Eeyore Skrevet 26. oktober 2006 #721 Del Skrevet 26. oktober 2006 En annen tungvin ting: Å kjøre bil! Hvis du sitter lavt i bilen og setet ikke kan reguleres i høyden så ser du jo nesten ingenting I tillegg er beina så korte at du må sitte helt oppi rattet for å rekke pedalene, og bare vent til du snur deg og skal rygge og se noe som helst over spoileren! Gjett hvem som har blitt rå på å rygge ved hjelp av speilene Kan ikke forstå hvordan noen kan mer eller mindre ligge i baksetet og kjøre bil... ← På Biltema får man kjøpt puter til å ha i førersetet, for de bilene som ikke kan regulere setet i høyden. Hurra det er noen som har tenkt på oss Dverghøns! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 26. oktober 2006 #722 Del Skrevet 26. oktober 2006 Har kommet på en kjempefordel med å være Dverghøne :-D Til Halloween kan vi bare kle oss ut med maske, og så er det ingen som vil mistenke oss for å være voksen. Masse godis i vente Funker sikkert bra som julebukk også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 26. oktober 2006 #723 Del Skrevet 26. oktober 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 26. oktober 2006 #724 Del Skrevet 26. oktober 2006 Har kommet på en kjempefordel med å være Dverghøne :-D Til Halloween kan vi bare kle oss ut med maske, og så er det ingen som vil mistenke oss for å være voksen. Masse godis i vente Funker sikkert bra som julebukk også ← God idè! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest StoreSky Skrevet 26. oktober 2006 #725 Del Skrevet 26. oktober 2006 så bra idè!! + vi kan handle utkledningstøy i barneavdelingen på Nille (billigere) + ull undertøy, du vet sånt dyrt fancy noe, kan vi også kjøpe i barneavdelingen -halv pris i forhold til voksen!! Samme med lue/vanter....(noe min datter synes er sååå festlig at jeg har "12 årings hansker"....) - De j*** kassene fra bokklubben, man må jo ha armer som en gorilla for å klare å bære de!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wayah Skrevet 26. oktober 2006 #726 Del Skrevet 26. oktober 2006 Halloween here I come! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kort innpå Skrevet 27. oktober 2006 #727 Del Skrevet 27. oktober 2006 hei alle frittgåene små dverghøns! jeg hører til stadighet att jeg er kort i den ene enden.takker gudane for att det ikke er i toppen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Puppeguri Skrevet 27. oktober 2006 #728 Del Skrevet 27. oktober 2006 Poser: Det er forferdelig irriterende at bunnen av posen slites i stykker når man går hjem! Bil: Jeg har funnet ut at jeg er veeeeldig kort i bena. hehe. For jeg kommer meg nesten ikke inn eller ut av min egen bil med den stillingen jeg kjører i. For at bena skal rekke ned til pedalene så må jeg ha rattet i låret. hehe. Da er det fint å ha platåsko;) Bukser: Tror ikke jeg har ett eneste par med bukser som ikke er slitt i stykker nederst! Hvorfor må butikkene ha så lange bein da? Ser at noen kjeder har en XL - avdeling.. Hva med en KB - avdeling da? Korte bein avdelingen. (eller dvergøns avdelingen. lol Dobbeldyne: Jeg forbanner den J... dobbeldyna opp og ned i mente hver eneste gang jeg skifter Kunne jo nesten bare krabbet inn i den jo, og romstert dyna på plass. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blueberry Skrevet 27. oktober 2006 Forfatter #729 Del Skrevet 27. oktober 2006 Huff...er det Halloween til helga....? *sukk* Får vel begynne å pakke inn poteter i aluminiumsfolie da. Ungene blir jo helt i ekstase når de får noe som glinser i sølvpapir! Noen nye historier ja.... I dag tidlig synes jeg buksa mi så helt forferdelig ut. Det er egentlig ikke så pent med dressbukser på korte bein. Vertfall ikke når buksene er altfor lange... Noe litt utenom det vanlige...kanskje litt upassende men...: Var i begravelse på onsdag, og vi satt i bakerste halvdel av kirken helt innerst med veggen. Det som var så greit var at halvparten av benken (innerste del) var opphøyd. Så jeg så kjempegodt! Burde vært påbudt i alle kirker... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wayah Skrevet 28. oktober 2006 #730 Del Skrevet 28. oktober 2006 De opphøyde benkene var sikkert beregnet for barna, tror du ikke? Jeg blir småflau hver gang jeg småsover meg til jobb om morgenen for så å komme frem og oppdage at dressbuksa er frynsete i bunnen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blueberry Skrevet 28. oktober 2006 Forfatter #731 Del Skrevet 28. oktober 2006 De opphøyde benkene var sikkert beregnet for barna, tror du ikke? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 28. oktober 2006 #732 Del Skrevet 28. oktober 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Svimle Skrevet 28. oktober 2006 #733 Del Skrevet 28. oktober 2006 Skål - og god helg dverghøns! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 28. oktober 2006 #734 Del Skrevet 28. oktober 2006 God helg! :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest beekeeper Skrevet 28. oktober 2006 #735 Del Skrevet 28. oktober 2006 Var det noen som så "deal or no deal" på tv2? Dama var så liten at de hadde laget en liten glasstrapp som hun kunne stå på! hehe. Synes det var fint gjort! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NinaL Skrevet 29. oktober 2006 #736 Del Skrevet 29. oktober 2006 Hihi Har lurt fælt på hva det var med disse dverghønsa, og endelig klikket jeg på lenken. Jeg er 163 og har krakk (blå fra Obs). Kjekk å sitte på også når jeg lager mat f eks , for jeg har ikke kjøkkenstoler. Dessuten har jeg skaffet meg en mann på 190, det er også praktisk, og derfor blir ungene også høyere enn meg, så det er ingen mangel på folk her til å ta ned ting fra de øverste hyllene Morsom tråd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 29. oktober 2006 #737 Del Skrevet 29. oktober 2006 NinaL! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 29. oktober 2006 #738 Del Skrevet 29. oktober 2006 Poser: Det er forferdelig irriterende at bunnen av posen slites i stykker når man går hjem! Bil: Jeg har funnet ut at jeg er veeeeldig kort i bena. hehe. For jeg kommer meg nesten ikke inn eller ut av min egen bil med den stillingen jeg kjører i. For at bena skal rekke ned til pedalene så må jeg ha rattet i låret. hehe. Da er det fint å ha platåsko;) Bukser: Tror ikke jeg har ett eneste par med bukser som ikke er slitt i stykker nederst! Hvorfor må butikkene ha så lange bein da? Ser at noen kjeder har en XL - avdeling.. Hva med en KB - avdeling da? Korte bein avdelingen. (eller dvergøns avdelingen. lol Dobbeldyne: Jeg forbanner den J... dobbeldyna opp og ned i mente hver eneste gang jeg skifter Kunne jo nesten bare krabbet inn i den jo, og romstert dyna på plass. ← så enig, så enig! Spesielt med dobbeltdyna ... Kanskje det er det jeg skal gjøre neste gang, krype inn i dyna og ta den på på den måten I helga var jeg på besøk i en annen by, der hadde de taklampa i stua så lavt at jeg slo hodet mitt i den flere ganger når jeg reiste meg fra sofaen ... Hadde jeg vært høyere hadde jeg vel sett lampa før jeg slo hodet i den Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 30. oktober 2006 #739 Del Skrevet 30. oktober 2006 Kan ikke de andre bare slutte å skrive i dagbøkene sine, så vi ikke blir skubbet ned på side 2? De må jo skjønne at vi Dverghøns har litt vanskelig for å klatre opp igjen? Kan vi be KG om å sett ut en krakk mellom side 2 og 1? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 30. oktober 2006 #740 Del Skrevet 30. oktober 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå