Gjest Gjest Skrevet 25. september 2006 #21 Skrevet 25. september 2006 Tusen takk fra meg også. Den høres veldig bra ut. Jeg tror bare det er et problem. De må spille på orgelet, er ikke tillatt med musikk fra CD der ine. Men det er vel mulig å få musikere tror jeg. Garmokirka ligger på Maihaugen i Lillehammer og det er et museum, så de har visse regler der Men fin var den tusen takk
Susan Sto Helit Skrevet 25. september 2006 #22 Skrevet 25. september 2006 Tusen takk fra meg også. Den høres veldig bra ut. Jeg tror bare det er et problem. De må spille på orgelet, er ikke tillatt med musikk fra CD der ine. Men det er vel mulig å få musikere tror jeg. Garmokirka ligger på Maihaugen i Lillehammer og det er et museum, så de har visse regler der Men fin var den tusen takk ← Vi hadde den kun på orgel. Fortsatt nydelig!
Gjest Gjest_Mystic Lady_* Skrevet 25. september 2006 #23 Skrevet 25. september 2006 Inngangsmarsj: Pachebel canon in D salmer: Kjærlighet fra Gud Herregud ditt dyre navn og ære Utgangsmarsj : Weddingmarch by Mendelssohn Dette er iallefall planen så langt tror jeg;-)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå