Gjest Tibz Skrevet 3. september 2006 #401 Del Skrevet 3. september 2006 ......blir man sånn automatisk medlem av dverghøns? Jeg er 1.63 cm over havet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blueberry Skrevet 3. september 2006 Forfatter #402 Del Skrevet 3. september 2006 Kanskje han vil være æresmedlem/maskotten vår ← Ett krav må vel være at han må være registrert på KG... ......blir man sånn automatisk medlem av dverghøns? Jeg er 1.63 cm over havet ← Ja, rimelig automatisk. Men man må gjøre seg til kjenne da. Så i klubben, Tibz! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amalie_85 Skrevet 3. september 2006 #403 Del Skrevet 3. september 2006 Jeg er imponert over hvor mange vi egentlig her. Snakk om hønsegård. Hadde vi virkelig kunne lagt egg kunne vi jo nesten vært rike nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 3. september 2006 #404 Del Skrevet 3. september 2006 (endret) Jeg tasser innom med våte buksebein for å søke medlemskap, selv om jeg er høyere enn de fleste her inne med mine 163 cm Endret 3. september 2006 av ~Alwa~ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Virvel Skrevet 3. september 2006 #405 Del Skrevet 3. september 2006 Velkommen, nye høner! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest loren Skrevet 3. september 2006 #406 Del Skrevet 3. september 2006 får jeg og være med? =) Er vel også rimelig høy i forhold til flere her inne da, siden jeg er hele 162 cm Dere kan tro jeg og samboer er søte der vi går, jeg er 162 han er 197 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anerikke Skrevet 3. september 2006 #407 Del Skrevet 3. september 2006 Jammen mange små damer her på kg! Godt jeg ikke er alene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 3. september 2006 #408 Del Skrevet 3. september 2006 Hva er egentlig grensa høydemessig for å bli godkjent som dverghøne? Regner med at en søknad fra med mine drøyt 174 cm blir avslått men hvor lav må man være...? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bellatrix Skrevet 3. september 2006 #409 Del Skrevet 3. september 2006 Hva er egentlig grensa høydemessig for å bli godkjent som dverghøne? Regner med at en søknad fra med mine drøyt 174 cm blir avslått men hvor lav må man være...? ← Tror vi har makshøyde på 165. Selv om jeg synes det er høyt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 3. september 2006 #410 Del Skrevet 3. september 2006 Max høyde for medlemskap er 165 cm ja... Alle andre må stå på utsiden av gjerdet og titte missunnelig inn i hønsegården Så Tibz, ~Alva~ og loren! Iselin22 legger dere inn i medlemslisten så snart hun får tid God søndagskveld alle medhøner! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 3. september 2006 #411 Del Skrevet 3. september 2006 Tror vi har makshøyde på 165. Selv om jeg synes det er høyt. ← litt høyt ja....... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 3. september 2006 #412 Del Skrevet 3. september 2006 alle nye dverghøns! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 3. september 2006 #413 Del Skrevet 3. september 2006 Tænk ju tænk ju :bukke: Og for oss som bor i Oslo området er det på nettsiden til nrk spådd 19 grader og lettskyet vær i morgen, så ingen våte buksebein i morgen vaffal Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tibz Skrevet 4. september 2006 #414 Del Skrevet 4. september 2006 Ett krav må vel være at han må være registrert på KG... Ja, rimelig automatisk. Men man må gjøre seg til kjenne da. Så i klubben, Tibz! ← Takker og :bukke: Hvorfor være stor, når man er lykkelig som liten? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Svimle Skrevet 4. september 2006 #415 Del Skrevet 4. september 2006 Ha en fin dag medhøns! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 4. september 2006 #416 Del Skrevet 4. september 2006 alle nye Dverghøns. Vi begynner å bli en fin gjeng nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Emera Skrevet 4. september 2006 #417 Del Skrevet 4. september 2006 Ja, til nye dverghøns fra meg og! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 4. september 2006 #418 Del Skrevet 4. september 2006 Dere kan tro jeg og samboer er søte der vi går, jeg er 162 han er 197 ← Dere må være kjempenusselige! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 4. september 2006 #419 Del Skrevet 4. september 2006 Tror jeg og. Kjempesøte 35 cm forskjell er litt da.. Det er nesten 30 cm forskjell på meg og mannen og. Jeg med mine 159,5 og han med 189.. Det blir "bare" 29,5 cm forskjell. alle nye dverghøns. Ja vi begynner å bli en flott gjeng nå. Tror vi var rundt 6 stk når vi startet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 4. september 2006 #420 Del Skrevet 4. september 2006 Er det egentlig noen som får oppsydd buksene sine her eller gjør dere det selv? Jeg har 2 bukser jeg så gjærne skulle brukt snart men de mååå syes opp først, og jeg gidder ikke sette i gang med det selv. Jeg kan ikke sy en gang jo Noen som vet hvor mye det koster? Lønner det seg å gå til en skredder eller er dette noe de gjør på KID, Princess osv??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå