Saeria Skrevet 17. oktober 2006 #681 Del Skrevet 17. oktober 2006 Kanskje jeg er for lita og gresset for høyt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miami Skrevet 17. oktober 2006 #682 Del Skrevet 17. oktober 2006 Hvor holder kjempehønsene til da? Har ikke funnet hønsegården deres. ← Heter Kjempehøne-klubben og ligger inne Generell dagbok K-O Å nei Saeria, du er ikke for lita. Akkurat passe spør du meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest StoreSky Skrevet 17. oktober 2006 #683 Del Skrevet 17. oktober 2006 Jeg har funnet en FORDEL med å være lita dverghøne!! Gutter som også er lave!!! Altså "alle" er jo høyere enn meg, men siden jeg er den som er lavest av alle venninnene mine så får de de litt småe guttene for meg selv!! 2 siste "etellerannet" er nok under 170. gjett hvem som har vært på sjekkern i helga ja... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 17. oktober 2006 #684 Del Skrevet 17. oktober 2006 Heter Kjempehøne-klubben og ligger inne Generell dagbok K-O Å nei Saeria, du er ikke for lita. Akkurat passe spør du meg ← Er i grunnen fornøyd med høyden min selv, ja. Jeg har funnet en FORDEL med å være lita dverghøne!! Gutter som også er lave!!! Altså "alle" er jo høyere enn meg, men siden jeg er den som er lavest av alle venninnene mine så får de de litt småe guttene for meg selv!! 2 siste "etellerannet" er nok under 170. gjett hvem som har vært på sjekkern i helga ja... ← Jeg har bare møtt en gutt som var lavere enn meg. Han var 1,595m. Men jeg har selv kapret en som er 1,80m. Akkurat gjennomsnitt for menns høyde. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wayah Skrevet 17. oktober 2006 #685 Del Skrevet 17. oktober 2006 Meg vil også på førstesida, iselin22. Er 161 cm høy Nå har jeg faktisk bedt om å få en egen liten krakk på jobb så jeg kan sitte riktig når jeg jobber, ble litt latter her mens jeg demonstrerte dingling for avdelingslederen Heldigvis er en av gutta her ganske liten også, så han kunne også ha bruk for krakken. De gutta på ca 180 er skikkelig greie de, Saeria, du slipper å knekke nakken når du skal opp og kysse på dem, men de rekker stort sett opp til alt du sliter med allikevel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 17. oktober 2006 #686 Del Skrevet 17. oktober 2006 Ja, 180 er perfekt. Han rekker alt jeg ikke rekker. Han varmer hele meg i senga, jeg får ikke whiplash når jeg kysser han. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 17. oktober 2006 #687 Del Skrevet 17. oktober 2006 Har vært å smugtittet i hønsegården til kjempe og midihønene, men synes ikke de har det like koselig som oss. Vi har mye morsommere historier :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Svimle Skrevet 17. oktober 2006 #688 Del Skrevet 17. oktober 2006 Enda en fordel med å være dverghøne: Når vi kaster opp er det ikke så lang vei fra magen og opp! Alt man tenker på der man står over den hvite porselensguden... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest StoreSky Skrevet 17. oktober 2006 #689 Del Skrevet 17. oktober 2006 Enda en fordel med å være dverghøne: Når vi kaster opp er det ikke så lang vei fra magen og opp! Alt man tenker på der man står over den hvite porselensguden... ← Ikke så langt ned heller....slipper å brette oss to ganger. Bare bøyer oss lett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 17. oktober 2006 #690 Del Skrevet 17. oktober 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miami Skrevet 17. oktober 2006 #691 Del Skrevet 17. oktober 2006 Man har jo kort vei til det meste når man er dverghøns Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nita Skrevet 17. oktober 2006 #692 Del Skrevet 17. oktober 2006 Man har jo kort vei til det meste når man er dverghøns ← Iallefall det som er nedover Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miami Skrevet 17. oktober 2006 #693 Del Skrevet 17. oktober 2006 Iallefall det som er nedover ← Ja det har du rett i Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 17. oktober 2006 #694 Del Skrevet 17. oktober 2006 Vi får flere skritt på skrittelleren selv om vi går samme distanse. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Emera Skrevet 17. oktober 2006 #695 Del Skrevet 17. oktober 2006 Vi får flere skritt på skrittelleren selv om vi går samme distanse. ← Oi, det har jeg ikke tenkt på! *løpe og kjøpe* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 17. oktober 2006 #696 Del Skrevet 17. oktober 2006 Noen fordeler må vi små ha. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dallandra Skrevet 18. oktober 2006 #697 Del Skrevet 18. oktober 2006 ÅÅ!! Saeria!! Det sitatet i signaturen din tenkte jeg på her forleden!! Dvs jeg tenkte at jeg burde lete etter det for å se om jeg klarte å finne det. Og nå slipper jeg å lete. TAKK!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 18. oktober 2006 #698 Del Skrevet 18. oktober 2006 Åh! Bare kos å kunne hjelpe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 18. oktober 2006 #699 Del Skrevet 18. oktober 2006 Enda en ting som er praktisk med å være liten: når man sitter har man mange flere muligheter for hvor man skal gjøre av beina sine, på bussene her i byen liker jeg å sitte nest frammerst, for der kan man ha bena opp på en hjulkasse (tror det er det iallfall) praktisk for meg som er liten, upraktisk for de som er høye, for da får de liten plass,og de har ikke muligheten å ha beina sine opp En annen ting er at vi får mer trim når vi går trapper, fordi beina våre er kortere (bare en hypotese eller hva det heter). Men samtidig så blir det jo mer slitsomt for oss å gå trapper også da ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 19. oktober 2006 #700 Del Skrevet 19. oktober 2006 Har vi forsvunnet ned på side 2? Hva er dette for noe tull??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå