Gå til innhold

Linser

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har akkurat bestilt linser på Lensway :) 1-Day Acuvue i 30 dager for 468 kr. Ikke galt det da. Noen som vet om det er noe sted der man kan bestille 1 mnd med 1-Day Acuvue enda billigere enn hos Lensway?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

På www.lenses4net.no koster 1 pakke med Acuvue 173 kroner, altså 346 kroner for et månedsforbruk... Siden de sender fra sverige sender de en og en pakke i hver forsending (for at kunden skal slippe å betale toll), og du må betale 12 kroner i porto per pakke, dvs du må i tillegg betale 24 kroner i porto. Du har linsene etter 2-3 dager, som jeg har erfart. Jeg synes hvertfall lenses4net er genialt, har ennå ikke funnet noe billigere, og flott at de tar hensyn til at vi må slippe toll, uansett hvor mye vi bestiller for..:)

Skrevet

Sorry, blir visst bare 10 kroner i porto totalt, sjekket på nytt nå..:) Kanskje de sender fra også Norge nå eller noe sånt, en hel måned siden sist jeg bestilte..:P

Gjest Gjest_trådstarter_*
Skrevet
Sorry, blir visst bare 10 kroner i porto totalt, sjekket på nytt nå..:)  Kanskje de sender fra også Norge nå eller noe sånt, en hel måned siden sist jeg bestilte..:P

Tusen takk, da skal jeg heller bestille derfra neste gang!!

Skrevet

Eller om du har en Brillelandbutikk i nærheten kan du kjøpe der.

340 kroner for 60 stk. og da slipper du toll og tull, og du får linsene tvert :)

Du trenger ikke å ha abonnement.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...