Gå til innhold

Dverghøns

Blueberry

Anbefalte innlegg

Egen klubb for de som er under 165 cm?

Så morsomt da!

Jeg er minst i *hele* familien (inkludert bestemødre) og jeg er 164,8.

Er jeg for stor for klubben da? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Klart du ikke er for stor! Du mangler jo 2mm. :ler:

Join oss dverghøns du. Her er det så koselig atte.

I dag ble jeg forresten nedrent av en mannlig student. Men han unnskyldte seg så pent og tok et godt tak rundt skulderen min sånn at jeg ikke skulle falle. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

Her går tiden til studier! Og de dag kom endelig bildene fra fotografen som vi tok på bryllupsdagen! :hoppe:

Nå er det bare valgets kvaler - hvilket skal vi velge til takkekort? :sjenert: Må nok se på de noen tusen ganger først :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

@Saeria: :ler:

Ja, du har jo rett i det *blond* ;)

Er den en klubb for blonde også eller? :legrine:

Men helt seriøst så er jeg minst i familien. Jeg har en bror som er 207 cm så jeg tror han stakk av med det som var :overrasket:

Heldigvis har jeg giftet meg inn i en engelsk familie og her er jo folk gjennomsnittlig 10 cm kortere, så svigermor og svigersøster er faktisk mindre enn meg med sine 155 cm :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker 37-38 i sko! Men jeg også hadde 39-40 i sko når jeg var mindre,det var i den perioden jeg "vokste" for da skulle ingenting være trangt! Men jeg brukte det bare i en liten periode! Nå er det 37 det meste av året,og 38 i vintersko!

Lilletrollet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Bellatrix
@Saeria:  :ler:

Ja, du har jo rett i det *blond* ;)

Er den en klubb for blonde også eller?  :legrine:

Men helt seriøst så er jeg minst i familien. Jeg har en bror som er 207 cm så jeg tror han stakk av med det som var  :overrasket:

Heldigvis har jeg giftet meg inn i en engelsk familie og her er jo folk gjennomsnittlig 10 cm kortere, så svigermor og svigersøster er faktisk mindre enn meg med sine 155 cm  :ler:

Svigermor er på rundt 150 + kanskje 2-3cm. Første gnag jeg møtte henne var det skikkelig rart å se noen rett inn i øynene. Er så vant til at folk er høyere enn meg. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:Nikke: Jeg kan ikke se om jeg har post, jeg må strekke meg opp og kjenne etter...

Heldigvis er det en luddig liten kant på postkassene der jeg har post. Kan gå oppå den og kikke over kanten på hyllen. Skrekk senarioet mitt er at hele postkassetingen skal velte over meg.. :overrasket:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker 39 i sko, men om jeg finner sko som er litt bredere på midten kan jeg komme meg ned i 37 som jeg tror er min egentlige størrelse ;)

Er jeg den eneste her inne som har problemer med å rekke frem til pedalene i bilen? Jeg har justert setet så langt frem som det går, men jeg kan fremdeles ikke trykke gasspedalen helt inn.

Skulle også gjerne ha hatt setet justert litt opp sånn at jeg kan se bedre.

Men det nytter ikke å justere noe for hver gang gubben har lånt bilen er alt satt tilbake og føles bare galt! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde myyye jeg skulle sagt når vi skulle kjøpe den bilen vi har nå! Kan justere setet opp og ned veldig enkelt, samme med rattet. Det er en helt perfekt bil for meg! Når fint fram til pedalene også. Men er vant til å ta setet tilbake for mannen etter jeg har kjørt da. Så jekker han seg opp eller ned som han vil. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne uken har det vært litt snakk om å justere arbeidsbenkene på jobben litt opp, det er visst mange som synes de er for lave nemlig. Tanken har ikke falt meg inn engang, jeg sitter jo sååå fint! :ler: Kan til og med ha føttene i gulvet når jeg sitter helt inn på stolen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Bellatrix

Det verste er barkrakker. De er skumle. Må alltid støtte meg til baren og ta skikkelig sats og hoppe for å komme opp på dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det verste er barkrakker. De er skumle. Må alltid støtte meg til baren og ta skikkelig sats og hoppe for å komme opp på dem.

Kjenner meg igjen der ja! :ler: Og så må man rett og slett klatre for å i det hele tatt få kontakt med den bak baren (hjelper med en fin utringing da :sjarmor: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har gitt opp barkrakker. Forrige gang jeg prøvde å sitte på en falt den over når jeg skulle hoppe opp på den..

Var litt flaut ja :sjenert:

Det verste med å være liten er å gå på butikken. Hvorfor står alltid de tyngste varene på den øverste hyllen? Det er nesten helt umulig å få de ned, og det er aldri noen flinke menn som styrter til unnsetning :sur:

Jeg tror jeg skal klage til forbrukerrådet eller no :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...