Gå til innhold

Dverghøns

Blueberry

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest prestekrage

Hei Dverghøns...

Sniker meg inn å legger en liten hilsen til dere jeg da. For en søt liten gjeng dere er!

Igrunn er det vel nesten ett under at jeg så dere oppe i fra høyden min- må nok ha snubla i en av krakkene som sto fremme!!

Blir jo nesten litt missunnelig på dere jeg da. Prøvde å snu om på tallene i høyden min (176), men hjalp ikke det engang, føler meg bare stor og stygg jeg nå, etter å ha lest om de søte små...

Men; kan ikke annet enn å komme med en liten bønn.... Kan dere ikke la noen av de høye mennene være igjen til oss oppe i høyden da? Så skal jeg la de under 185 være urørt og tilgjengelig for dere... PLIIIIS??

Klem fra "kjempen" prestekrage

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillelou

:vinke: lenge siden sist,hønsegjeng! :klem:

Jeg bruker forresten 37 1/2 i sko,og det er ganske irriterende.Men har funnet etpar dyre merker som funker. :sjarmor:

Kunne også tenkt meg å være etpar klesstørrelser mindre,men jeg er i :hoppe: god form,så da driter jeg i det for øyeblikket. :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Dverghøns...

Sniker meg inn å legger en liten hilsen til dere jeg da. For en søt liten gjeng dere er!

Igrunn er det vel nesten ett under at jeg så dere oppe i fra høyden min- må nok ha snubla i en av krakkene som sto fremme!!

Blir jo nesten litt missunnelig på dere jeg da. Prøvde å snu om på tallene i høyden min (176), men hjalp ikke det engang, føler meg bare stor og stygg jeg nå, etter å ha lest om de søte små...

Men; kan ikke annet enn å komme med en liten bønn.... Kan dere ikke la noen av de høye mennene være igjen til oss  oppe i høyden da? Så skal jeg la de under 185 være urørt og tilgjengelig for dere... PLIIIIS??

Heisann prestekrage!

Du må se deg for når du går... ;)

Jeg lover å la alle andre menn over 185 være i fred, unntatt min mann da. Han er allerede tatt dessverre... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker skostørrelse 37, noen ganger 38.

Jeg syns også å huske at jeg brukte 39 eller 40 når jeg var mindre. Kan ikke skjønne det egentlig...

:velkommen: til Bellatrix.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Bellatrix
Ja, velkommen, Bellatrix!

Selv om du dytta meg ned på andreplass... ;)

:ler: Eller du kan tenke positivt; det er i hvert fall én som er lavere enn deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Bellatrix
Åååååååååååtramp, tramp, tramp på en smurf, tramp, tramp, tramp på en smurf.  :sjarmor:

Du klarer ikke å trampe på en smurf, for smurfer er så små at de bare gjemmer seg i sporene på skosålen din. :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillelou
Du klarer ikke å trampe på en smurf, for smurfer er så små at de bare gjemmer seg i sporene på skosålen din.  :sjarmor:

Jaaaaa,sånn er det! :hoppe:

Glad igjen! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Røde postkasser på posten/butikken er ondskapen selv når man får posthyllen som er øverst.  :forvirret:

:Nikke: Jeg kan ikke se om jeg har post, jeg må strekke meg opp og kjenne etter...

Åååååååååååtramp, tramp, tramp på en smurf, tramp, tramp, tramp på en smurf.  :sjarmor:

Liten? Ja Blå? Nei... :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du klarer ikke å trampe på en smurf, for smurfer er så små at de bare gjemmer seg i sporene på skosålen din.  :sjarmor:

:klø:

Etter smurfene selv i mine gamle filmer og noe jeg har lest ett eller annet sted( husker ikke hvor) Er smurfene 3 epler høy.

Jeg er trøtt.

Tror jeg skal ta en høneblund :sove:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Dverghøns...

Men; kan ikke annet enn å komme med en liten bønn.... Kan dere ikke la noen av de høye mennene være igjen til oss  oppe i høyden da? Så skal jeg la de under 185 være urørt og tilgjengelig for dere... PLIIIIS??

Vi kan vel ikke noe for at de høye kjekke, også synes at smått er søtt ;):ler:

Noen er visst litt missunnelig på klubben vår....?

Nemlig! :ler:

Jeg er på jobb, og burde vel strengt tatt gjort noe annet enn å være her på KG... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liten? Ja Blå? Nei...  :sjarmor:

Vanligvis, ja. Etter blåbærturen i helga trodde jeg nesten at jeg måtte skaffe meg nytt pass. Er det noen ledige damesmurfenavn, egentlig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...