Knøttet Skrevet 19. november 2006 #781 Del Skrevet 19. november 2006 Kjipt å bli måket ned/sperret inne ... Men vi har den fordelen at vi kan stå fremst i folkemengder hvis vi skal se noe, fordi vi ikke skygger for alle de bak oss Dvs, hvis vi først kommer oss fremst da ... noe som til tider er enkelt for oss små Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wayah Skrevet 21. november 2006 #782 Del Skrevet 21. november 2006 Jeg har også stressa i butikken i det siste... Skulle ha tomater, og så var ingen av de i de nederste kassene noe fine, så jeg måtte stå på tå og strekke meg så lang jeg var oppigjennom tomatkassene... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blueberry Skrevet 21. november 2006 Forfatter #783 Del Skrevet 21. november 2006 Jeg føler meg så liten, så jeg har endra nick til Blueberry... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blueberry Skrevet 26. november 2006 Forfatter #784 Del Skrevet 26. november 2006 Hva gjør vi så langt nede på side 2??? Dette går ikke an... oppover på lista. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 26. november 2006 #785 Del Skrevet 26. november 2006 Har klatret på kjøkkenet i dag for å hente kakebokser. Gubb plasserer alltid sånne ting øverst. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 27. november 2006 #786 Del Skrevet 27. november 2006 Ny avartar Saeria? Den likte jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blueberry Skrevet 28. november 2006 Forfatter #787 Del Skrevet 28. november 2006 Ja, det var en fin avatar! Jeg har ligget syk i sengen i hele dag og ikke opplevd noen dverghønsutfordringer. Derimot har jeg hatt masse god plass!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 28. november 2006 #788 Del Skrevet 28. november 2006 Takk, medhøns. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 28. november 2006 #789 Del Skrevet 28. november 2006 (endret) Jeg har forøvrig dverghøneutfordringer på jobb hver dag jeg. De gutta stabler jo maten så høyt at jeg må opp på tå, stikke nesa over kanten på kassen og strekke arma så godt jeg kan for å få plukket med meg det jeg skal ha. Endret 28. november 2006 av Saeria Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wayah Skrevet 28. november 2006 #790 Del Skrevet 28. november 2006 Kjempefin Tussi Saeria I går fikk jeg et helt nytt perspektiv på stua mi! Mannen min løfta meg opp i sofa'en for å ha meg litt mer på høyde med seg selv da han klemte meg(han rakk meg til øynene da) og da så stua helt annerledes ut Alt var mindre, sett mye mer ovenfra. Han lo godt av meg som var kjempefascinert av hvordan stua ser ut for han... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 28. november 2006 #791 Del Skrevet 28. november 2006 Det hørtes gøy ut Wayah Det må jeg prøve en gang tror jeg Grattis med kjempefin avatar Saeria Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 28. november 2006 #792 Del Skrevet 28. november 2006 Visste dere at vi er på vårt høyeste når vi er 25?? Huff, og nå som jeg er passert 25 begynner jeg vell snart å krympe da ← Hjelp, jeg begynner å krympe om en måned. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 29. november 2006 #793 Del Skrevet 29. november 2006 Takk, jenter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 29. november 2006 #794 Del Skrevet 29. november 2006 Kjempefin Tussi Saeria I går fikk jeg et helt nytt perspektiv på stua mi! Mannen min løfta meg opp i sofa'en for å ha meg litt mer på høyde med seg selv da han klemte meg(han rakk meg til øynene da) og da så stua helt annerledes ut Alt var mindre, sett mye mer ovenfra. Han lo godt av meg som var kjempefascinert av hvordan stua ser ut for han... ← Det blir langt ned da ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blueberry Skrevet 29. november 2006 Forfatter #795 Del Skrevet 29. november 2006 Jeg har jo helt glemt å fortelle om den dagen jeg og mannen var i Lindex-butikken for å se på barneklær! Da vi gikk gjennom barneavdelingen var der noen søyler hvor de hadde malt på sånne målestavgreier. Mannen skulle selvsagt ha meg opp mot den (for jeg passet jo faktisk, den gikk til 170 cm...). Da målte han meg til 1.57!!! Jeg ble blodig fornærmet og krevde ny måling. Og da klarte jeg å strekke meg til 1.58 m. Burde kanskje endre på førstesida her da. Har løyet på meg en cm. Men egentlig så tror jeg ikke så mye på den målinga der. Innbiller meg fortsatt at jeg er 1.59! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 30. november 2006 #796 Del Skrevet 30. november 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Virvel Skrevet 2. desember 2006 #797 Del Skrevet 2. desember 2006 Haha, jeg skulle kjøpe te i dag, og den jeg ville ha sto selvsagt innerst på øverste hylle... Selv med høye hæler var jeg sjanseløs. Mannen i kassen var ganske høy, så jeg stilte meg pent i kø for å be ham komme til unnsetning, men han var litt opptatt med en annen kunde, så han sendte en jente for å hjelpe meg. Bare at hun var mindre enn meg... Hun hadde krakk, da. Jeg fikk teen min. :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wayah Skrevet 3. desember 2006 #798 Del Skrevet 3. desember 2006 For ikke å snakke om alle klesbutikkene hvor de må ha sånne lange stenger med krok i enden for å hente ned tøyet på de øverste knaggene... De rekker vel kun verdens høyeste mann opp til... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 3. desember 2006 #799 Del Skrevet 3. desember 2006 De er irriterende. Særlig i butikker hvor betjeningen er mer opptatt av å prate med hverandre og å blåse tyggisbobler. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wayah Skrevet 4. desember 2006 #800 Del Skrevet 4. desember 2006 -Eller snakke på telefonen med familie og bekjente over hvor gøy de hadde det på kino i går! Har ikke skjedd meg så ofte, men ei kusine av meg slang til slutt alt tøyet hun hadde tenkt å kjøpe fra seg på disken, sa klart og tydelig fra at hun aldri kom til å handle der igjen og trampet ut(dama bak disken var veldig mye mer interessert i å plapre i telefonen enn å selge tøyet kusina mi skulle ha...) Har av og til problem med å nå høyt nok opp på forhengsgardinen foran prøverommet jeg. Prøver å nappe litt ekstra der oppe ved stanga eller skinna, så ikke jeg står på utstilling for hele butikken mens jeg prøver tøy. Av og til må jeg gi opp og be "lillesøster" på 176 om å hjelpe meg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå