Daria Skrevet 3. september 2007 #901 Del Skrevet 3. september 2007 Jeg demonstrerte dverhøne-teknikk i butikken forleden -ei ikke-dverhøne-venninne slet med å få tak i noe innerst bakerst nederst i frysedisken, så jeg heiste meg resolutt opp, balanserte på magen på kanten av disken med beina dinglende og fikk tak i ønsket vare. Om ikke akkurat med fare for eget liv, så med fare for egen verdighet og reell risiko for å havne på trynet i fryseren... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 3. september 2007 #902 Del Skrevet 3. september 2007 Denne dverghøna har faktisk blitt gravid over sommeren. Så i mars kommer det en liten dvergkylling Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miel Skrevet 3. september 2007 #903 Del Skrevet 3. september 2007 Denne dverghøna har faktisk blitt gravid over sommeren. Så i mars kommer det en liten dvergkylling Er du sikker på at det blir en dverg? Jeg vet om flere dverghøner som har lagt KJEMPEegg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 4. september 2007 #904 Del Skrevet 4. september 2007 Jeg håper i alle fall det, for ellers kan det bli et slit å få den ut... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissLille Skrevet 27. september 2007 #905 Del Skrevet 27. september 2007 Hmm, som ny dverghøne kan jeg jo bidra med nyopplevde dverghøne-historier: klokken er 12.10 og jeg har allerede hatt to dverghøne-opplevelser i dag - på jobb. Først skulle jeg ut en tur, men hadde glemt noe bak pulten - så da brukte jeg samme teknikken som Daria fortalte om noen innlegg før her, og la meg på magen over pulten og strakk meg så lang jeg var for å få tak i de glemte papirene - glad ingen kom inn døren da ja.. Og ikke lenge etter skulle jeg ha en bolle som sto på en litt for høy kjøkkenhylle, og da klatret jeg like greit opp på kjøkkenbenken slik at jeg satt på knærne oppe på benken - og det fungerte kjempebra Igjen, veldig glad for at ingen kom inn akkurat i det jeg balanserte oppe på benken..Ønsker alle dverghøns en god dag, og en strålende helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 28. september 2007 #906 Del Skrevet 28. september 2007 (endret) Hmm, som ny dverghøne kan jeg jo bidra med nyopplevde dverghøne-historier: klokken er 12.10 og jeg har allerede hatt to dverghøne-opplevelser i dag - på jobb. Først skulle jeg ut en tur, men hadde glemt noe bak pulten - så da brukte jeg samme teknikken som Daria fortalte om noen innlegg før her, og la meg på magen over pulten og strakk meg så lang jeg var for å få tak i de glemte papirene - glad ingen kom inn døren da ja.. Og ikke lenge etter skulle jeg ha en bolle som sto på en litt for høy kjøkkenhylle, og da klatret jeg like greit opp på kjøkkenbenken slik at jeg satt på knærne oppe på benken - og det fungerte kjempebra Igjen, veldig glad for at ingen kom inn akkurat i det jeg balanserte oppe på benken..Ønsker alle dverghøns en god dag, og en strålende helg! Jeg har opplevd begge deler, så jeg kjenner meg igjen! På min jobb opplever jeg av og til at folk ikke ser meg når jeg sitter i kassa... Mulig fordi jeg er så liten? Eller så kanskje jeg er arbeidssky og ikke vil bli sitt Og når jeg skal sette på plass varer må jeg av og til stå oppå hylla, for å få på plass varene... føler meg litt teit da, ja Endret 28. september 2007 av Knøttet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissLille Skrevet 17. oktober 2007 #907 Del Skrevet 17. oktober 2007 Hihi Knøttet - jeg har ofte klatret litt på hyller i butikkene også jeg, men helst når jeg var litt yngre da- måtte jo det for å få tak i ting, og da var jeg jo kunde også, som ansatt har du liksom litt mer "lov" Jeg klatret på kjøkkenbenken på jobb i dag også jeg, denne gangen i skjørt til og med..men må man så må man, og heldigvis var det ingen som så meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 17. oktober 2007 #908 Del Skrevet 17. oktober 2007 Hihi Knøttet - jeg har ofte klatret litt på hyller i butikkene også jeg, men helst når jeg var litt yngre da- måtte jo det for å få tak i ting, og da var jeg jo kunde også, som ansatt har du liksom litt mer "lov" Jeg klatret på kjøkkenbenken på jobb i dag også jeg, denne gangen i skjørt til og med..men må man så må man, og heldigvis var det ingen som så meg Godt jeg ikke er alene! Idag har jeg stått i vinduet på jobb og vasket, fordi jeg er liten og kommer lettere til Føler meg like mini hver gang jeg skal ha noe på lageret og det står høyt oppe og jeg må enten hoppe for å nå tak i ting, eller stå på gardintrapp... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tabris Skrevet 18. oktober 2007 #909 Del Skrevet 18. oktober 2007 Kan jeg også få være en dverghøne? Jeg vil være en økologisk dverghøne, i så fall. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 18. oktober 2007 #910 Del Skrevet 18. oktober 2007 Sleng deg på du. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest puselabb Skrevet 11. november 2007 #911 Del Skrevet 11. november 2007 Jeg kan jo nesten ikke la være å bli medlem her..! Leste litt og så at jeg har mange like dverghøne-opplevelser. Det var godt å se at det ikke bare er meg som klatrer helt opp på kjøkkenbenken for å nå noe. Jeg må faktisk STÅ oppå kjøkkenbenken for å rekke opp til over skapene (har noen fat helt øverst der). Så - med mine 157 cm på strømpelesten vil jeg gjerne få søke medlemsskap. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blueberry Skrevet 5. desember 2007 Forfatter #912 Del Skrevet 5. desember 2007 Velkommen til nye medlemmer av denne eksklusive klubben! Tabris: høyde? Det blir lite aktivitet her inne på meg for tiden, men er inne og titter i ny og ne. Julegaveshopping er en utfordring for enhver dverghøne. Enten forsvinner man i mengden av høye folk, eller så står varene for høyt oppe. *sukk* Var i en butikk en dag og skulle se på en topp som hang høyt oppe på veggen. Stod og veiva med armene for å prøve å få et glimt av prisen, men etter et halvt minutt gav jeg opp og gikk derifra...hehe... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fresi Skrevet 5. desember 2007 #913 Del Skrevet 5. desember 2007 Jeg vil også være med! (hvis jeg får ) Jeg er 157 hvis jeg retter meg opp så mye jeg bare kan Dessuten har jeg lært meg til å spørre masse etter hjelp i butikker etter diverse klatre/strekke/hoppeforsøk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 5. desember 2007 #914 Del Skrevet 5. desember 2007 Velkommen begge to! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fresi Skrevet 5. desember 2007 #915 Del Skrevet 5. desember 2007 Takk! Jeg har sniklest her inne før Så fantastisk med en knøtteklubb der alle har liknende erfaring fra håpløse kjøkkenskap, butikkhyller - og for ikke å forglemme posthyllen på jobben. Like irriterende å måtte strekke seg hver gang - og hvorfor fikk jeg av alle den øverste hyllen? :slåss: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tabris Skrevet 6. desember 2007 #916 Del Skrevet 6. desember 2007 Min høyde er 1,53 (Har alltid trodd jeg var 1,55 men enten har jeg krympet to centimenter de siste årene, eller så har jeg målt feil ) og jeg nå knapt opp til andre hylle på kjøkkenet. Det hender også jeg må spørre butikkpersonalet om å hente ned varer til meg fordi jeg ikke når dem (noe ei reagerte på engang, jeg tror hun trodde jeg var snobbete og lat). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 6. desember 2007 #917 Del Skrevet 6. desember 2007 Rart at folk faktisk ikke klarer å SE at en er litt lita. :klø: Jeg også har måttet spørre et par ganger. Heldigvis har folk vært hjelpsomme. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lille katt Skrevet 27. februar 2008 #918 Del Skrevet 27. februar 2008 Dverghøns er jenter under 1.65 m.o.h. Jeg er 165,5 cm. Hva er jeg da? Forresten mulig jeg har krympet en halv cm med alderen.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lille katt Skrevet 27. februar 2008 #919 Del Skrevet 27. februar 2008 Eg har vel antagligvis den lavaste hanen av alle på kg tippar eg! Min er også 1.69, selv om han pleier å runde opp til 1.70 Veldig praktisk! Men jeg er vel ingen dverghøne, selv om jeg føler meg som en... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest StoreSky Skrevet 31. mars 2008 #920 Del Skrevet 31. mars 2008 Lenge siden jeg hadde tittet inn her! Men fremdeles lykkelig som dverghøne, kjæresten min liker meg også som ei lita Rubens dame...hehe! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå