Modesta Skrevet 30. oktober 2006 #741 Del Skrevet 30. oktober 2006 Hei Jeg er også en av de som har lurt veldig på hva alle diss medlem av... greiene betyr. Er er i tillegg nybegynner her, så først i dag turde jeg å trykke på lenken av frykt for å rote meg inn et sted jeg ikke skulle være Har nå sittet å lest gamle innlegg og kjennt meg ganske godt igjenn! Er i området rundt 163, det kommer an på hvor mye jeg strekker ryggen Ellers har jeg ikke stige eller krakk, men klatrer opp på kjøkken benken når jeg må ha tak i noe. Har også plassert de tingene jeg ikke trenger på øverste hylle. Overlevelses strategi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wayah Skrevet 31. oktober 2006 #742 Del Skrevet 31. oktober 2006 Da har vel jeg også vært dverghøne lenge nok til at jeg kan si til både Modesta og NinaL I dag har jeg vært ute og kjørt bil med lavtliggende sete, jeg ser så vidt over rattet. Men jeg tør ikke bruke pute, for da er jeg redd jeg ikke skal rekke ned til pedalene... Kan ikke bruke 20 cm høye platåsko heller... Heldigvis har jeg ganske lang hals, når jeg strekker den kunne du nesten kalt meg Svanhild Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Virvel Skrevet 1. november 2006 #743 Del Skrevet 1. november 2006 Kan vi be KG om å sett ut en krakk mellom side 2 og 1? ← Vi har én veldig høy kontorstol på jobben, og på den har det blitt montert en sånn ring nederst til å ha føttene på slik at vi ikke skal dingle med bena. Gjett hvem som fortsatt ikke når ned... *dingle dingle* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemor Gull Skrevet 2. november 2006 #744 Del Skrevet 2. november 2006 Jeg er 164, og derfor nesten i grenseland for å kunne kalles dverghøns etter denne definisjonen. Men jeg ser ikke på meg selv som spesielt lav, selv om jeg selvsagt bruker kjøkkenstolene flittig for å nå til overalt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 4. november 2006 #745 Del Skrevet 4. november 2006 Lillemor Gull. Kan vel hende du kjenner deg igjen i noen av historiene allikevel Nå er det jammen helg igjen... Kos dere medhøner! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilletrollet Skrevet 4. november 2006 #746 Del Skrevet 4. november 2006 Mimret litt i dag da jeg fant frem noen av tur/vinterbuksene mine! For jeg har nemlig vært på barne stativet på army shop å kjøpt gaupa bukse! Sparte 100kr på det,akkurat samme buksa som hang på dame/herre stativet,men i passe størrelse! Fordel å være lav der,hehe! Så nå går jeg med Gaupa bukse i str 14år! hehe! Og bobble buksa mi er i størrelse 16,kjøpt i sverige på en sports butikk,hehe! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 5. november 2006 #747 Del Skrevet 5. november 2006 Ja, det er økonomisk å være dverghøne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest StoreSky Skrevet 5. november 2006 #748 Del Skrevet 5. november 2006 ..og ikke trenger man så stor sofa for å kunne kose seg med hele seg oppi! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 6. november 2006 #749 Del Skrevet 6. november 2006 ... hvis man har en sambo på 1.90 så... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemor Gull Skrevet 6. november 2006 #750 Del Skrevet 6. november 2006 Ja, det er økonomisk å være dverghøne ← Jepp definitivt! Mindre utgifter til alkohol for eks - en flaske vin og jeg er drita! Og ellers i klesbutikker der det er prisforskjell på barnestørrelse og voksenstørrelse (gjelder vel hovedsaklig i sportsbutikker). Veldig greit å passe str 14 år, ja! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vendie Skrevet 7. november 2006 #751 Del Skrevet 7. november 2006 Neeei, for en søt klubb! Får jeg være med? Jeg er 1.58. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 7. november 2006 #752 Del Skrevet 7. november 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wayah Skrevet 7. november 2006 #753 Del Skrevet 7. november 2006 Ja, skal du være Vendie! Én vinflaske holder lenger også her i gården ja Skikkelig billig i drift jeg! Men ikke så ille som en kollega av meg som presterte å si "Åh, jeg er så billig på fylla!" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dallandra Skrevet 7. november 2006 #754 Del Skrevet 7. november 2006 "Åh, jeg er så billig på fylla!" ← Knallbra. Men jeg forstår hva hun mente da!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilletrollet Skrevet 8. november 2006 #755 Del Skrevet 8. november 2006 "Åh, jeg er så billig på fylla!" ← Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 8. november 2006 #756 Del Skrevet 8. november 2006 Jeg tenkte på dere idag, når jeg satt oppå komfyren, med beina på en stol, og rørte i grøten jeg lagde til middag ... Det er ikke så lett å være liten, og strekke seg for å røre i gryta som er lengst bort når man står ved ovnen Hvorfor må den "hurtigplata" var lengst unna?! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blueberry Skrevet 8. november 2006 Forfatter #757 Del Skrevet 8. november 2006 Hjelp! Nå hang jeg ei side etter! Vendie og Lillemor Gull. Forøvrig sover jeg skikkelig godt i en 2-seter-sofa! "Det er det bare Iselin, og ingen fler som kan..." Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 9. november 2006 #758 Del Skrevet 9. november 2006 Akkurat her er den vel faktisk fler enn bare Iselin22 som kan det... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 10. november 2006 #759 Del Skrevet 10. november 2006 Nå kom jeg på den gangen jeg og kjæresten var på busstasjonen ... Dere vet de oppbevaringsboksene som man putter penger på? Jeg presset meg inni en slik en, og kjæresten tok bilde Det hadde jeg neppe klart om jeg var høyere/større ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 10. november 2006 #760 Del Skrevet 10. november 2006 Nå kom jeg på den gangen jeg og kjæresten var på busstasjonen ... Dere vet de oppbevaringsboksene som man putter penger på? Jeg presset meg inni en slik en, og kjæresten tok bilde Det hadde jeg neppe klart om jeg var høyere/større ... ← Jeg får plass i sånne Pelle Politibiler o.l. som er for barn på kjøpesentrene... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå