Saeria Skrevet 16. september 2006 #521 Del Skrevet 16. september 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blueberry Skrevet 17. september 2006 Forfatter #522 Del Skrevet 17. september 2006 :hoho: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest StoreSky Skrevet 17. september 2006 #523 Del Skrevet 17. september 2006 Hei hei..jeg er 158..og en halv! ps. det er en meeget sjeldenhet at jeg SER noe på konserter, bare hvis det er galleri..sukk. Ellers står forrest med enn mann som passer på at ingen tråkker på meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 17. september 2006 #524 Del Skrevet 17. september 2006 Velkommen StoreSky! :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest StoreSky Skrevet 17. september 2006 #525 Del Skrevet 17. september 2006 PUH! Lest gjennom nesten hele hønsegården, jaggu til kakkling! Takk Saeria! Og uff, jeg som trodde jeg var alene her i verden om å hate butikker med høye/dype hyller og disker, vaklende barkrakker (IIIK!), laaange bukser, høye kjøkkenskap, bli oversett i busser/tog, bar-disken, etc.. JEG HAR KOMMET HJEM!!! JUHUUUUU!!! *kosemoser alle nydelige dverghøns!* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 17. september 2006 #526 Del Skrevet 17. september 2006 Du er ikke alene nei! *kosemosertilbake på den nye høna i flokken* *kakle, kakle* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 17. september 2006 #527 Del Skrevet 17. september 2006 Heisann. Jeg er 164 m.o.h akkurat passe liten, eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fjellsippa Skrevet 17. september 2006 #528 Del Skrevet 17. september 2006 Akkurat passe stor er du, og så søt du er på bildet. Velkommen i flokken. Jeg husker ikke om jeg har fortalt om kjøkkeninnredninga mi (orker ikke bla tilbake) Da jeg fikk nytt kjøkken fikk jeg saget av alle soklene, sånn at benkeplatene blir i samme høyde som komfyren når den er helt nedjustert. Så nå har jeg et kjøkken som passer til meg. Helt suupert. Det samme gjorde jeg da jeg fikk ny baderomsinnredning. Nå skal det sies at jeg bor alene. Hadde sikkert ikke vært så lett hvis jeg hadde hatt en mann på 1,90. Da hadde nok han fått problemer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest StoreSky Skrevet 17. september 2006 #529 Del Skrevet 17. september 2006 Haha! min ex-svigemor er ca 150, og da hun kjøpte leiligheten sin, så hadde det bodd en dame på 2 meter der...ALT var for høyt. Både jeg og henne følte oss som dverger både på kjøkkenet og badet. Verste er at nå, fire år senere er det fremdeles sånn! Tuller ikke! benkeplaten går til haka mi! og speilet kan jeg ikke se øverste hårtuster i engang....snodig... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 17. september 2006 #530 Del Skrevet 17. september 2006 Det må ha vært litt av en opplevelse! Kjipern og da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 17. september 2006 #531 Del Skrevet 17. september 2006 (endret) takk takk Har faktisk ikke så mye ulemper ved å være høy jeg, annet enn at samboeren er 20cm høyere enn meg ... kan liksom ikke kysse han uten at han vil det selv, og så må jeg stå på tærne Leiligheten vår er perfekt for kortvokste, de fleste steder er takhøyden på maks 190cm og hvor det er bjelker er det så lavt at han slår hodet, noe samboeren ikke er så fornøyd med, siden han stadig dunker hodet sitt og banner - mens lille jeg aldri slår hodet Var i kina og malysia for mange år siden, da følte jeg meg normal høy- kjekt Jeg har, som flere andre her ser jeg, uvanen med å ta mye plass i sengen til tross for at jeg er lav ... legger meg skrått, eller midt på sengen, til min samboers store irritasjon Tror muligens det er pga høyden min jeg er i 20-årene ofte blir spurt om legitimasjon, selv om det er 18årsgrense på steder jeg er ... Jeg er ikke gammel nok enda til å ta det som et kompliment Ha en fin dag videre, alle dverghøner :-D Endret 17. september 2006 av Teria Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 17. september 2006 #532 Del Skrevet 17. september 2006 Jeg også er skråligger, og ble senest i år bedt om å vise leg da jeg skullekjøpe nesespray i butikken! For de av dere som ikke vet det, så er jeg 26. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 17. september 2006 #533 Del Skrevet 17. september 2006 nesespray?!?! Wow ... visste ikke at man måtte vise leg for det engang jeg En annen ting som er (u)praktisk (?) ved å være liten er at folk liker å bære på meg ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 17. september 2006 #534 Del Skrevet 17. september 2006 Må visst være 18 for å kjøpe i butikken. Åhh! Bli bært på ja. Jeg har alltid vært den laveste og på den skolen jeg gikk på i første og andre var det ei i klassen som hele tiden tok tak i meg og bar, løftet og slang på meg som hun ville, selv om jeg ikke hadde lyst! Siden den gangen har navnet Camilla gitt meg dårlige assosiasjoner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest StoreSky Skrevet 17. september 2006 #535 Del Skrevet 17. september 2006 Åååå, bæring er ikke gøy!!! og jeg er liten ja, men ikke tynn..*snufs* så det er igrunn litt flaut..og sånt....Ble bært på av en kompis som sto dørvakt på et utested. Jeg og han gikk i bakken, jeg ble sint som et lemen...grrr! Er det høyden som gjør at jeg blir spurt om leg?? jeg som trodde jeg så så UNG ut! jaja, heheh! Kan jo nevne at jeg er 30 år, og ble på selveste bursdagen spurt om leg. - i Sverige! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 17. september 2006 #536 Del Skrevet 17. september 2006 I min familie ser alle søstrene mine yngre ut enn hva de er. Vi er alle lave, men vi er ikke alle tynne. Jeg er medium, den ene er tynn som ei flis og eldstemann er kraftigere bygd. For min del så ser jeg bare ung ut, men jeg trodde ikke jeg så under 18 ut ung! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~Capricorn~ Skrevet 17. september 2006 #537 Del Skrevet 17. september 2006 En gang søstrene mine var på besøk her, skulle vi ta bussen. De går inn først, for jeg skulle betale for alle tre. De var vel 14, og jeg var 20..så jeg sier; to halve og en hel.. Bussjåføren ser da på meg..og så bakover på dem..sikkert for å finne ut hvem av oss som var over 16.. Og senere den dagen, da vi tok buss tilbake, ga jeg bare en hundrelapp og sa jeg betalte for alle tre..og da betalte jeg; tre barne-billetter (måtte jo sjekke dette her da.. ) Trodde tydeligvis at jeg var 15 eller noe.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 17. september 2006 #538 Del Skrevet 17. september 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 17. september 2006 #539 Del Skrevet 17. september 2006 Vet ikke om det er høyden min som gjør at jeg ser yngre ut enn jeg er, men det er en teori iallfall En annen ting ved å være liten som jeg har opplevd er at jeg på barne- og ungdomsskolen ble sett på som liten og søt ... lille Teria ... nesten som en liten maskot Men det praktiske med å være lav er at (iallfall jeg) er ganske spretten Visste ikke at man måtte være 18 for å kjøpe nesespray nei, jøss! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 17. september 2006 #540 Del Skrevet 17. september 2006 Ikke jeg heller før sjokket kom. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå