Saeria Skrevet 31. august 2006 #381 Del Skrevet 31. august 2006 :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 31. august 2006 #382 Del Skrevet 31. august 2006 Jippiii! Charmina er også dverghøns! <-----hopper opp og ned på korte bein. ← skjønne Lillelou Jeg lå engang på sykehuset med sønnen min som var svært dårlig. Vi lå inne i et damp rom i 2 uker.Rommet var bittelite med glassvegger. Han lå i barneseng og jeg på madrass på gulvet. Etter en uke hadde jeg så vondt i ryggen av den gulv liggingen at de heller trillet inn en seng til meg også - en barneseng siden det var det eneste det var plass til. Og jeg lå som en dronning jeg og sov søtt ...........i den grad man får sove slike steder da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 1. september 2006 #383 Del Skrevet 1. september 2006 Jeg var på jobbreise i Sveits for noen år siden, og da skulle vi overnatte på ett hotel på ett bittelite sted. Damen i resepsjonen målte meg med øynene, og sa. "Ja, du er liten nok til å få den beste sengen på hele hotellet". Jeg fikk akkurat plass i sengen (det hadde ikke mannen min gjort ), og den var bare helt nydelig å sove i :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest1 Skrevet 1. september 2006 #384 Del Skrevet 1. september 2006 hihi, det lønner seg å være liten God helg, alle dverghøns! Jeg er på flyttefot, så blir sannsynligvis uten nett en stund.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 1. september 2006 #385 Del Skrevet 1. september 2006 søren, jeg er 169.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Virvel Skrevet 1. september 2006 #386 Del Skrevet 1. september 2006 Skål for helgen og 20 sider hønsekakling! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 1. september 2006 #387 Del Skrevet 1. september 2006 Skål! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 1. september 2006 #388 Del Skrevet 1. september 2006 søren, jeg er 169.... ← Trøster Epica litt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Svimle Skrevet 1. september 2006 #389 Del Skrevet 1. september 2006 (endret) *klatre opp på en stol (høyt nok for min del, men jeg burde vel klatret enda høyere for at noen skal se meg.. :sjenert) og roper: Jeg er Dverghøns - og jeg er stolt av det! * Endret 1. september 2006 av Svimle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 2. september 2006 #390 Del Skrevet 2. september 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 2. september 2006 #391 Del Skrevet 2. september 2006 20 sider og 31 medlemmer på under en månded. Det er neimen ikke værst Skåler med de andre dverghønene Håper dere alle har en flott helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 2. september 2006 #392 Del Skrevet 2. september 2006 Skåler tilbake jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Virvel Skrevet 2. september 2006 #393 Del Skrevet 2. september 2006 I snitt har vi jo mer enn ett nytt medlem hver dag så langt! Det kommer til å bli folksomt her inne hvis det skal fortsette slik. Må nok bygge ut hønsehuset litt. Forresten synd vi ikke har noen handyhane til å ta seg av slike ting, men det er vel ikke så mange haner under 165? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blueberry Skrevet 2. september 2006 Forfatter #394 Del Skrevet 2. september 2006 også for 20 sider! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amalie_85 Skrevet 2. september 2006 #395 Del Skrevet 2. september 2006 Skåååål Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 2. september 2006 #396 Del Skrevet 2. september 2006 *innom og hilser på* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 2. september 2006 #397 Del Skrevet 2. september 2006 I dag har jeg funnet en ny ting til ubehag for dverghøner. Sofaer som er laget for folk over 165... Var på besøk hos sviger i stad, og de har en sånn sofa med bulk på toppen av ryggen som liksom skal være en nakkestøtte. Men for meg blir den en "nakkeknekker" fordi jeg ikke får hodet over bulken og slappet av, men istedenfor får bulken midt i bakhodet og blir sittende med en unaturlig og ukomfortabel foroverknkekk.... For ikke å nevne at bena selvsagt i når ned til gulvet... hmfr... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Minimi Skrevet 2. september 2006 #398 Del Skrevet 2. september 2006 SKÅL!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Emera Skrevet 2. september 2006 #399 Del Skrevet 2. september 2006 (endret) *Hilse på Evelina* I dag har jeg funnet en ny ting til ubehag for dverghøner. Sofaer som er laget for folk over 165... Var på besøk hos sviger i stad, og de har en sånn sofa med bulk på toppen av ryggen som liksom skal være en nakkestøtte. Men for meg blir den en "nakkeknekker" fordi jeg ikke får hodet over bulken og slappet av, men istedenfor får bulken midt i bakhodet og blir sittende med en unaturlig og ukomfortabel foroverknkekk.... For ikke å nevne at bena selvsagt i når ned til gulvet... hmfr... ← Vet hvordan det er , ja! Forresten, hver gang jeg ser nicket ditt, begynner jeg å synge på "E-ore..." Ellers; skål for helga! Endret 2. september 2006 av Emera Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~Capricorn~ Skrevet 2. september 2006 #400 Del Skrevet 2. september 2006 Kanskje han vil være æresmedlem/maskotten vår Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå