Gå til innhold

Dverghøns

Blueberry

Anbefalte innlegg

Enda ei søt lita høne! :-D

Koselig at det er en del av oss. Selv om jeg er ganske så sjenert ovenfor fremmede, så er det alltid hyggelig når en stilig type i butikken (ansatt eller ikke) plukker ned det jeg skal ha til meg før han smiler bredt og gir meg varen.

Noen fordeler må vi dverghøns ha! :sjarmor:

Dessuten kommer vi til å bli sånne søte små gamle damer om maaaaange år. Sånne søte som alle synes er så koselige og gnurkete at de nesten skulle ønske de kunne legge oss under armen og ta oss med hjem for hyggelig selskap. ;)

Men jeg takker mer enn bare ja til å beholde min ungdommelighet enda da. :ler:

Så herlig skrevet! :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, jeg vil også bli en sånn søt gammel dame en gang om leeeenge :) Kjører forbi en bitteliten gammel asiatdame hver dag til jobb. Det er en god start på dagen og jeg smiler for meg selv når jeg ser henne med alle rynkene og store gummistøvler :-D

Du iselin22 jeg tror du kan glemme den lærerjobben, det er jo nesten fulltidsarbeid å oppdatere medlemslista her :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:velkommen: til nye medlemmer!

..Jeg mistet en liten bit tortillatacoskjellbit ( :sjenert: ) på gulvet i sted, og tenkte på hvor fryktelig tungt og vanskelig det må være å plukke en sånn bit opp når man er 190! Altså, det blir jo sååååååå langt ned!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er heller ingen som blir fornærmet når jeg stiller meg foran alle for å se på 17. mai-toget. Eller hvilket som helst annet sted det er underholdning...

Minner meg på for noen år siden, jeg var i Oslo for å se 17. mai-toget og måtte -naturlig nok -strekke meg for å se noe særlig. Hvorpå jeg blir oppfordret til å gå foran, så jeg ser bedre. Det er kjekt når man er barn, ikke bare festlig når man er 23... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:velkommen: til nye medlemmer!

..Jeg mistet en liten bit tortillatacoskjellbit ( :sjenert: ) på gulvet i sted, og tenkte på hvor fryktelig tungt og vanskelig det må være å plukke en sånn bit opp når man er 190! Altså, det blir jo sååååååå langt ned!!!

men di har nok en del lenger armer enn oss små.. men da også mulighet for å snuble i armene :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så herlig skrevet! :-D

:sjenert::)

I brainiac har de funnet ut at det er mer praktisk å være liten når en skal plukke opp mynter fra bakken, enn å være høy. De brukte riktignok en dverg og en kjempe, men det skulle vel bli omtrent det samme med ei dverghøne og en høy mann.

Dette gjelder sikkert for tacos også! :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dessuten kommer vi til å bli sånne søte små gamle damer om maaaaange år. Sånne søte som alle synes er så koselige og gnurkete at de nesten skulle ønske de kunne legge oss under armen og ta oss med hjem for hyggelig selskap. ;)

Mormoren min er akkurat sånn! :hjerte: Hun er bitteliten og kjempesøt, og man får bare lyst til å ta henne på fanget og klemme henne forsiiiiiktig så hun ikke brekker. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:sjenert::)

I brainiac har de funnet ut at det er mer praktisk å være liten når en skal plukke opp mynter fra bakken, enn å være høy. De brukte riktignok en dverg og en kjempe, men det skulle vel bli omtrent det samme med ei dverghøne og en høy mann.

Dette gjelder sikkert for tacos også! :-D

Dæsken ta, da gjorde jeg jo et vitenskapelig bevis i sted :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mormoren min er akkurat sånn! :hjerte: Hun er bitteliten og kjempesøt, og man får bare lyst til å ta henne på fanget og klemme henne forsiiiiiktig så hun ikke brekker. :ler:

:hjerte:

Sånn var mine bestemødre også.

Endret av Saeria
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for velkomster!

Egentlig så har jeg drømt om et fellesskap for sånne små, søte siden jeg var unge. Bare sånn at jeg kunne føle meg litt sånn normal...

Jeg var i Frankrike for noen år siden. Der var det jammen mange som var på min størrelse. Det var så herlig! Sukk, jeg kan ikke glemme det... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samme i Spania. Jeg sto på bussen og så over hodet på alle de andre damene! :overrasket:

Følte meg dritlang og elegant :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:velkommen: til alle nye Dverghøner. Dess flere dess bedre :)

Jeg syns også det har vært greit å feriere i Thailand, har jo nesten følt meg som en kjempe innimellom :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Næmmen hællanutten, søte dere er. :ler: Skjønte ikke før nå hva dverghønsa var for noe. Så morsomt. Jeg er dessverre litt i største laget for å være med jeg da. :sjenert: Sånn ca gjennomsnittshøne tenker jeg, så da lusker jeg meg stille ut på en søndag. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Atte, jeg må oppdatere høyden min... Jeg kom til å tenke på at jeg ikke er blitt målt skikkelig siden jeg sluttet å vokse.. Har bare antatt at jeg var rundt 160, sånn sammenlignet med "andre".

Vel, mannen min målte meg nå, og jeg rager..

.........

.................

......................

.................................

158,5 cm! :sjenert:

Iselin22, kan du oppdatere høyden min? Jeg er jo enda mindre enn hva jeg trodde jeg var!

Kan opplyse om at vi målte med godkjent bygge-målebånd (eller hva det nå heter..). Burde være ganske nøyaktig i alle fall..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...