Gjest Virvel Skrevet 21. september 2006 #601 Del Skrevet 21. september 2006 (endret) Akkurat nå sitter jeg i hjørnet av sofaen med det ene benet krøllet innunder meg og det andre ut til siden, og laptopen i fanget. Alle verdens ergoterapeuter ville grøsset om de så meg nå. Endret 21. september 2006 av Virvel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flowerpower Skrevet 22. september 2006 #602 Del Skrevet 22. september 2006 Hei iselin22, takk skal du ha, klart jeg vil være på lista I går reiste jeg med en av de nyeste bussene til Timexpress. De er mye høyere under hattehylla, så nå må jeg snart krabbe opp i setet for å få satt i øreproppene (for å høre på radioen) og for å trykke på stoppknappen!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trampe Skrevet 22. september 2006 #603 Del Skrevet 22. september 2006 Jeg sitter også alltid med føttene under meg eller krøllet i merkelige vinkler... Men jeg liker for store stolerda, da kan jeg dingle med beina Elevene mine kommenterte det her om dagen, jeg setter meg alltid på kateteret eller på en pult og dingler med føttene når jeg snakker. Har faktisk ikke tenkt over det engang... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 22. september 2006 #604 Del Skrevet 22. september 2006 Hehe, høres ut som vi dverghøns liker å sitte på spesielle måter Jeg liker også å sitte på "høye" ting og dingle med bena,benker, bord o.l. Jeg tar så og si aldri timekspressen, men har det blitt så ille?! Hm, dårlig gjort mot oss lave! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 24. september 2006 #605 Del Skrevet 24. september 2006 Jeg har funnet et æresmedlem til oss.................. I følge denne ukes Her&nå (tror jeg det var) er ut-ah-dæ-sjhæl-åpplevelse-Ravi bare 163 på strømpelesten Synes han bør få en tittel for den asså Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Emera Skrevet 24. september 2006 #606 Del Skrevet 24. september 2006 Hehe, høres ut som vi dverghøns liker å sitte på spesielle måter Jeg liker også å sitte på "høye" ting og dingle med bena,benker, bord o.l. ← Jeg satt faktisk og dinglet med bena på stolen ved alteret da jeg giftet meg! Det hadde jeg jo ikke tenkt på å sjekke ut på forhånd... Følte meg noe ukomfortabel da, ja. Men så ble jeg jo skilt til slutt og, så der kan man se! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 25. september 2006 #607 Del Skrevet 25. september 2006 Ønsker alle Dverghøns en strålende uke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trollmor Skrevet 25. september 2006 #608 Del Skrevet 25. september 2006 Hei. En liten trollunge her som måler 161 cm over strømpelesten. Er det plass til meg i dverghøns samveldet? Trenger venner som ser ting fra samme høyde som meg... Sønnen min er 12 nå, og jeg føler meg fryktlig liten og umyndig når han ser ned til mamman sin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 25. september 2006 #609 Del Skrevet 25. september 2006 trollungen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 25. september 2006 #610 Del Skrevet 25. september 2006 Jeg satt faktisk og dinglet med bena på stolen ved alteret da jeg giftet meg! Det hadde jeg jo ikke tenkt på å sjekke ut på forhånd... Følte meg noe ukomfortabel da, ja. Men så ble jeg jo skilt til slutt og, så der kan man se! ← Hehe, det skal jeg huske å ikke gjøre når jeg gifter meg- i tilfelle det bringer ulykke *overtroisk* Yeay til Ravi som æresmedlem! Så morsomt at han er lavere enn meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest StoreSky Skrevet 25. september 2006 #611 Del Skrevet 25. september 2006 Jeg så ravi på jernbanetorget her om dagen, kunne se han rett i øynene, tenkte for en stygg liten rødhåret mann -han så kjent ut! haha! (sorry ravi hvis du leser dette;) men musikken er så fææl ) Jeg har et problem!!! Treningsbukser!! Jeans kan jo enkelt sys opp på J&C, men treningsbukser...hva gjør dere?? Vil gjerne ha iaf èn som er langi bena. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 25. september 2006 #612 Del Skrevet 25. september 2006 hihi, enig med deg Storesky- ravi er verken pen eller har fin musikk ... Han ser rett og slett ut som en hagegnom Eller som en venninne av meg sa: Han har liten tiss, helt sikkert, jeg ser det på han! Jeg bare Ok, liksom ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 26. september 2006 #613 Del Skrevet 26. september 2006 hihi, enig med deg Storesky- ravi er verken pen eller har fin musikk ... Han ser rett og slett ut som en hagegnom Eller som en venninne av meg sa: Han har liten tiss, helt sikkert, jeg ser det på han! Jeg bare Ok, liksom ... ← Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 26. september 2006 #614 Del Skrevet 26. september 2006 hihi, enig med deg Storesky- ravi er verken pen eller har fin musikk ... Han ser rett og slett ut som en hagegnom Eller som en venninne av meg sa: Han har liten tiss, helt sikkert, jeg ser det på han! Jeg bare Ok, liksom ... ← Hagegnom var faktisk en utrolig treffende beskrivelse. (og musikken er gruuuusom!!) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blueberry Skrevet 28. september 2006 Forfatter #615 Del Skrevet 28. september 2006 Oi, nå var det lenge siden jeg hadde vært innom her. Tiden flyr fra meg! Men fikk lagt til City girl nå. Er det noen som mangler på lista da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Puppeguri Skrevet 29. september 2006 #616 Del Skrevet 29. september 2006 Hei alle sammen Håper det er greit for dere om jeg "joiner" her? jeg er den nette høyde av 158,1 cm og vil absolutt kalle meg en dverghøne.. hihi Mitt motto jenter: Blomster vokser sakte, ugress vokser fort! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 29. september 2006 #617 Del Skrevet 29. september 2006 Velkommen, Puppeguri! Veldig enig med slagordet ditt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest beekeeper Skrevet 30. september 2006 #618 Del Skrevet 30. september 2006 Å, så mange vi har blitt nå!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dallandra Skrevet 30. september 2006 #619 Del Skrevet 30. september 2006 Nå har jeg tenkt lenge at jeg skal sjekke ut hva Dverghøns egentlig ER for noe, og så oppdager jeg at det er noe for meg!!!!! Signerer søknaden med 154 cm. :rosasmil: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest beekeeper Skrevet 30. september 2006 #620 Del Skrevet 30. september 2006 Nå har jeg tenkt lenge at jeg skal sjekke ut hva Dverghøns egentlig ER for noe, og så oppdager jeg at det er noe for meg!!!!! Signerer søknaden med 154 cm. :rosasmil: ← Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå