Blueberry Skrevet 9. september 2006 Forfatter #461 Del Skrevet 9. september 2006 Sumiko! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Emera Skrevet 9. september 2006 #462 Del Skrevet 9. september 2006 Velkommen, velkommen! Ser at vi må helt opp i svimlende 158 cm før det er mer enn én høne... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilletrollet Skrevet 9. september 2006 #463 Del Skrevet 9. september 2006 Må fortelle noe morsomt! Jeg har en kjempe kul Olabukse(som selvfølgelig er aaaaalllt for lang...) Men jeg hadde sååå lyst til å ha den på en kveld vi skulle ut! Ikke har jeg sy maskin,og ikke blir de så fine sydd opp for hånd(ikke hadde jeg tid heller for å si det slik) så jeg tok på meg høyhelte sko,og så tok jeg stifte maskina å stiftet den opp! Funket så bra! Og jeg følte meg så fin i buksa! En middler tidtig løsning selvfølgelig,men det funka den dagen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Svimle Skrevet 9. september 2006 #464 Del Skrevet 9. september 2006 (endret) Velkommen nye dverghøns! Det med stiftemaskinen har jeg også prøvd Funket som bare juling! Endret 9. september 2006 av Svimle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 9. september 2006 #465 Del Skrevet 9. september 2006 Der lærte jeg et nytt triks! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Svimle Skrevet 9. september 2006 #466 Del Skrevet 9. september 2006 Hmm.. kom til å tenke på en ting.. jeg sliter mye med ryggen, men tenk så mye MER vondt jeg hadde hatt om jeg hadde vært høy og hatt lengre rygg!! DET er noe å trøste seg med det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blueberry Skrevet 9. september 2006 Forfatter #467 Del Skrevet 9. september 2006 Stiftemaskin var lurt! Jeg har opp gjennom tidene prøvd binders, teip, hårnåler, sikkerhetsnåler, knappenåler, gardinbånd, og tråd selvsagt... Men stiftemaskina har jeg aldri tydd til... Skulle vært mulig å kjøpe stifter i dongeri-farge da! Svimle: En mager trøst da... Men et godt poeng uansett! Mannen min synes det er litt praktisk at jeg har så kort rygg, for da er det ikke sååå masse å massere. Var i teateret i går, og snakket med mannen min i kveld om at vi må gå i teateret sammen snart. Har snakket om det så lenge. Jeg satt veldig godt med tanke på benplass, men han hadde fått problemer, i alle fall der jeg satt. Mitt problem var jo at jeg satt og så rett i bakhodet på en person, så måtte lene meg til siden for å se noe. Så nå har vi funnet ut at hvis vi skal i teateret skal vi få billetter på fremste rad på galleriet. Der mener mannen det skal være litt mer benplass, og jeg ser mye bedre når jeg ikke får noen foran meg, og jeg sjenerer heller ingen. Kan være han blokker for noen da men... Pytt sann... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde79 Skrevet 9. september 2006 #468 Del Skrevet 9. september 2006 Hva så dere da, Iselin22?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blueberry Skrevet 9. september 2006 Forfatter #469 Del Skrevet 9. september 2006 Vildanden. Fantastisk bra stykke! Og utrolig gode skuespillere! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mee mee Skrevet 9. september 2006 #470 Del Skrevet 9. september 2006 får man være med hvis man er 165? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klips Skrevet 10. september 2006 #471 Del Skrevet 10. september 2006 Jeg har stiftet maaange bukser gjennom årene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Virvel Skrevet 10. september 2006 #472 Del Skrevet 10. september 2006 Jeg har aldri stiftet bukser, for jeg har en mor som er flink til å sy. Og i går kjøpte jeg meg gardintrapp, så nå kan jeg nå helt opp i taket hvis jeg vil! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 10. september 2006 #473 Del Skrevet 10. september 2006 Jeg er glad for det bittelille Ikeabordet vi har på kjøkkenet. Det har egentlig ingen annen funksjon enn som noe Saeria klatrer opp på for å rekke opp til ting hun trenger på øverste hylle i skapene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blueberry Skrevet 10. september 2006 Forfatter #474 Del Skrevet 10. september 2006 får man være med hvis man er 165? ← Det får man. Med alt det snakket om opplegg av bukser kom jeg til å tenke på da jeg skulle legge opp russedressen min. 18 cm klippet jeg av! De var syyykt lange opprinnelig altså... Men det ble ikke bedre av at jeg er så lav... Heldigvis har jeg bare 6 bokstaver i navnet mitt, så det ble ingen problem å få plass til alle til tross for at det var så lite plass igjen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mee mee Skrevet 10. september 2006 #475 Del Skrevet 10. september 2006 takker og bukker! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 10. september 2006 #476 Del Skrevet 10. september 2006 Takk for velkomsthilsener Jeg lever fint og trives godt med høyden min, eneste er når samboeren klarer å plassere for eksempel matolja i den øverste hylla i skapet - uten å tenke over at den minste her i huset ikke engang rekker opp om hun står på tå, men faktisk må hoppe opp på kjøkkenbenken for å ha sjans.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 10. september 2006 #477 Del Skrevet 10. september 2006 Stiftemaskin har jeg også brukt, men bare på jobbuksene. Jeg prøver å ikke kjøpe bukser som må legges opp jeg, men det er neimen ikke lett. Idag har vi polert bilen, og jeg når jo ikke helt opp på taket, så det måtte mannen min ta. Da mobbet han meg for at jeg var så kort Men det var jo ikke vondt ment. Jeg sto til og med på tå til alle nye Dverghøns. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
silvius Skrevet 10. september 2006 #478 Del Skrevet 10. september 2006 Så koselig dere har det her!! Jeg er 165 cm, må jeg stå på andre siden av gjerdet eller kan jeg også få være med her i hønsegården? Når jeg står på tå er det så vidt at nesetippen kommer over kanten på postkassen… Og det er mange høye i klassen min, som aller helst skal sitte foran meg, og det er jo fryktelig gøy når vi skal se filmsnutter som er tekstet. Har ikke sjangs til å lese det så jeg krysser bare fingrene for at de på filmen snakker tydelig, og norsk eller engelsk. Blir lettere frustrert av og til ja! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mee mee Skrevet 11. september 2006 #479 Del Skrevet 11. september 2006 Og det er mange høye i klassen min, som aller helst skal sitte foran meg, og det er jo fryktelig gøy når vi skal se filmsnutter som er tekstet. Har ikke sjangs til å lese det så jeg krysser bare fingrene for at de på filmen snakker tydelig, og norsk eller engelsk. Blir lettere frustrert av og til ja! ← samme her. bare at forelesern står alltid forran dem, slik at hodet til de høye dekker hele forelesern, og jeg hater å sitte å høre på noen jeg ikke ser..! i dag begynner vi med et nytt spennende fag! ha en strålende dag alle sammen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 11. september 2006 #480 Del Skrevet 11. september 2006 Innom og ønsker alle hønsene en fin kveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå