Gå til innhold

Dverghøns

Blueberry

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Men jeg har faktisk blitt for lang til å svømme i badekaret nå. Det kunne jeg da jeg var liten. :-D (Bare ett tak, men blæ, detaljer.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men jeg har faktisk blitt for lang til å svømme i badekaret nå. Det kunne jeg da jeg var liten. :-D (Bare ett tak, men blæ, detaljer.)

Det kunne jeg og! :ler: Husker det var så gøy!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler: kjenner meg igjen ja! :)

En stor fordel med å være så kort er at jeg faktisk kan sove godt på en to-seter-sofa...

Og det er det ikke mange som kan! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bellatrix
:ler: kjenner meg igjen ja! :)

En stor fordel med å være så kort er at jeg faktisk kan sove godt på en to-seter-sofa...

Og det er det ikke mange som kan! ;)

Jeg kan. :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:ler: Jeg og kan, selv om jeg foretrekker å breie meg. (les:ligge på tvers i sengen, eller i en annen sær stilling som er plasskrevende) ;)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Natta, små tuppene. :Gjesp:

Natta fra meg også, lenge etter alle andre har sovnet. :)

Jeg vil bare skryte av at jeg var på kino i går, for ÉN GANGS SKYLD uten at det satt en høy person foran meg, det var istedet ei jente på omtrent samme høyde som meg selv (kanskje det var en av dere?). Veldig godt å kunne se hele filmen uten å måtte strekke hals til alle retninger hele tiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh så herlig å slippe høye folk foran seg på kino! Det er jo et gjenkjennbart problem, men i Sandnes har de bygd en kino der du faktisk ser veldig godt uansett hvor du sitter, til og med lave meg! Har slutta helt å gå på kino i Stavanger... :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg synes at det er så typisk at det alltid er store mennesker som velger å sitte seg ned rett foran meg, når jeg er på kino. :sur: Da hender det at jeg, i skjul av kinomørket, lister meg til en annen plass enn den som står på billetten. Skulle ønske at de målte folk ved inngangen, slik at de lengste personene måtte sitte bak, mens de som er kortere får sitte foran de, slik at alle kan få med seg filmen.

Må fortelle dere om noe som skjedde meg for to dager siden. Jeg sto i en laaaang kø i skolekantina, og kjedet meg. Da det endelig var min tur å betale, begynte kassadama å ekspedere (heter det det?) han fyren som sto bak meg. Fyren pekte på meg, og kassadama utbryter " Ååå jeg såg deg ikke, du er så lita". Det har jeg ikke opplevd siden jeg var lita, og jeg har aldri trodd at jeg skulle få oppleve det igjen. Noen som har opplevd noe slikt i voksen alder?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes at det er så typisk at det alltid er store mennesker som velger å sitte seg ned rett foran meg, når jeg er på kino.  :sur:  Da hender det at jeg, i skjul av kinomørket, lister meg til en annen plass enn den som står på billetten. Skulle ønske at de målte folk ved inngangen, slik at de lengste personene måtte sitte bak, mens de som er kortere får sitte foran de, slik at alle kan få med seg filmen.

Må fortelle dere om noe som skjedde meg for to dager siden. Jeg sto i en laaaang kø i skolekantina, og kjedet meg. Da det endelig var min tur å betale, begynte kassadama å ekspedere (heter det det?) han fyren som sto bak meg. Fyren pekte på meg, og kassadama utbryter " Ååå jeg såg deg ikke, du er så lita". Det har jeg ikke opplevd siden jeg var lita, og jeg har aldri trodd at jeg skulle få oppleve det igjen. Noen som har opplevd noe slikt i voksen alder?

:ler:

Må ærlig innrømme at det ikke har skjedd med meg i kantina :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillelou
Helt sikker altså :)

Men jeg begynner vel å krympe snart som alle andre gamle damer :ler:

:hoppe: Jippiii! Charmina er også dverghøns! :hoppe: <-----hopper opp og ned på korte bein.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hehe. Ikke akkurat i kantina.

Men sist jeg tok flybussen kunne jeg kjørt gratis. Sjåføren kom bakover for å selge billetter (de gjør det sånn her i byen). Han var på vei til å snu da han tydeligvis oppdaget meg tilfeldig, og sa: - å, så DER sitter du ja! Så deg ikke bak setet. :ler: Da følte jeg meg ekstra liten...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg forresten fått asterix-avataren min på plass igjen. I anledning dverghønstråden.

Asterix er som meg; liten, sterk og smart! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...