Gå til innhold

Dverghøns

Blueberry

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Eeyore skrev:
Jeg er i live jeg også :hoppe:

Var verre i sommer da jeg faktisk ramlet ned fra gardintrappa... :sjenert:

Ønsker dere alle en god helg!

:ler: Sorry at jeg måtte le. Du må jo ha overlevd da.

Jeg og sambo skal på Ane Brun konsert i dag, gleder meg, men jeg kommer sikkert ikke til å se noe da... Burde ta med gardintrapp.

God helg til alle sammen fra meg også!

Endret av ayrabeth
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Fjellsippa
  ayrabeth skrev:
:ler: Sorry at jeg måtte le. Du må jo ha overlevd da.

Jeg og sambo skal på Ane Brun konsert i dag, gleder meg, men jeg kommer sikkert ikke til å se noe da... Burde ta med gardintrapp.

God helg til alle sammen fra meg også!

Vet ikke hvor praktisk det er med gardintrapp, men en skammel burde gjøre gjøre jobben. Det er ingenting som er mer irriterende enn å være på konsert hvor man blir stående bakerst og ikke får se noen ting. Da burde man ta med en krakk. :hoppe:

Misunner deg Ane Brun konserten. Om du ikke ser så mye, så hører du i hvert fall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ayrabeth: du burde ta med deg en pose med noen tykke bøker. Tungt å bære på, men da har du noe å stå på! Eller å slå i hodet på den høye personen foran deg som hopper opp og ned. ;)

God helg alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Ane Brun konserten var sittekonsert, så jeg så faktisk helt greit. Første gang på lenge jeg faktisk har sett personene på scenen. Det var kjempebra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husker ikke om jeg har nevnt det her (og gidder ikke se etter), men jeg var på den derre The Voice-konserten på Ullevål stadion for litt siden, og det er første gang jeg har kunnet se over de foran meg på en konsert. Det sier litt om gjennomsnittsalderen på publikum... :rodme: :rodme: Ikke spør hvorfor jeg var der, jeg er neimen ikke sikker på hvordan det skjedde. :ler2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...