Gå til innhold

På vei mot april 2007


83`

Anbefalte innlegg

Ja, nå er jeg altså 4 uker på vei (og en dag ;) ) gravid. Synes prøvetiden gikk veeeeldig forrt, da det klaffet på første forsøk. Skulle egentlig ikke begynne prøvingen før i august, men pga. utålmodighet og en god tro på juli, startet vi prøvingen litt før. Noe som visst gav utslag i min nå babybebodde mage! :ler:

Testet positivt allerede 4 dager før IKM, da jeg hadde sånn på følelsen at jeg var gravid. Tok enda en CB dagen etter, men den var nesten negativ (men svaaakt positivt likevel..) Trodde da at den digitale CB skulle vise positivt på IKM-dagen, men dengang ei! Fikk litt sjokk da, men er likevel gravid... hadde bare så lysst å se det svart på hvitt ;)

Har hatt små-symptomer i en uke, som stikking og verk i magen, strekk i sidene og i bekken-området, vondt nedover rumpen når jeg går, litt stikking i brystene, og litt uvelhet, svimmelhet og kvalme til tider.

I dag har jeg følt meg litt deppa også.. så graviditetshormonene hærjer nok villt nå... Et paradoks at man gleder seg sånn til å bli gravid, og når man først blir det blir man deppa! :sur: Blir også forrtere sur og hissig..

Gleder meg allerede til 2. trimester! Første semester innebærer jo egentlig ikke mye mer enn uvelhet, engstelse for SA, og skjuling av graviditeten.. selv om jeg har på følelsen at nyheten kommer til å poppe ut lenge før enn sist (da holdt vi oss til jeg var nesten 12 uker på vei).

Jaja, ble langt dette her, men blir hyggelig å hilse på dere andre gravide her inne :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:vinke:

De første ukene er lange ja, vi har ikke klart å holde oss, så nå tror jeg alle vet :)

Gleder meg til 12 uker er gått jeg også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye med spire og dagbok! :kose:

Jeg kjenner til at de første 12 ukene snegler seg avgårde, men når du først kommer over dem så flyr ukene avsted! :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:sjenert: Her fikk jeg knapt nok opprettet en graviditetsdagbok før spiren min forsvant igjen.. :tristbla:

Våknet i natt av at jeg blødde.. Har ikke store smerter eller noe, men det er mens-mengder i blod, så regner ikke med noe annet enn at jeg har hatt en veldig tidlig SA. Så skulle jeg oppleve det også... :icon_frown:

Er i grunnen med godt mot, for var jo august som var den opprinnelige prøvemnd.¨våres. Men man blir selfølgelig sjokkert og lei seg. Er bare glad for at jeg aborterte så tidlig, og ikke etter mange uker. Da hadde det definitivt vært mye verre, tror jeg.

Forstår også da hvorfor jeg var så deprimert i går.. var helt uttafor, og lå bare og gråt! Kunne ikke huske at jeg fikk sånne hormonsvinginger sist, men det var sikkert pga. aborten. Litt rart å kalle det abort når det skjer så tidlig, men det heter vel det?!

Vet i allefall at neste gang skal jeg ikke teste så tidlig, heller vente til etter IKM.

Håper jeg kommer raskt tilbake til graviditetsdagbøkene igjen, og lykke til videre alle dere som er så heldige å fortsatt få være her! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tuuusen takk for alle klemmene! Dere er så gode atte!! :klem1:

Virker som det går rimelig kjappt å bli gravid igjen etter en SA, så jeg håper på å være raskt tilbake. I mellomtiden får jeg trøste meg med at det tross alt er bedre å bli gravid neste mnd. jobbmessig sett!

(ja, er positiv av natur ;) )

:vinke: for denne gang! :smile:

Endret av 83`
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Uff, så trist da :troest:

Men jeg har tro på at du blir gravid igjen ganske fort vennen :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest marthepia

Bedre lykke neste gang. Håper spiren klamrer seg fast da :)

Stor :klem: fra meg.

Endret av marthepia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...