgelig innom DEG!  :klem:

Så god du er :klem:

Skrevet (endret)

I var det øvingspost som sto på timeplanen - sengebad og bekken.

Som jeg har nevnt hadde vi med oss 3års studenter som veiledere - det var bare helt supert!! Det er lenge siden jeg har lært så mye på så liten tid :rosasmil:

Når jeg skulle være "sjefen" ved senga og gjøre det som skulle gjøres spurte de meg hele tiden hvorfor gjør du det, hvorfor gjør du det sånn... Trodde kanskje at jeg skulle bli super stressa av det, men de var så flinke og fikk meg bare til å lære og virkelig å gjøre mitt beste - det var så lærerikt og MORO, selvom jeg svarte feil på noen ting...

Etter øvingsposten gjorde jeg ferdig en oppgave på 750 ord, før jeg gikk hjem.

Hjemme lå det pakke til meg fra mannen :-D

:hjerte: Han hadde bestilt knallturkise Crocs til meg på Ebay :hjerte:

Så nå blir jeg skikkelig fancy på jobb ;)

Ellers har det vært en rolig kveld, pizza og tv... så har jeg en SJOKOLADEkake i ovnen :sikle::hoppe:

Ha en herlig kveld :vinke:

Endret av Solstua

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...