Blueberry Skrevet 23. desember 2006 Forfatter #821 Del Skrevet 23. desember 2006 Innom og ønsker dere alle ei riktig god høne-jul! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Virvel Skrevet 25. desember 2006 #822 Del Skrevet 25. desember 2006 Bak-bak baaaaaaak bakbak!* *God jul, Høner! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 25. desember 2006 #823 Del Skrevet 25. desember 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wayah Skrevet 28. desember 2006 #824 Del Skrevet 28. desember 2006 Godt nyttår, småhønene!!!(og til eventuelle mellom- og storhøner, for ikke å snakke om haner, som skulle ha forvillet seg innom) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anerikke Skrevet 31. desember 2006 #825 Del Skrevet 31. desember 2006 Godt nyttår, alle søte små! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Virvel Skrevet 1. januar 2007 #826 Del Skrevet 1. januar 2007 Håper alle Hønene hadde det hyggelig i går (natt...) og at ingen ble truffet av raketter eller sånne skumle ting. Godt nyttår! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 1. januar 2007 #827 Del Skrevet 1. januar 2007 Jeg overlevde fint! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fjellsippa Skrevet 1. januar 2007 #828 Del Skrevet 1. januar 2007 Godt nytt år alle dverghøns. Ingen rakettskade her heller. Var på romjulssalg, så nå er det frem med symaskinen. Må legge opp bukser. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wayah Skrevet 4. januar 2007 #829 Del Skrevet 4. januar 2007 Jeg har vært på januarsalg, og finner nok frem symaskinen snart jeg også... På den positive siden blir vi sikkert flinke til å sy! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miami Skrevet 4. januar 2007 #830 Del Skrevet 4. januar 2007 Hei og godt nytt år alle dverghøns. Altfor lenge siden jeg har vært her nå, men fint å se at dere klarte dere gjennom julekav og nyttårsfeiring. Når det gjelder køer i butikker, ser jeg helt klart en fordel med å være liten (man kan jo bare umerkelig snike seg i mellom alle store kjemper ). Og så blir vi som sagt noen racere på og legge opp bukser Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 4. januar 2007 #831 Del Skrevet 4. januar 2007 Godt nyttår! Denne dverghøna har vært bortreist i jula, derfor jeg ikke har vært her ... Jeg blir nok aldri flink til å legge opp bukser, men er veldig glad jeg har mamma til det- hun er veldig flink til å sy;) Ha en fin kveld ,alle sammen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 4. januar 2007 #832 Del Skrevet 4. januar 2007 Godt nytt år alle sammen Så flinke dere er til å sy da.. Jeg er imponert jeg Er ikke flink til det i det hele tatt, og legger sjelden opp ei bukse... Hvis den er veldig lang, men bare da Ha en strålende kveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest StoreSky Skrevet 4. januar 2007 #833 Del Skrevet 4. januar 2007 Kjøper alle buksene på J&C -de legger opp inkludert i prisen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Svimle Skrevet 6. januar 2007 #834 Del Skrevet 6. januar 2007 Godt nytt dverghønsår! Kjøkkentrappa fikk jammen meg trimmet litt under juletrepyntingen i år også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Virvel Skrevet 7. januar 2007 #835 Del Skrevet 7. januar 2007 Hah, vi hadde faktisk dverghønevennlig juletre i år, eh fjor - med fot kan det ikke ha vært særlig mye høyere enn 1,75, så selv jeg nådde opp til toppen! :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 7. januar 2007 #836 Del Skrevet 7. januar 2007 Vårt var ikke av den sorten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest kinny Skrevet 10. januar 2007 #837 Del Skrevet 10. januar 2007 Jeg bare lurte på.. sånn atte.. Kan jeg få være med i "dverghøns"? Jeg er meget godt kvalifisert med mine 153. (uten sko) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 10. januar 2007 #838 Del Skrevet 10. januar 2007 kinny! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wayah Skrevet 10. januar 2007 #839 Del Skrevet 10. januar 2007 til deg kinny! Du må "prate" med Blueberry for å få henne til å legge deg inn på førstesiden da, siden hun startet dagboken vår. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Leiababe Skrevet 11. januar 2007 #840 Del Skrevet 11. januar 2007 Kan jeg og få være med? Jeg er ikke så stor jeg heller. Strekker meg til 161.5, og den halve er veeldig viktig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå