Daria Skrevet 19. oktober 2006 #701 Del Skrevet 19. oktober 2006 Enda en ting som er praktisk med å være liten: når man sitter har man mange flere muligheter for hvor man skal gjøre av beina sine, på bussene her i byen liker jeg å sitte nest frammerst, for der kan man ha bena opp på en hjulkasse (tror det er det iallfall) praktisk for meg som er liten, upraktisk for de som er høye, for da får de liten plass,og de har ikke muligheten å ha beina sine opp ← Jeg sitter også gjerne der -til sukking og protester fra de jeg er sammen med... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilletrollet Skrevet 20. oktober 2006 #702 Del Skrevet 20. oktober 2006 Da var det helg igjen da dverghøner! Ha en forykende oktober helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wayah Skrevet 20. oktober 2006 #703 Del Skrevet 20. oktober 2006 Ja, god helg folkens! Uff, jeg satt og krangla med stolene her på jobb i går... Det endte med at jeg og en annen her(som er skikkelig høy) satt og lo i lange tider. Problemet følger: Selvfølgelig er jeg for kort til å "rekke opp" til nakkeputa. I tillegg får jeg korsryggsputa helt opp til skulderbladene(føles det som). Når jeg sitter høyt nok til å ikke få vondt i skuldrene pga høyden til pulten så dingler beina ca 10 cm over gulvet(som jeg alt har fortalt om litt tidligere). Vi har en spak som du kan feste i en posisjon så gynger stolen bakover når du lener deg tilbake og går i normalposisjon når du lener deg frem. Det fungerer aldeles ikke for meg, for jeg er for lett for fjæra, og beina rekker ikke ned til gulvet så jeg kan ikke ta spenntak der heller. Hvis jeg tilfeldigvis kommer nær den mens jeg leter etter høydejusteringsspaken så kaster stolen meg nesten av Lurer på om jeg skal kreve en dverghønestol jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
silvius Skrevet 20. oktober 2006 #704 Del Skrevet 20. oktober 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 20. oktober 2006 #705 Del Skrevet 20. oktober 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bellatrix Skrevet 20. oktober 2006 #706 Del Skrevet 20. oktober 2006 I dag var jeg på apoteket for å se etter noe forkjølating. De hadde sånn "nesehorn", men den rakk jeg ikke opp til. Så da tjente de ikke penger på meg i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skarv Skrevet 21. oktober 2006 #707 Del Skrevet 21. oktober 2006 Får jeg bli med her jeg også?Er bare 1,60 høy,men egentlig føler jeg meg passe stor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 21. oktober 2006 #708 Del Skrevet 21. oktober 2006 Skarv. Jeg også er akkurat 1,60m. I går opplevde jeg for aller første gang at et sete oppå hjulbrønnen på bussen var litt trangt selv for meg! Jeg hadde bare et par cm. å gå på før jeg knallet knærne i setet foran. SÆRT! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blueberry Skrevet 21. oktober 2006 Forfatter #709 Del Skrevet 21. oktober 2006 *ruller rundt på gulvet og hikster* Jeg har vært i Kjempehøneklubben og Midi-høneklubben! Så søtt! Men altså...vår klubb er best. Det er jo ikke så spesielt å være over 1.65 da, med mindre du kommer opp imot 1.80 og høyere. Trodde det var det Kjempehøneklubben var. Litt rart hvis ei på 1.65 er Dverghøns mens ei på 1.66 er Kjempehøne... Men de morsomste historiene finnes nok i denne boka! Ser ut som vi har startet en trend rett og slett. Sååå mange som er misunnelige på klubben vår. Morsomt... Det var visst blitt et begrep også det å være dverghøne og at det betyr at du er under gjennomsnittet lav. Husker ikke hvor vi fikk navnet på klubben fra jeg... Dette fenomenet burde jo nesten skrives om i KG-magasinet så populært som det har blitt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 21. oktober 2006 #710 Del Skrevet 21. oktober 2006 Hjertens enig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blueberry Skrevet 22. oktober 2006 Forfatter #711 Del Skrevet 22. oktober 2006 Himla fort vi hamner på side 2 her da! *dytter* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wayah Skrevet 22. oktober 2006 #712 Del Skrevet 22. oktober 2006 Woho! Nå kan jeg også lage link til Dverghøneklubben i signaturen min Benytter også sjansen til å dytte litt, for selv om vi er små så skal vi saktens nå opp til toppen av side 1 igjen! <- Se litt bort fra glorien da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 23. oktober 2006 #713 Del Skrevet 23. oktober 2006 (endret) Morsomt med så mange nye små! :-D Endret 24. oktober 2006 av Teria Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest StoreSky Skrevet 23. oktober 2006 #714 Del Skrevet 23. oktober 2006 Hater å kjøpe bukse!! (jadda, har nevnt det før, og nevner det igjen..) Dessuten, posene man får på butikken er for laaang! Sleper jo ned i bakken nesten når man går normalt, iaf hvis man skal passere en dump eller dørstokk og posen er skikkelig full...*sukk* Også er det vanskelig å re opp senga, kan ikke bare bare bøye seg over og dytte i lakene heller! For ikke snakke om dyna, da må man jo stå på en stol for å få ristet den på plass. jepp, har prøvd å se etter bukse, har handlet og skiftet sengetøy idag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 23. oktober 2006 #715 Del Skrevet 23. oktober 2006 Hater å kjøpe bukse!! (jadda, har nevnt det før, og nevner det igjen..) Dessuten, posene man får på butikken er for laaang! Sleper jo ned i bakken nesten når man går normalt, iaf hvis man skal passere en dump eller dørstokk og posen er skikkelig full...*sukk* Også er det vanskelig å re opp senga, kan ikke bare bare bøye seg over og dytte i lakene heller! For ikke snakke om dyna, da må man jo stå på en stol for å få ristet den på plass. jepp, har prøvd å se etter bukse, har handlet og skiftet sengetøy idag! ← Kjenner meg igjen! Posene må jeg heise enda mer opp når jeg går over fortauskanter og i trapper ... og å re senga er ikke enkelt, spesielt ikke når man har dobbeltdyne! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 23. oktober 2006 #716 Del Skrevet 23. oktober 2006 Posene ja! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wayah Skrevet 23. oktober 2006 #717 Del Skrevet 23. oktober 2006 En annen tungvin ting: Å kjøre bil! Hvis du sitter lavt i bilen og setet ikke kan reguleres i høyden så ser du jo nesten ingenting I tillegg er beina så korte at du må sitte helt oppi rattet for å rekke pedalene, og bare vent til du snur deg og skal rygge og se noe som helst over spoileren! Gjett hvem som har blitt rå på å rygge ved hjelp av speilene Kan ikke forstå hvordan noen kan mer eller mindre ligge i baksetet og kjøre bil... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blueberry Skrevet 24. oktober 2006 Forfatter #718 Del Skrevet 24. oktober 2006 *tar et krafttak og dytter oss oppover på sida* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wayah Skrevet 25. oktober 2006 #719 Del Skrevet 25. oktober 2006 *Dytte, dytte* Ingen flere bra historier? Vi må ikke dabbe helt av heller... Wayah har klatret over hele kjøkkenet i dag, både etter riskoker og foodprofessor. Ingen knekte bein, takket være solide kjøkkenstoler Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 25. oktober 2006 #720 Del Skrevet 25. oktober 2006 Ingen utfordringer her i dag, men jeg gav opp prosjekt få opp gardiner og gardinstang i forigårs, da katten plutselig fant ut at han skulle prøve å klatre ned gardinen. Resultatet var at han rev ned gardiner og stang. Rommet er for fullt av ting til at jeg kunne få inn en stol for å prøve å henge alt på plass igjen. Nei...nå bærer det av sted til loppekassen. Natta småhønsene! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå