Gå til innhold

Dverghøns

Blueberry

Anbefalte innlegg

Vel, morrn morrn til deg da Teria  :vinke:

Morn, morn! ;)

Jeg er oppe mellom 06.30 og 06.45 hver ukedag jeg. Det er py det!

Uæh, kjipt! Når jeg skal jobbe tidligvakt (noe jeg heldigvis gjør svært sjeldent) må jeg stå opp mellom 06:15 og 06:30, aaaaltfor tidlig! :Gjesp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hey! Her har det vært mye kakling i helgen!!!

Å stikke innom hønsegården må være den morsomste måten å starte uken på. :legrine:

**

Litt fra dagens opplevelser;

Har vært en aldri så liten tur på shopping, og for å si det sånn det jeg ikke har i høyden har jeg i bredden... :sjenert: Og de største størrelsene (i dette tilfellet i undertøy) henger som vanlig heeeeeeeelt øverst. Så det er ikke få ganger jeg har stått på tå for å få tak i det jeg vil ha. For så å finne ut at det er feil størrelse jeg har tatt ned!! :sur:

Ah, måtte bare få ut litt frustrasjon.

Håper alle hønene får en fantastisk uke!

Og velkommen til alle nye høner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

Har returnert fra ferie i det store utland, hvor jeg ikke føler meg fullt så liten ;) Men noen dverghøne-episoder blir det jo -Daria sitter ved et litt høyt cafebord og bestiller is -som kommer i et veldig høyt serveringsglass. Jo lenger ned i glasset jeg kommer, jo større problemer -til slutt må jeg ta glasset i fanget for å nå ned :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, hvorfor henger de klær så høyt oppe?! Spesielt i Vero Moda butikker henger de avogtil klærne så høyt oppe at nesten ikke de høyeste får tak i de engang! De kan da umulig få mange kunder slik? Heldigvis kan jeg få samboeren til å ta ned klærne da, de gangene han er med ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wow! For en aktivitet i hønsegården! Så morsomt!

Har lagt inn dere nye dverghøns, så :velkommen: til dere. :)

På lørdag var jeg også på shopping, og plukket med meg en masse plagg. Fikk lyst å prøve et plagg som selvsagt hang øverst, men det måtte jeg gi opp. Fikk det jo ikke ned med hengeren på! Tenkte jeg kunne ikke rive den ned heller da... :sjenert:

Men jeg fant meg mye annet fint som hang lavere da. :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Går alle dverghøns i hele verden sammen, må det vel gå an å få ordnet det sånn at kjøkkeninnredninger, postkasser, butikkhyller osv osv blir litt lavere???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men dere som bor i Oslo: Har dere vært på t-banestasjonen på Carl Berners plass etter at de begynte å pusse opp? Jeg tok banen derfra for noen dager siden, og benkene er jo helt utrolig lave! Til og med jeg fikk knærne helt opp i haken, jo! :ler: Det må da være feil, det kan umulig være meningen at det skal være sånn... :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Blir med til kina!! Og gå på konsert, sitte på barkrakk uten å falle ned, se OVER folkemengden!! juhuu!

Den er grei! *bestille fly* :sjarmor::hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så gøy med så mange nye dverghøns :)

Jeg oppdaget enda en ting her forrige dagen som er litt problematisk, og det er når man kjører eller sitter på i bil, og det er lav sol. Da har iallefall jeg problemer med at solskjermen ikke rekker langt nok ned (eller jeg ikke høyt nok opp alt etter hvordan man ser det :ler: ), og at jeg får sola i øynene uansett om den er oppe eller nede. Det er jo ikke spesielt lurt :forvirret:

I min egen bil kan jeg heldigvis heve setet noe, så der er ikke problemet så veldig stort da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har oppdagen en liten sak...jo! pc-bord er ikke laget for oss små dverghøns! Dingle med bena skal man jo ikke ifølge fyrioterapaut, så da må man velge mellom: dingle med bena, eller ha tastaturet altfor høyt. Eller man kan ha en fiffi liten krakk - eller eske med skrap jeg har brukt til å ha bena på...

Hmm. Hvordan løser dere dverghøns det a'?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wow :klappe: Vi er visst mange her inne,ja. Jeg har "alltid" vært 1.59, men i løpet av de siste 2-3 årene har jeg krympet så nå er jeg visst 1.56,5 :sjenert:

Men, som det heter i sangen: Hvorfor være stor når man er lykkelig som liten????

Klemz, til alle som er akkurat passe store....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...