Gjest Bellatrix Skrevet 22. august 2006 #281 Skrevet 22. august 2006 Bukser og butikkhyller er mine to irritasjonsmomenter.
Gjest prestekrage Skrevet 22. august 2006 #282 Skrevet 22. august 2006 Hei Dverghøns... Sniker meg inn å legger en liten hilsen til dere jeg da. For en søt liten gjeng dere er! Igrunn er det vel nesten ett under at jeg så dere oppe i fra høyden min- må nok ha snubla i en av krakkene som sto fremme!! Blir jo nesten litt missunnelig på dere jeg da. Prøvde å snu om på tallene i høyden min (176), men hjalp ikke det engang, føler meg bare stor og stygg jeg nå, etter å ha lest om de søte små... Men; kan ikke annet enn å komme med en liten bønn.... Kan dere ikke la noen av de høye mennene være igjen til oss oppe i høyden da? Så skal jeg la de under 185 være urørt og tilgjengelig for dere... PLIIIIS?? Klem fra "kjempen" prestekrage
Gjest lillelou Skrevet 22. august 2006 #283 Skrevet 22. august 2006 lenge siden sist,hønsegjeng! Jeg bruker forresten 37 1/2 i sko,og det er ganske irriterende.Men har funnet etpar dyre merker som funker. Kunne også tenkt meg å være etpar klesstørrelser mindre,men jeg er i god form,så da driter jeg i det for øyeblikket.
Blueberry Skrevet 22. august 2006 Forfatter #284 Skrevet 22. august 2006 Hei Dverghøns... Sniker meg inn å legger en liten hilsen til dere jeg da. For en søt liten gjeng dere er! Igrunn er det vel nesten ett under at jeg så dere oppe i fra høyden min- må nok ha snubla i en av krakkene som sto fremme!! Blir jo nesten litt missunnelig på dere jeg da. Prøvde å snu om på tallene i høyden min (176), men hjalp ikke det engang, føler meg bare stor og stygg jeg nå, etter å ha lest om de søte små... Men; kan ikke annet enn å komme med en liten bønn.... Kan dere ikke la noen av de høye mennene være igjen til oss oppe i høyden da? Så skal jeg la de under 185 være urørt og tilgjengelig for dere... PLIIIIS?? Klem fra "kjempen" prestekrage ← Heisann prestekrage! Du må se deg for når du går... Jeg lover å la alle andre menn over 185 være i fred, unntatt min mann da. Han er allerede tatt dessverre...
Impala Skrevet 23. august 2006 #286 Skrevet 23. august 2006 Jeg bruker skostørrelse 37, noen ganger 38. Jeg syns også å huske at jeg brukte 39 eller 40 når jeg var mindre. Kan ikke skjønne det egentlig... til Bellatrix.
Eos Skrevet 23. august 2006 #287 Skrevet 23. august 2006 Røde postkasser på posten/butikken er ondskapen selv når man får posthyllen som er øverst.
Gjest Emera Skrevet 23. august 2006 #289 Skrevet 23. august 2006 Ja, velkommen, Bellatrix! Selv om du dytta meg ned på andreplass...
Liljen Skrevet 23. august 2006 #290 Skrevet 23. august 2006 Hvordan står det til ellers med alle dverghønene??
Achmed Skrevet 23. august 2006 #291 Skrevet 23. august 2006 Åååååååååååtramp, tramp, tramp på en smurf, tramp, tramp, tramp på en smurf.
Liljen Skrevet 23. august 2006 #292 Skrevet 23. august 2006 jah føler meg som en bitteliten smurf av og til.. Spesiellt i køer og på konserter...
Gjest Bellatrix Skrevet 23. august 2006 #293 Skrevet 23. august 2006 Ja, velkommen, Bellatrix! Selv om du dytta meg ned på andreplass... ← Eller du kan tenke positivt; det er i hvert fall én som er lavere enn deg.
Gjest lillelou Skrevet 23. august 2006 #294 Skrevet 23. august 2006 Åååååååååååtramp, tramp, tramp på en smurf, tramp, tramp, tramp på en smurf. ←
Gjest Bellatrix Skrevet 23. august 2006 #295 Skrevet 23. august 2006 Åååååååååååtramp, tramp, tramp på en smurf, tramp, tramp, tramp på en smurf. ← Du klarer ikke å trampe på en smurf, for smurfer er så små at de bare gjemmer seg i sporene på skosålen din.
Gjest lillelou Skrevet 23. august 2006 #296 Skrevet 23. august 2006 Du klarer ikke å trampe på en smurf, for smurfer er så små at de bare gjemmer seg i sporene på skosålen din. ← Jaaaaa,sånn er det! Glad igjen!
Daria Skrevet 23. august 2006 #297 Skrevet 23. august 2006 Røde postkasser på posten/butikken er ondskapen selv når man får posthyllen som er øverst. ← Jeg kan ikke se om jeg har post, jeg må strekke meg opp og kjenne etter... Åååååååååååtramp, tramp, tramp på en smurf, tramp, tramp, tramp på en smurf. ← Liten? Ja Blå? Nei...
Amalie_85 Skrevet 23. august 2006 #298 Skrevet 23. august 2006 Du klarer ikke å trampe på en smurf, for smurfer er så små at de bare gjemmer seg i sporene på skosålen din. ← :klø: Etter smurfene selv i mine gamle filmer og noe jeg har lest ett eller annet sted( husker ikke hvor) Er smurfene 3 epler høy. Jeg er trøtt. Tror jeg skal ta en høneblund
Eeyore Skrevet 23. august 2006 #299 Skrevet 23. august 2006 Hei Dverghøns... Sniker meg inn å legger en liten hilsen til dere jeg da. For en søt liten gjeng dere er! Igrunn er det vel nesten ett under at jeg så dere oppe i fra høyden min- må nok ha snubla i en av krakkene som sto fremme!! Blir jo nesten litt missunnelig på dere jeg da. Prøvde å snu om på tallene i høyden min (176), men hjalp ikke det engang, føler meg bare stor og stygg jeg nå, etter å ha lest om de søte små... Men; kan ikke annet enn å komme med en liten bønn.... Kan dere ikke la noen av de høye mennene være igjen til oss oppe i høyden da? Så skal jeg la de under 185 være urørt og tilgjengelig for dere... PLIIIIS?? Klem fra "kjempen" prestekrage ← Vi kan vel ikke noe for at de høye kjekke, også synes at smått er søtt Åååååååååååtramp, tramp, tramp på en smurf, tramp, tramp, tramp på en smurf. ← Noen er visst litt missunnelig på klubben vår....? Du klarer ikke å trampe på en smurf, for smurfer er så små at de bare gjemmer seg i sporene på skosålen din. ← Nemlig! Jeg er på jobb, og burde vel strengt tatt gjort noe annet enn å være her på KG...
Knurr Skrevet 23. august 2006 #300 Skrevet 23. august 2006 Liten? Ja Blå? Nei... ← Vanligvis, ja. Etter blåbærturen i helga trodde jeg nesten at jeg måtte skaffe meg nytt pass. Er det noen ledige damesmurfenavn, egentlig?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå