Gå til innhold

Dverghøns

Blueberry

Anbefalte innlegg

162 meter kvalifiserer ikke til opptak. Regner med du mente 162 centimeter. ;)

:hoho:

:ler: Ja sånn kan det gå når man skal være litt rask på labben. 1,62 m eller 162 centimeter er nok riktig ja :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:vinke: til alle nykommere i hønseflokken.

Jeg kan i dag presentere en ny scene fra livet som dverghøna... Sted: Hotellresepsjon. Jeg skal betale med kort, og kortterminalen står usedvanlig praktisk plassert -nede på baksiden av skranken :klaske: Så jeg må balansere på tærne, omtrent ligge på magen oppå skranken og strekke meg alt jeg er kvinne om for å rekke ned. Følte meg lur da ja -minnet om da jeg var liten og ble sendt til bensinstasjonen for å kjøpe avis og såvidt fikk nesa over skranken. Nei, selvfølgelig så de meg ikke. Det er mer enn en smule sannhet i Øystein Sundes "4 melk og Dagblad for i går"...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå er det visst en stund siden jeg har vært innom her nå, men jeg holder med Saeria at det er godt å være med i gjengen. Humrer hver gang noen kommer med nye historier og kjenner meg igjen i det meste.

:vinke: til alle nye dverghøner!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tihi, nå har det blitt en egen klubb for "kjempehøner" også! :ler:

Synes jeg ser for meg en "kjempehøne" :ler:

Nei da er det mye bedre med søte små dverghøns..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Har nettopp vært og snoket litt i kjempehøne-klubben og midt-imellom-klubben. De er jo bare såååå misunnlig på oss da!!!! :ler2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har nettopp vært og snoket litt i kjempehøne-klubben og midt-imellom-klubben. De er jo bare såååå misunnlig på oss da!!!!  :ler2:

Ikke det minste rart det. Så små og søte som vi er :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...