Blueberry Skrevet 6. september 2006 Forfatter #441 Del Skrevet 6. september 2006 Fjellsippa! Så koselig med flere medlemmer under 160 også. Høyden min blir påpekt innimellom, men det er mest fordi mannen min er 190 cm, hele 31 cm høyere enn meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs N Skrevet 6. september 2006 #442 Del Skrevet 6. september 2006 Nesten som onkelen min.. Han er 208 cm og tanta mi er 153 cm De ser morsomme ut på bilder Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bellatrix Skrevet 6. september 2006 #443 Del Skrevet 6. september 2006 Nesten som onkelen min.. Han er 208 cm og tanta mi er 153 cm De ser morsomme ut på bilder ← Det må være et morsomt syn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bellatrix Skrevet 6. september 2006 #444 Del Skrevet 6. september 2006 Jeg var på butikken i dag og skulle ha noe på øverste hylle. Da tenkte jeg på dere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs N Skrevet 6. september 2006 #445 Del Skrevet 6. september 2006 Tanta mi er den eneste som er mindre enn meg, men jeg teller ikke henne med for hun er liksom litt "ny" (nygifte i år ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Virvel Skrevet 6. september 2006 #446 Del Skrevet 6. september 2006 Jeg skal kjøpe meg klesskap som er 2,36 m høyt. Det burde følge med gardintrapp! (Jeg så faktisk at de hadde en sånn stang til å hente ned høythengende plagg med, da. Sånne som de har i klesbutikker, vet dere. Tror jeg må investere i en sånn også haha.) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 6. september 2006 #447 Del Skrevet 6. september 2006 Ikke dum ide! Hadde de det på IKEA? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fjellsippa Skrevet 6. september 2006 #448 Del Skrevet 6. september 2006 Takk for at jeg får være en av dere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest beekeeper Skrevet 7. september 2006 #449 Del Skrevet 7. september 2006 Jeg skal kjøpe meg klesskap som er 2,36 m høyt. Det burde følge med gardintrapp! (Jeg så faktisk at de hadde en sånn stang til å hente ned høythengende plagg med, da. Sånne som de har i klesbutikker, vet dere. Tror jeg må investere i en sånn også haha.) ← Vi har også høyt klesskap, men har gjort det sånn at han har de øverste hyllene mine (som jeg ikke rekker opp til) og så har jeg de nederste hyllene hans! haha.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tibz Skrevet 7. september 2006 #450 Del Skrevet 7. september 2006 Jeg skal kjøpe meg klesskap som er 2,36 m høyt. Det burde følge med gardintrapp! (Jeg så faktisk at de hadde en sånn stang til å hente ned høythengende plagg med, da. Sånne som de har i klesbutikker, vet dere. Tror jeg må investere i en sånn også haha.) ← Hvor får man kjøp de? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 7. september 2006 #451 Del Skrevet 7. september 2006 Det som irriterer meg mest er når jeg skal handle. Det er ikke særlig moro å be andre om hjelp til å ta ned varer på øverste hylle. Jeg forslo en gang på en butikk at de burde sette ut gardintrapper, sånn at alle kundene kunne nå det de ville. Ekspeditøren så bare rart på meg. Tror ikke han forsto fleipen. ← Enig i det der! Begynner også å bli lei av kommentarer om høyden. Selvom vi er frittgående dverghøner er vi ikke fritt vilt! Har også garderobeskap som går helt opp til taket, men på de øverste hyllene har jeg bare gjestedyner og sånne ting jeg ikke trenger ta ned så ofte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs N Skrevet 7. september 2006 #452 Del Skrevet 7. september 2006 De har faktisk sånne små krakker på butikkene her. Du skal ikke egentlig bruke de, men du finner de ofte rundt grønnsaksavdelingen og det er bare å stjele en når ingen ser deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blueberry Skrevet 7. september 2006 Forfatter #453 Del Skrevet 7. september 2006 Er jeg i en klesbutikk så låner jeg trapper og krakker som jeg føler for dersom jeg trenger det... Eller så ber jeg noen ta det ned til meg. Går da ut ifra at de fikk de plaggene opp, så da må de kunne ta de ned igjen også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fjellsippa Skrevet 7. september 2006 #454 Del Skrevet 7. september 2006 (endret) Puh.... har lest gjennom alle 23 sidene i dagboken, og kjenner meg igjen i det meste. Egentlig skulle vi reist på ferie sammen. Det hadde blitt litt av en gjeng For å oppsummere .. jeg er også blond og bruker nummer 36 i sko. Det har jeg gjort bestandig (ikke bestandig da, men jeg har aldri brukt større) Har aldri tenkt over at jeg må klatre for å nå saker i overskapene på kjøkkenet. Det er blitt en naturlig greie. Klatrer på det som er å klatre på jeg (men ikke i butikkene). Ellers har jeg en liten bil, med hevbart sete, så jeg behøver ikke å sitte på ei pute Kan faktisk stille det sånn at jeg sitter perfekt! Kan også fortelle om en opplevelse jeg hadde for noen år siden. Var i Oslo flere ganger og bodde på Gabelshus hotell. Hver gang jeg kom dit fikk jeg samme rommet. Det var på øverste etasje, med skråtak på badet. Badekaret sto plassert under skråtaket, så jeg måtte sitte på kne i badekaret for å dusje. Enda måtte jeg lene meg til siden for at taket var i veien. Tipper på at resepsjonisten målte alle som kom inn, og plasserte de minste på det rommet. Ettersom jeg nå har lest gjennom alle 23 sidene, så jeg at dere snakket om salatslynge midt inni her (salatslynge finns i mitt skap også). Ei av dere spurte om hvordan den funket, og om ikke dressingen renner ut når du bruker den. Ser at du ikke har fått svar fra noen andre. Dressingen har du på etterpå. Først vasker du salaten, så har du den i salatslynga og tørker den. Deretter blander du i dressingen og hva du ellers måtte ønske. En kjempekjekk greie, blant alle andre ting som er kjekkt å ha i kjøkkenskapene. Endret 7. september 2006 av Fjellsippa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Virvel Skrevet 7. september 2006 #455 Del Skrevet 7. september 2006 Hvor får man kjøp de? ← Ikea! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blueberry Skrevet 7. september 2006 Forfatter #456 Del Skrevet 7. september 2006 Puh.... har lest gjennom alle 23 sidene i dagboken, og kjenner meg igjen i det meste. Egentlig skulle vi reist på ferie sammen. Det hadde blitt litt av en gjeng ← sprekt gjort å lese gjennom alle våre frustrasjoner og festlige opplevelser! Vi har jo snakket om at vi burde reise til Lilleputthammer. Der vil vi sannsynligvis føle oss som kjemper (eller som vanlige folk over 170...). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
c",) Skrevet 8. september 2006 #457 Del Skrevet 8. september 2006 Jeg har forresten en krakk jeg også. Denne i tre fra IKEA faktisk. Veldig praktisk. Men bruker kjøkkenstolene også da. Eller aller helst mannen... ← For en praktisk krakk da. Jeg er nok i høyeste laget for denne klubben, men måtte bare kommentere krakken. Er selv 167 cm, å har også problemer med de øverste hyllene i både klesskap og kjøkkenskap, og har lenge tenkt på å anskaffe en krakk eller 2 trinns gardintrapp. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 8. september 2006 #458 Del Skrevet 8. september 2006 (endret) For en praktisk krakk da. Jeg er nok i høyeste laget for denne klubben, men måtte bare kommentere krakken. Er selv 167 cm, å har også problemer med de øverste hyllene i både klesskap og kjøkkenskap, og har lenge tenkt på å anskaffe en krakk eller 2 trinns gardintrapp. ← Du er nå hvertfall høy nok til at du klarer å sette opp gardintrappa uten hjelp Endret 8. september 2006 av ~Alwa~ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 8. september 2006 #459 Del Skrevet 8. september 2006 Får jeg og være med i det gode fellesskap ? Jeg er 1.62... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde79 Skrevet 8. september 2006 #460 Del Skrevet 8. september 2006 til Sumiko Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå