Lilletrollet Skrevet 13. april 2007 #881 Del Skrevet 13. april 2007 En riktig god helg til alle små søte dverghøner! Her skinner sola,og jeg nyter en deilig fri dag! Stor klem fra Lilletrollet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 13. april 2007 #882 Del Skrevet 13. april 2007 God helg, ja!! :-D Ikke strålende sol her, men vårværet nærmer seg- gradene stiger iallfall oppover Påskeegg med dverghøne inni hadde vært knall! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest kinny Skrevet 13. april 2007 #883 Del Skrevet 13. april 2007 solen skinner her også Men jeg sitter på jobb, og skal på jobb i morgen også.. og på søndag, så det blir lite finvær på meg gitt., :S Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Emera Skrevet 15. april 2007 #884 Del Skrevet 15. april 2007 Nå er det lenge siden jeg har vært her! Jeg er ikke noen flink dverghøne... Menmen. Nå er jeg i hvertfall innom igjen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 16. april 2007 #885 Del Skrevet 16. april 2007 Jeg er ikke flink jeg heller, men jeg er en fryktelig travel dverghøne. Skal rekke over alt for mye på kort tid. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 4. juni 2007 #886 Del Skrevet 4. juni 2007 Ååå nå følte jeg meg veldig truffet. . Veeldig lenge siden jeg har vært her .. Ha en flott uke i finværet alle dverghøner Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Leiababe Skrevet 7. juni 2007 #887 Del Skrevet 7. juni 2007 Jeg også.. Veeldig lenge siden jeg har vært her. Men, nå legger jeg i alle fall igjen en liten hilsen. Ha en superduper helg(snart i alle fall) jenter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 7. juni 2007 #888 Del Skrevet 7. juni 2007 Alle hønene er vel ute og sparker i bakken nå tenker jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blueberry Skrevet 7. juni 2007 Forfatter #889 Del Skrevet 7. juni 2007 Jeg løper rundt med kyllingen min. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 8. juni 2007 #890 Del Skrevet 8. juni 2007 løper hver dag på kjølen jeg. Har det så travelt når alle skal grille. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 8. juni 2007 #891 Del Skrevet 8. juni 2007 Kjølen må være både en deilig og kjedelig jobb når det er fin vær Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest StoreSky Skrevet 8. juni 2007 #892 Del Skrevet 8. juni 2007 Jeg føler meg mer som en hvalross i varmen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 8. juni 2007 #893 Del Skrevet 8. juni 2007 Kjølen er et nydelig sted å komme opp til etter pause i kjeledress. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Leiababe Skrevet 30. juni 2007 #894 Del Skrevet 30. juni 2007 Oi, nå var det jammen lenge siden det har vært noe aktivitet her. Hva driver alle hønene med for tida da? Jeg teller ned dagene til jeg skal ha ferie!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miel Skrevet 9. juli 2007 #895 Del Skrevet 9. juli 2007 En eksilhøne vender tilbake. :-D Er det fortsatt plass til meg? Jeg tar jo ikke så stor plass, mener jeg. Rager hele 162,5 cm over skosålene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 9. juli 2007 #896 Del Skrevet 9. juli 2007 Denne dverghøna driver å smelter bort om dagen, så hun blir enda mindre ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flowerpower Skrevet 9. juli 2007 #897 Del Skrevet 9. juli 2007 (endret) Denne dverghøna har nesten drukna i Numedalslågen under flommen, men klart å gjennomføre funksjonærjobben på jazzfestivalen Der er dessuten kjøligere her enn jeg har hatt i hele vinter. Grøss.. Endret 9. juli 2007 av flowerpower Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 14. juli 2007 #898 Del Skrevet 14. juli 2007 Lita høne nett hjemme fra ferie! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miel Skrevet 14. juli 2007 #899 Del Skrevet 14. juli 2007 Og denne høna skal snart iføre seg gummistøvler og vasse til butikken... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissLille Skrevet 3. september 2007 #900 Del Skrevet 3. september 2007 Oi, lenge siden det var aktivitet her ja - alle har vel vært travelt opptatt med ferie, og nå starten på hverdagen igjen. Jeg søker da herved om medlemsskap, og tror jeg stiller sterkt med mine 155cm over havet Tenker ikke så mye over høyden min til daglig, men har forstrekt en og annen magemuskel opp gjennom tiden i forsøket på nå opp til øverste hyller på kjøkkenet.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå