Gå til innhold

Dverghøns

Blueberry

Anbefalte innlegg

:velkommen: til kinny og Leiababe

Har vært litt fraværende fra dverghønsboka en stund, men så PM fra kinny nå så jeg fikk en påminnelse... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Plagsomt å være dverghøns. :P Ikke å være med i klubben, men å være så lav. *uffe seg* Hehe.

Men virker som en koselig gjeng da! :)

innom med en liten :klem: til alle som ønsket meg velkommen :):sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Leiababe
Neimen hei, Leiababe, er du også sånn liten og søt? Grattis som Dverghøne da :)

Hoho!! Selvfølgelig er jeg søt :ler: Takk, takk kjære medhøne(rart ord... :ler: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hadde et lite dverghøneøyeblikk her for en uke siden. Min kjære og hans arbeidskollega begynte å snakke om høyden på kjærestene sine, jeg er 164 sa min samboer, og arbeidskollegaens kjæreste er enda litt lavere. Derfor fant min geniale (?!) samboer ut at vi var små knøtter, og da fikk vi vist kallenavn begge to, ja ... heretter kalt "knøttene" ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Don Giovanni

Snakk om klubb for felles-skjebne-felles-størst...undskyld trøst... :sjarmor: Men uansett, det er jo bedre å ikke rekke opp til skapet enn å ikke komme utav det :ler: de har jo klubb de også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 uker senere...
Gjest StoreSky

Jeg har det bra! Men savner kjæresten som ikke er noen dverghane!! (ca 195 cm...hehe)

Har igrunn funnet ut at å være dverghøne er bedre en å være kjempehøne. Er igrunn gansle trivelig ja.

Dessutewn, når man står på en stol så ser min leilighet RAR ut! Eller når min kjæreste løfter meg til sin høyde, er litt sånn "jøsses, ser det sånn ut fra din vinkel"..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...