Gjest Svimle Skrevet 20. august 2006 #241 Del Skrevet 20. august 2006 Da er du like høy som min 9 år eldre søster! ← Jeg er nå den samme lell, selv om jeg plutselig mistet halvannen cm Jeg er desidert minst i familien min, broren min er 185! Foreldrene mine er over 170 høy, og besteforeldrene mine var ikke Dverghøns de heller. Så hvordan jeg ble såååå liten er et lite mysterium (og nei, ingen av foreldrene mine kan lyve fra seg lille meg ) Noen leger har faktisk ment at det kan være all penicillinen jeg gikk på som liten som har en medvirkende årsak. Og det hjalp vel heller ikke at jeg kom tidlig i puberten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 20. august 2006 #242 Del Skrevet 20. august 2006 Klart du er den samme. I min familie er det naturlig at vi er små. Mamma er 1,64 eller 1,65, min far var rundt 1,70. Mine besteforeldre vet jeg lite om. Tror min morfar var normalt høy. Jeg kjenner ikke til besteforeldrene på farssiden, da min far var adoptert. Han var nemlig tyskerbarn. Broren min er rundt 1,75, eldste søster er like høy som min mor og så har vi min yngste storesøster som du vet om. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 20. august 2006 #243 Del Skrevet 20. august 2006 til alle nye dverghøner Sååå koselig med enda flere. Jøsses så mangen vi begynner å bli Jeg traff på en bitteliten asiaterdame i dag. Hun kan da ikke vært mer enn 140.. plutselig fikk jeg ett øyeblikk jeg endelig følte meg som en skyskraper. Hva gjorde dere i går da?? Jeg var i bryllup.. Kjempekoselig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amalie_85 Skrevet 20. august 2006 #244 Del Skrevet 20. august 2006 JEg var på fest i går jeg. Var veldig hyggelig det egentlig. Så litt sliten i dag. Vil bare legge meg og sove. ZZZZzzzZZZz. Men er heldigvis ikke dårlig da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 20. august 2006 #245 Del Skrevet 20. august 2006 Jeg var hjemme og ventet på at en kompis av sambo skulle gå. Han gikk til slutt da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~Capricorn~ Skrevet 20. august 2006 #246 Del Skrevet 20. august 2006 Jeg er faktisk høyest av jentene i familien Begge mine søstre er vel rundt 152-154 eller noe sånt.. Og mamma er 154,5. Men faren min er ikka blandt de høyeste han heller. Tror det er litt over 170. Kanskje 175.. Og broren min er også rundt 170 en plass.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Virvel Skrevet 20. august 2006 #247 Del Skrevet 20. august 2006 Jeg var hjemme og ventet på at en kompis av sambo skulle gå. Han gikk til slutt da. ← Stakkar, der hørtes du litt bitter ut. Hadde du andre planer for kvelden du kanskje...? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blueberry Skrevet 20. august 2006 Forfatter #248 Del Skrevet 20. august 2006 Men Svimle da, har du begynt å krympe allerede??? I går var vi på kino og så United 93, den world trade center filmen. Veeeldig bra film! En skikkelig tankevekker. Så siden jeg fikk viljen min i går må jeg være med mannen på miami vice kl 21 i kveld... menmen... sikkert festlig den da igrunn. Tror det er bra musikk i det minste. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Svimle Skrevet 20. august 2006 #249 Del Skrevet 20. august 2006 Men Svimle da, har du begynt å krympe allerede??? ← Jeg begynner visst å bli gammel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 20. august 2006 #250 Del Skrevet 20. august 2006 Stakkar, der hørtes du litt bitter ut. Hadde du andre planer for kvelden du kanskje...? ← Det er den ene kompisen ingen av hans andre kompiser klarer. Hvorfor? Fordi han mangler sosiale antenner og kan plumpe ut med DE fornærmelsene uten å skjønne at det er en fornærmelse. Han er litt stakkarslig rar. Sånn typen ungkar hele livet. Når han endelig fikk seg for første gang for litt siden, ringte han sambo dagen etter og han spurte jo naturligvis hva han syntes om første gang i senga. Responsen? Hun lagde så mange rare lyder. Helt alvorlig fyren... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Svimle Skrevet 20. august 2006 #251 Del Skrevet 20. august 2006 Det er den ene kompisen ingen av hans andre kompiser klarer. Hvorfor? Fordi han mangler sosiale antenner og kan plumpe ut med DE fornærmelsene uten å skjønne at det er en fornærmelse. Han er litt stakkarslig rar. Sånn typen ungkar hele livet. Når han endelig fikk seg for første gang for litt siden, ringte han sambo dagen etter og han spurte jo naturligvis hva han syntes om første gang i senga. Responsen? Hun lagde så mange rare lyder. Helt alvorlig fyren... ← Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 20. august 2006 #252 Del Skrevet 20. august 2006 Det er den ene kompisen ingen av hans andre kompiser klarer. Hvorfor? Fordi han mangler sosiale antenner og kan plumpe ut med DE fornærmelsene uten å skjønne at det er en fornærmelse. Han er litt stakkarslig rar. Sånn typen ungkar hele livet. Når han endelig fikk seg for første gang for litt siden, ringte han sambo dagen etter og han spurte jo naturligvis hva han syntes om første gang i senga. Responsen? Hun lagde så mange rare lyder. Helt alvorlig fyren... ← Åh, det er slitsomt med sånne. X-sambo hadde en sånn. "Skal dere til syden? Blir med jeg..." Hallo? Kjenner du fenomenet 3. hjul på vogna? Nå venter jeg bare på at Kjære skal bli ferdig med å se på fotballkamp, så skal jeg få viljen min i filmvalg. Geisha, men er redd jeg skal bli skuffet, for det er en av de beste bøkene jeg har lest noen gang. Håper dere koser dere alle høner Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~Capricorn~ Skrevet 20. august 2006 #253 Del Skrevet 20. august 2006 "Skal dere til syden? Blir med jeg..." ← Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 20. august 2006 #254 Del Skrevet 20. august 2006 Ja, han kan være slitsom. Men jeg må jo bare unnskylde han, for han vet jo ikke bedre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest1 Skrevet 20. august 2006 #255 Del Skrevet 20. august 2006 Det er den ene kompisen ingen av hans andre kompiser klarer. Hvorfor? Fordi han mangler sosiale antenner og kan plumpe ut med DE fornærmelsene uten å skjønne at det er en fornærmelse. Han er litt stakkarslig rar. Sånn typen ungkar hele livet. Når han endelig fikk seg for første gang for litt siden, ringte han sambo dagen etter og han spurte jo naturligvis hva han syntes om første gang i senga. Responsen? Hun lagde så mange rare lyder. Helt alvorlig fyren... ← Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest beekeeper Skrevet 20. august 2006 #256 Del Skrevet 20. august 2006 "Skal dere til syden? Blir med jeg..." ← ååå frustrerende!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 21. august 2006 #257 Del Skrevet 21. august 2006 Har dere andre små føtter? Er det slik at de fleste som er små også bruker små skostørrelser? Ble inspirert av en skostørrelse-tråd her. Jeg bruker stort sett 36 om vinteren, men det er fordi jeg alltid går med tjukke sokker. Jeg har skikkelig problemer med å finne pensko og sommersko som jeg skal bruke uten sokker, fordi da må jeg ha 35, og det finnes jo bare i barneavdelingen. Finner jo noen fine sko der også da, men blir jo litt lei av rosa og blomstrete etterhvert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mela Skrevet 21. august 2006 #258 Del Skrevet 21. august 2006 Jeg har også små føtter. Bruker alltid 36. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 21. august 2006 #259 Del Skrevet 21. august 2006 Bruker 39/40 jeg, så jeg står stødig Men jeg har familiens minste føtter, så jeg klager ikke så veldig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amalie_85 Skrevet 21. august 2006 #260 Del Skrevet 21. august 2006 Er ganske normal jeg da og bruker 36-37, og opp i 38 i sko jeg skal ha ull lester i. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå