Linn3c Skrevet 10. november 2006 #761 Del Skrevet 10. november 2006 Pst! http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=236955&hl= Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blueberry Skrevet 10. november 2006 Forfatter #762 Del Skrevet 10. november 2006 Akkurat her er den vel faktisk fler enn bare Iselin22 som kan det... ← Det er det nok ja... Har gått og sunget på den sangen i det siste. "Kari og Mari de er så kry. Fryktelig kry, fordi de kan sy. Men triller en snelle på gulvet, da er lillebror jammen god og ha. Vips! Under senga i en veldig fart! Og uten at stumpen blir sittende fast... Det kan bare lillebror, og bare bare han. Det er det bare lillebror, og ingen fler som kan!" Den er såååå koselig!!! til Silvius forresten! Håper du ikke vokser fra dverghøns-klubben nå da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
silvius Skrevet 13. november 2006 #763 Del Skrevet 13. november 2006 til Silvius forresten! Håper du ikke vokser fra dverghøns-klubben nå da. ← Tusen takk! Her er det så koselig at hvis jeg skulle være så uheldig å vokse litt fra dere skal jeg gjøre alt jeg kan for å hindre det, skaffe noe krympemiddel eller noe!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blueberry Skrevet 13. november 2006 Forfatter #764 Del Skrevet 13. november 2006 Det høres bra ut! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 14. november 2006 #765 Del Skrevet 14. november 2006 Vi som allerede er så små, tenk hvor små vi blir når vi blir gamle!!! Vi kommer nesten til å bli usynlige ... uæææh! Det er noen søte, gamle damer på jobben min. Håper jeg blir slik Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dallandra Skrevet 14. november 2006 #766 Del Skrevet 14. november 2006 Den nye printeren på jobb er så høy at jeg må stå på tå for å få tak i papirene jeg har printet!!! Lurer på om jeg skal få dem til å kjøpe trapp til meg, eller om jeg skal kreve at printeren settes på et lavere bord :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 14. november 2006 #767 Del Skrevet 14. november 2006 Det hender det har sine fordeler å jobbe et sted hvor en skikkelig krakk er en selvsagt del av inventaret Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Virvel Skrevet 14. november 2006 #768 Del Skrevet 14. november 2006 Sitter her i sofaen og dingler med bena (for når jeg sitter så langt inn som jeg må for å kunne ha laptopen i fanget, da når jeg ikke ned til gulvet), og benytter anledningen til å vinke god kveld (med tærne selvsagt) til alle dverghøner! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 14. november 2006 #769 Del Skrevet 14. november 2006 Sitter her i sofaen og dingler med bena (for når jeg sitter så langt inn som jeg må for å kunne ha laptopen i fanget, da når jeg ikke ned til gulvet), og benytter anledningen til å vinke god kveld (med tærne selvsagt) til alle dverghøner! ← til alle dverghøner! En ting jeg liker ved å være liten er at jeg kan sitte i vinduskarmer og se ut. Jeg elsker å sitte i vinduskarmer ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 16. november 2006 #770 Del Skrevet 16. november 2006 Visste dere at vi er på vårt høyeste når vi er 25?? Huff, og nå som jeg er passert 25 begynner jeg vell snart å krympe da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~Capricorn~ Skrevet 16. november 2006 #771 Del Skrevet 16. november 2006 Da er jeg snart på mitt høyeste da jo (ikke at det er så veldig høyt ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
silvius Skrevet 16. november 2006 #772 Del Skrevet 16. november 2006 Da er jeg i ferd med å krympe da altså!? Siden jeg akkurat har kommet meg over kneiken. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blueberry Skrevet 17. november 2006 Forfatter #773 Del Skrevet 17. november 2006 Godt jeg har to lykkelige år foran meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 17. november 2006 #774 Del Skrevet 17. november 2006 woho, jeg også har 2 fine år som "høy"! :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 17. november 2006 #775 Del Skrevet 17. november 2006 Visste dere at vi er på vårt høyeste når vi er 25?? Huff, og nå som jeg er passert 25 begynner jeg vell snart å krympe da ← Betyr det at jeg bør måle meg på nytt siden jeg ikke har målt meg på mange år.... Vil gjerne surfe videre på den høyden jeg "har". Det er jo liksom ikke noen kjempehøyde fra før av Men jeg trives jo som Dverghøne, så da spiller det vel ingen roll Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dallandra Skrevet 17. november 2006 #776 Del Skrevet 17. november 2006 Den nye printeren på jobb er så høy at jeg må stå på tå for å få tak i papirene jeg har printet!!! Lurer på om jeg skal få dem til å kjøpe trapp til meg, eller om jeg skal kreve at printeren settes på et lavere bord :klø: ← Det holdt faktisk med at jeg nevnte det da jeg printet ut testside "OY, jeg får jo nesten ikke tak i arkene jo!!". Et kvarter senere var printeren plassert på et lavere bord. Noen fordeler finnes ved å være eneste høne blant haner Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest StoreSky Skrevet 17. november 2006 #777 Del Skrevet 17. november 2006 Jeg fikk kjeft idag fordi jeg ville ha vaskemiddelet lavere ned...Får vaskemiddel i øya når jeg "vipper" ned boksen. Men fikk jeg sympati? neeeidaaaaa! Sånn er det når unga er bare noen cm lavere enn meg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 18. november 2006 #778 Del Skrevet 18. november 2006 Da er jeg og i krympemodus. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 19. november 2006 #779 Del Skrevet 19. november 2006 I går oppdaget jeg et lite problem i matbutikken. Det var stappet med folk og da jeg sto ved kjøttdisken og skulle snu meg med det jeg hadde valgt, så var det bare en vegg av mennesker bak meg som bare drev og så over "lille meg". Måtte måke meg vei tilbake til tralla mi... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 19. november 2006 #780 Del Skrevet 19. november 2006 Sånt er bestandig gøy! Folk er så opptatt av at de skal få maten sin, så om de måker ned ei dverghøne, eller sperrer a inne, nei det er ikke så fali det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå