~Capricorn~ Skrevet 17. september 2006 #541 Del Skrevet 17. september 2006 Når jeg spør om leg på jobb, er det fordi folk ser unge ut. Men lar ikke høyden avgjøre det da.. Er jo spesielt moro med de ungene som skal kjøpe sånn energidrikk som det er 15-års grense på..(husker ikke hva den heter..) De har jo ikke leg i det hele tatt da. Og kan jo ikke spør om de er 15..da vil de selvsagt si; jada, klart jeg er 15. Så jeg spør bare; ja, hvor gamle er der da?? Så ser jeg at de tenker noe veldig. Lurer helt sikkert på hvor gammel man egentlig må være..så kommer det gjerne.. Ehh...tretten...!!? (med kjempe-håpefull-stemme da..) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 17. september 2006 #542 Del Skrevet 17. september 2006 Når jeg spør om leg på jobb, er det fordi folk ser unge ut. Men lar ikke høyden avgjøre det da.. Er jo spesielt moro med de ungene som skal kjøpe sånn energidrikk som det er 15-års grense på..(husker ikke hva den heter..) De har jo ikke leg i det hele tatt da. Og kan jo ikke spør om de er 15..da vil de selvsagt si; jada, klart jeg er 15. Så jeg spør bare; ja, hvor gamle er der da?? Så ser jeg at de tenker noe veldig. Lurer helt sikkert på hvor gammel man egentlig må være..så kommer det gjerne.. Ehh...tretten...!!? (med kjempe-håpefull-stemme da..) ← Haha, morsomme ungdommer Visste ikke at man måtte være 15 for å kjøpe energidrikk engang jeg ... følger visst ikke helt med, nei Forstår at dere ikke ser på høyden når det gjelder alder, men ser man ikke automatisk litt yngre ut om man er liten da? Selvsagt er det jo mye annet som også spiller inn da:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Emera Skrevet 17. september 2006 #543 Del Skrevet 17. september 2006 (endret) og speilet kan jeg ikke se øverste hårtuster i engang....snodig... ← Hos min eks-svigermor kunne jeg ikke engang se skalpen min i badespeilet. Korteste person der i huset var 1,75. Fikk problemer da jeg skulle ta på linsene... Prøvde å strekke meg på tå, men vasken gjorde at jeg ikke kom nært nok samme hvor mye jeg strevde. Datteren min mente at jeg kunne vært storesøsteren hennes, for jeg er jo like liten som en "ungdom," som hun sa. Jeg forklarte henne at man kunne jo se på ansiktet mitt at jeg var voksen, da... Men det syntes ikke hun, nei... Velvel, jeg la ikke så mye vekt på det, hun var seks den gangen... Endret 17. september 2006 av Emera Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 17. september 2006 #544 Del Skrevet 17. september 2006 (endret) Jeg kom på én ting som er litt dumt når jeg er lav og samboeren høy: Stående sex er ganske vanskelig/upraktisk ... Endret 17. september 2006 av Teria Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 17. september 2006 #545 Del Skrevet 17. september 2006 Jeg kom på én ting som er litt dumt når jeg er lav og samboeren høy: Stående sex er ganske vanskelig/upraktisk ... ← Det er det med "bare" 20 cm forskjell og. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 17. september 2006 #546 Del Skrevet 17. september 2006 Det er det med "bare" 20 cm forskjell og. ← "bra" det ikke er bare vi som har det problemet Samboeren er faktisk akkurat 20 cm høyere enn meg, så der er vi lik ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 17. september 2006 #547 Del Skrevet 17. september 2006 Jeg kom på én ting som er litt dumt når jeg er lav og samboeren høy: Stående sex er ganske vanskelig/upraktisk ... ← Hehe, heldigvis er samboeren min ganske lav. Jeg må også vise leg på polet og på utesteder hele tiden, så det har nok mye med høyden å gjøre ja. Min tante på 150-155 eller noe ble spurt om leg da hun skulle kjøpe alkohol da hun bodde i usa for noen år siden. Det er vel 21-årsgrense, men hun var på det tidspunktet 42 år. Hun har visst levd lenge på den. Angående bæring har jeg også opplevd en del av det på skolen og sånt. Men i de siste årene har det faktisk vært ganske praktisk, har en venninne på 176 som bruker å løfte meg opp når vi er på konsert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 17. september 2006 #548 Del Skrevet 17. september 2006 Ja, 20 cm i en sånn situasjon er MYE! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Svimle Skrevet 17. september 2006 #549 Del Skrevet 17. september 2006 Her er det så mye kakling at jeg ikke klarer å henge helt med Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trampe Skrevet 17. september 2006 #550 Del Skrevet 17. september 2006 Stående sex med 15 cm forskjell går bare fint - så lenge han knekker i knærne. Blir ikke laaaaaange øktene, for å si det sånn, stakkar mannen blir jo sliten jo! *fnis* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fjellsippa Skrevet 17. september 2006 #551 Del Skrevet 17. september 2006 Haha! min ex-svigemor er ca 150, og da hun kjøpte leiligheten sin, så hadde det bodd en dame på 2 meter der...ALT var for høyt. Både jeg og henne følte oss som dverger både på kjøkkenet og badet. Verste er at nå, fire år senere er det fremdeles sånn! Tuller ikke! benkeplaten går til haka mi! og speilet kan jeg ikke se øverste hårtuster i engang....snodig... ← Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 17. september 2006 #552 Del Skrevet 17. september 2006 (endret) 20 cm er mye, uansett hvordan man snur og vender på det! Heldig du, Itacha! Dessverre er jeg for tung, selv om jeg er liten, til at samboeren kan holde meg oppe mens vi har sex ... Eksen min var ganske lav for å være gutt (ca 1,70) og han ble spurt om leg. på polet når han var 25 .... Det morsomme med å være liten er å henge seg på halsen til folk når du klemmer de (det gjøres jo bare med folk jeg kjenner godt, og som tåler det da Endret 17. september 2006 av Teria Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 17. september 2006 #553 Del Skrevet 17. september 2006 Altså vi har fått det til i dusjen, men da må han bøye seg og jeg må opp på tå! *fnis* Godt akten ikke varer så lenge i den posituren. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 17. september 2006 #554 Del Skrevet 17. september 2006 Altså vi har fått det til i dusjen, men da må han bøye seg og jeg må opp på tå! *fnis* Godt akten ikke varer så lenge i den posituren. ← Ja, takk og pris!! Hvis det skulle vart lengre hadde jeg nok fått kink i ryggen, og ødelagt i ben, lår og alt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fjellsippa Skrevet 17. september 2006 #555 Del Skrevet 17. september 2006 Da er min mistanke bekreftet. Dverghøns er en rase som holder seg ung. Jeg var 26 siste gang jeg måtte vise leg på polet. Ekspeditøren snudde og vendte på det. Kanskje hun trodde at det var forfalsket. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 17. september 2006 #556 Del Skrevet 17. september 2006 Da er min mistanke bekreftet. Dverghøns er en rase som holder seg ung. Jeg var 26 siste gang jeg måtte vise leg på polet. Ekspeditøren snudde og vendte på det. Kanskje hun trodde at det var forfalsket. ← Yeah, evig ung!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 17. september 2006 #557 Del Skrevet 17. september 2006 Ja, takk og pris!! Hvis det skulle vart lengre hadde jeg nok fått kink i ryggen, og ødelagt i ben, lår og alt ← Da er min mistanke bekreftet. Dverghøns er en rase som holder seg ung. Jeg var 26 siste gang jeg måtte vise leg på polet. Ekspeditøren snudde og vendte på det. Kanskje hun trodde at det var forfalsket. ← Evig unge er vi! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 18. september 2006 #558 Del Skrevet 18. september 2006 Heia Glow! Så ukristelig tidlig oppe du er da?! Tror nok du kvalifiserer om du er rundt 162, da Selv er jeg faktisk blant de høyeste her ... for engangsskyld er jeg "høy"!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 18. september 2006 #559 Del Skrevet 18. september 2006 Ukristelig tidlig altså Gikk ut av senga 07.05 i dag tidlig og da hadde jeg lagt våken og venta på at mobilen skulle pipe ei stund. Men ja, jeg er en morgenfugl også da! Skal snart hjem fra skolen nå og da skal jeg få målt meg skikkelig tenker jeg så kanskje jeg kan dele erfaringer fra min levetid som dverghøne også ← Jepp, aaaaltfor tidlig! Sånn ca nå er passe tid å stå opp på Jeg er da absolutt ingen morgenfugl ... som du forstår woho, lykke til med målingen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 18. september 2006 #560 Del Skrevet 18. september 2006 Jeg er oppe mellom 06.30 og 06.45 hver ukedag jeg. Det er py det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå