miesol Skrevet 8. august 2006 #1 Skrevet 8. august 2006 Er det noen som vet om noen som arrangerer kveldskurs i realfag i Trondheim? Jeg har tenkt å ta 2mx, 2fy, 2+3kj og 3bi som privatist, men tror jeg kommer til å trenge litt undervisning/oppfølging for å oppnå de karakterene jeg må ha.. Har noen hørt om eller fulgt noen slike kurs i Trondheim? Det er mulig Sonans har, jeg skal ta kontakt med dem i mårra. Men noen andre?
Gjest Eira Skrevet 9. august 2006 #2 Skrevet 9. august 2006 aftenskolen kanskje? vet ikke om d eharde fagene du skal ta, men du kan jo ta en tlf til dem.
miesol Skrevet 9. august 2006 Forfatter #3 Skrevet 9. august 2006 Takk for tipset, men de har desverre ikke realfagene jeg skal ta. Noen andre som vet om noe? Jeg innbiller meg at jeg har hørt at en av videregåendeskolene i Trondheim har hatt kveldskurs for voksne tidligere, men klarer ikke å finne noe slikt no. Kan godt hende det bare var fagene man trenger for generell studiekompetanse da, det er som oftest det som tilbys.. desverre.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå