Gå til innhold

Dverghøns

Blueberry

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Nå har jeg tenkt lenge at jeg skal sjekke ut hva Dverghøns egentlig ER for noe, og så oppdager jeg at det er noe for meg!!!!!

Signerer søknaden med 154 cm. :rosasmil:

Hurra, da er jeg ikke alene på den høyden lenger! Velkommen!

Og :velkommen: til dere andre nye også!

Jeg satt faktisk og dinglet med bena på stolen ved alteret da jeg giftet meg! Det hadde jeg jo ikke tenkt på å sjekke ut på forhånd... Følte meg noe ukomfortabel da, ja. Men så ble jeg jo skilt til slutt og, så der kan man se!

:klem: Neida, det var nok ikke dinglinga som gjorde det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest beekeeper

Uff, jeg skulle kjøpe meg en pakke røyk på butikken istad, så hadde jeg ikke med meg leggis.. Og jeg som er så liten! Så spurte hu dama om jeg hadde legitimasjon, så lo jeg bare og sa at jeg ikke hadde.. Så lo hun også, og lot meg kjøpe røyken! Hun var ganske liten hun også, så hun hadde nok vært ute for det samme selv.. Hun skjønte fort at jeg var godt over 20 da vi snakket sammen.. hehe.. Bra at vi er mange som er små!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har akkurat flyttet, og her jeg bor nå har jeg kjøkkenskap som går helt opp til taket - og det er nesten tre meter. Pappa lo godt da han var her i dag og så at jeg har klint alt inn på de nederste to hyllene, mens resten av hyllene er helt tomme. :ler: Men jeg har jo ikke sjans til å nå opp dit! Når såvidt opp til hylle nummer to, og det er så upraktisk å måtte frem med gardintrappen hver gang jeg skal ha en tallerken. :roll:

Folk var tydeligvis mye høyere på femtitallet...? :klø:

Endret av Virvel
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Flirer godt nå....

Jeg måtte faktisk vise leg for å kjøpe røyk og tre rusbrus i fjor, og da var jeg 31!!!!

Hu blei ganske flau da, ekspeditrisa, men jeg synes det var drit-gøy.

Holder meg godt tenkte jeg da....

Ønsker alle dverghøns fortsatt god helg! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dallandra

Jeg måtte vise leg på polet i sommer... Og jeg er 32!

Bruker forøvrig str 35 (36 til nød) i sko og legger opp buksene mine selv. Etter skippertakmetoden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også blitt spurt om leg. endel i det siste ... selv om jeg er 23 år ... Er like fristet til å spørre om jeg ser ut som jeg er 17 år hver gang jeg blir spurt!! Jeg er ikke "gammel" nok til å ta det som et kompliment enda ... :ler:

Samboeren derimot, blir aldri spurt ... :sur: (han er 184cm)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle sammen :) Lurer på om jeg også kan få bli med her? Med mine 162 er jeg vel kvalifisert?

Mitt motto er: Det er bedre å være liten og søt enn stor og stygg :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er liksom høyt nok med vanlige skap, når ting skal på plass i øverste hylle etter vask er det liksom om å gjøre å få dem innpå kanten og så dytte med fingertuppene for å få det helt inn  ;)

Det skapet hvor jeg oppbevarer sengetøy er litt i høyeste laget. Hvis jeg ikke gidder å hente en krakk, er det bare å ta sats og hive sengetøyet på plass :) Tellekanter hva er det??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her jeg bor har man to typer by-busser, de nye og de gamle. De gamle irriterer meg hver gang jeg kjører de, for der er vinduet så høyt oppe i forhold til setet at jeg såvidt ser over ... og jeg elsker å sitte og kikke ut når jeg tar bussen! :sur:

Er vel forsåvidt min feil fordi jeg setter meg ganske langt framme i bussen, og ikke lengre bak hvor man slipper dette problemet, men jeg trivest best langt framme! Slemme bussdesignere!!

Forresten ble jeg usikker nå på om setene er for lave eller vinduene for høye ... :sjenert::ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan Wayah også joine dverghønsegården?

Jeg er 161 cm lav, har mann på 181(vi er litt palindromske begge to :ler: ) og vi leter fortsatt etter en krakk som er trygg nok etter hans mening(så derfor klatrer jeg i stedet ;) )

Jeg må innrømme at jeg bare leste de første og siste sidene så jeg vet ikke helt hva som har skjedd her innimellom.

Har en "lillesøster" på 176 cm, kjekt hver gang hun er innom og kan strekke seg opp i de høyeste skapene mine for meg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest StoreSky

Jeg vil bo i et sånt hobbit-hjem, lite og koselig, små (egentlig passelige) møbler, skap, hyller og benker. Der kunne jeg ha trives!

Så slipper jeg å hive ting i øverste hylle eller å vippe ting inn -og krysse fingrene for at det går bra.

Gardintrapp har jeg ikke...og stol er jeg for lat til å hente. Dessuten er stolen så høy og da blir det slitsomt å gå opp på den! :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dallandra
Her jeg bor har man to typer by-busser, de nye og de gamle. De gamle irriterer meg hver gang jeg kjører de, for der er vinduet så høyt oppe i forhold til setet at jeg såvidt ser over ... og jeg elsker å sitte og kikke ut når jeg tar bussen!  :sur:

Er vel forsåvidt min feil fordi jeg setter meg ganske langt framme i bussen, og ikke lengre bak hvor man slipper dette problemet, men jeg trivest best langt framme! Slemme bussdesignere!!

Forresten ble jeg usikker nå på om setene er for lave eller vinduene for høye ... :sjenert:  :ler:

Sånn var det i den byen jeg bodde i før også!!! Tror det må være samme by!! :ler::ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil bo i et sånt hobbit-hjem, lite og koselig, små (egentlig passelige) møbler, skap, hyller og benker. Der kunne jeg ha trives!

Så slipper jeg å hive ting i øverste hylle eller å vippe ting inn -og krysse fingrene for at det går bra.

Gardintrapp har jeg ikke...og stol er jeg for lat til å hente. Dessuten er stolen så høy og da blir det slitsomt å gå opp på den!  :sjenert:

Kanskje vi skal slå oss sammen og bygge vår egen lile by. Det hadde vært noe det :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...