Gå til innhold

Dverghøns

Blueberry

Anbefalte innlegg

Gjest Fjellsippa

Jeg har det bra jeg også. Trives godt som dverghøns. Skal ta meg en skitur nå. Fint at det ikke er så langt ned hvis jeg faller i løypa.

Ha ei fin helg alle dverghøns, og ikke forstrekk dere i helga når dere prøver å rekke noe på øverste hylle :ler: .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg ble også løftet opp av 1.90 sambo her forrige dagen. Men fant ut at jeg trives best i min egen høyde, for da ser jeg bl.a. ikke alt støvet som ligger oppå kjøleskapet :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg også synes ting ser veldig rart ut fra andre vinkler, som da jeg stod oppå noen paller på jobben og skuet ut over. Da tekte jeg, jøss! Er det sånn de som er så høye ser arbeidsplassen sin.

Da var det godt å komme seg ned på gulvet igjen. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke: til alle dverghøner!

Hm, er det bare meg eller virker det som mange dverghøner har høye haner?

min er iallfall 184, ikke at det er så utrolig høyt- men det er iallfall 20cm høyere enn jeg er ... Så, har dverghøner ofte en hane som er høy, eller ? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Leiababe

Hanen min er ganske "normal" vil jeg tro. Han er ca 1.80. Men i min ungdom( :ler: ) var jeg litt sammen med en på 1.98. Det må ha sett litt morsomt ut egentlig. Gikk mye høye hæler på den tiden i alle fall :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Min kjære er nok meir ein dverghane på sine 169cm  :ler:

Så kjekt da! Du slipper iallfall å få vondt i nakken eller stå på tærne når du kysser han ;)

Men ville jo uansett hatt min kjempehane jeg da ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Annonse

Litt for stille ja ... hei alle sammen, og god tirsdag! :-D

Angående dverghøneulemper og fordeler merkes det at jeg er lav når jeg er på jobb (matvarebutikk) når jeg sitter i kassa må jeg som regel regulere stolen,og så må jeg skikkelig strekke på meg etter røyk og det andre som er bak kassa, og når jeg skal stable varer må jeg gjerne ha noe å stå på :ler: føler meg så luuur ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er det noen som vet om det finnes så store påskeegg at det er plass til en liten dverghøne oppi? Det hadde vært tidenes overraskelse til sambo det! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:velkommen: til Rubina Diamantina! :)

God palmehelg til alle dverghøner! Neste uke er det vår uke! Alle setter jo pris på hønene i påska. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest StoreSky
Er det noen som vet om det finnes så store påskeegg at det er plass til en liten dverghøne oppi? Det hadde vært tidenes overraskelse til sambo det! :ler:

Haha! For en fantastisk idè! Hadde kjæresten vært litt nærmere, så skulle jeg gjort det!! :klappe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...