Gå til innhold

Dverghøns

Blueberry

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Leiligheten vår er faktisk litt hobbitaktig ... takhøyden på ene delen av stua og på kjøkkenet er på ca 190, og det er bjelker i taket som går ned til 184 ... og så har vi mye skråtak ;)

Stakkars samboeren min slår seg i hodet endel, ja :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde skikkelig hobbitbad et sted jeg bodde i Italia -tror ikke det var mer enn 165 cm under taket. Gikk helt fint det... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk Saeria!

Vi har litt hobbitbad nå vi :)

Over toalettet er taket så lavt at guttaboyz ofte må stå litt skrått med hodet når de tisser, ikke at jeg legger noe som helst merke til det, men har oppdaga at mannen etter hvert har begynt å bare sitte :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Juhuuuuu :hoppe:

Ja, dette var bra :) kjempemorsomt!! :)

Joda, jeg har en ministige sammenleggbar med 2 trinn  :ler: 

Det er ett must!

En sånn stigegreie har jeg også :ler: Jeg er jo ikke medlem her, men med mine 162 cm over bakken må jeg jo iallefall kunne komme på besøk :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjemme hos foreldrene mine er det hobbittrapp! :ler: Det var visst noen som regnet litt feil da huset ble bygget, så i øverste del av loftstrappen er det så lavt under taket at selv jeg må gå dobbelt. Føler meg stor og tøff da. :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nita: Du kan jo søke medlemskap du også! ;)

Kan noen hjelpe meg og finne ut hvem som er våre nyeste medlemmer men ikke har kommet på lista? Bare skriv inn et innlegg med kallenavn og høyde. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Søker herved medlemsskap hos de små, men mange dverghønsa :ler: We rule :sjarmor:

Så forresten en sånn liten trappesak som man kan oppbevare i sokkelen på kjøkkeninnredningen når den ikke er i bruk...så det på et innredningsprogram på TV, det hvor de innredet leiligheter for så å selge dem. Noen her som kjenner til disse søte, små trappesakene? Jeg vil så gjerne ha en sånn i mitt nye kjøkken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan noen hjelpe meg og finne ut hvem som er våre nyeste medlemmer men ikke har kommet på lista? Bare skriv inn et innlegg med kallenavn og høyde. :)

Hei hei, her er jeg. 162 m høy (eller lav) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei, her er jeg. 162 m høy (eller lav)  :)

162 meter kvalifiserer ikke til opptak. Regner med du mente 162 centimeter. ;)

:hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeans (bukser generelt) irriterer meg også ... Jeg liker de lange, men det ender alltid med at de stakkars buksene mine blir tråkket i stykker bak pga jeg er for kort i bena ... Men jeg har ikke lyst til å legge de opp heller, for jeg liker de jo lange! *sukk* Skal ikke være lett! Skjørt er nok løsningen, eventuelt å alltid gå i veldig høye hæler :tunge1:

Endret av Teria
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, jeg går alltid i lange bukser og høye hæler. Trinny og Susannah har lært meg at det er slik man jukser til seg lengre bein...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker også lange bukser, men jeg går omtrent aldri i høye hæler. Så upraktisk... Pleier ikke alltid å legge opp buksene, men når de er så lange at de krøller seg i folder på hele leggen helt opp til kneet - da tar jeg hintet og finner frem symaskina... :ler:

Har kjøpt meg to nye gravidbukser nå. De er sånn dressbukse-lignende med oppbrett nederst. De MÅ legges opp for å holde seg fine, men jeg klarer ikke å finne ut hva som er best måte å gjøre d på. Så jeg tenker jeg lar de ligge til torsdag. Da kommer mamma på besøk, så jeg skal spørre om hun kan hjelpe meg. Hun kan jo virkelig å sy, så d er nok d beste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...