Gå til innhold

Dverghøns

Fremhevede innlegg

Skrevet

:velkommen: til kinny og Leiababe

Har vært litt fraværende fra dverghønsboka en stund, men så PM fra kinny nå så jeg fikk en påminnelse... ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lurer litt på om det er noen igjen på KG som ikke er dverghøns :ler:

Skrevet

Plagsomt å være dverghøns. :P Ikke å være med i klubben, men å være så lav. *uffe seg* Hehe.

Men virker som en koselig gjeng da! :)

innom med en liten :klem: til alle som ønsket meg velkommen :):sjenert:

Skrevet

Vi har vel funnet mange fordeler med å være dverghøns. Bare å lese litt bakover i boka d. ;)

Skrevet

Synes absolutt det er flest fordeler ja :) Og som liten og søt slipper man gjerne unna med mye rart også :ler:

Gjest Leiababe
Skrevet

Også slipper vi den tynne lufta i høyden. Gjør det så tungt å puste ;)

Skrevet (endret)

God helg!

Endret av Blueberry
Skrevet

Neimen hei, Leiababe, er du også sånn liten og søt? Grattis som Dverghøne da :)

Gjest Leiababe
Skrevet
Neimen hei, Leiababe, er du også sånn liten og søt? Grattis som Dverghøne da :)

Hoho!! Selvfølgelig er jeg søt :ler: Takk, takk kjære medhøne(rart ord... :ler: )

Skrevet

Hva er rart med det ordet? Det er da helt naturlig :ler:

Skrevet

Innom for å ønske alle dverghøns en strålende uke :)

Skrevet

Hadde et lite dverghøneøyeblikk her for en uke siden. Min kjære og hans arbeidskollega begynte å snakke om høyden på kjærestene sine, jeg er 164 sa min samboer, og arbeidskollegaens kjæreste er enda litt lavere. Derfor fant min geniale (?!) samboer ut at vi var små knøtter, og da fikk vi vist kallenavn begge to, ja ... heretter kalt "knøttene" ;)

Gjest Leiababe
Skrevet

Ønsker alle dverghøns en fortsatt strålende uke :)

Gjest Don Giovanni
Skrevet

Snakk om klubb for felles-skjebne-felles-størst...undskyld trøst... :sjarmor: Men uansett, det er jo bedre å ikke rekke opp til skapet enn å ikke komme utav det :ler: de har jo klubb de også :)

• 4 uker senere...
Skrevet

Her var det stille!! :sjokkert:

Har alle det bra?

God helg! :)

Gjest StoreSky
Skrevet

Jeg har det bra! Men savner kjæresten som ikke er noen dverghane!! (ca 195 cm...hehe)

Har igrunn funnet ut at å være dverghøne er bedre en å være kjempehøne. Er igrunn gansle trivelig ja.

Dessutewn, når man står på en stol så ser min leilighet RAR ut! Eller når min kjæreste løfter meg til sin høyde, er litt sånn "jøsses, ser det sånn ut fra din vinkel"..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...