spinnvil Skrevet 8. august 2006 #1 Skrevet 8. august 2006 Hei Har vært på intervju (drømmejobb) for to måneder siden. De sa at de skulle bestemme seg i august. I dag motet jeg meg opp og ringte avdelingssjefen, men fikk bare telefonsvarer. Ble satt ut, hadde jo regnet med å få snakke med henne... Så jeg bare la igjen beskjed med hvem jeg var og et spørsmål om hvordan det gikk med ansettelsesprosessen. Glemte selvfølgelig å legge igjen nummeret mitt. Var det dumt? Kjipt å lete etter jobb! Håper jeg får vite noe snart...
Gjest Gjest1 Skrevet 9. august 2006 #2 Skrevet 9. august 2006 Hørt noe derfra i dag, kanskje? I og med at du har vært der på intervju, så har h*n nok nr. ditt fra før, på søknaden eller cven din. Lykke til iallefall! Håper du får positivt svar!
spinnvil Skrevet 9. august 2006 Forfatter #3 Skrevet 9. august 2006 de ringte opp litt senere, med beskjed om at ingenting er bestemt ennå... må vente til slutten av måneden før de bestemmer seg. kjipt å vente
abelille Skrevet 10. august 2006 #4 Skrevet 10. august 2006 Du var på intervju for to måneder siden, og enda skal de vente i ca 3 uker før de bestemmer seg? Greit at det er ferieavvikling, men det der syntes jeg hørtes litt i overkant ut og lite proft. Klarer de virkelig å huske alle kandidatene etter så lang tid? (Dersom det er offentlig etat så er det annerledes. Da er nok avgjørelsen allerede tatt, men det skal "godkjennes" i et utvalg først, og de sier ikke noe sikkert før dette er avgjort. Men de kan si om du ligger på topp tre lista i innstillingen)
spinnvil Skrevet 10. august 2006 Forfatter #5 Skrevet 10. august 2006 de måtte vente med de siste intervjuene fordi en av kandidatene skulle komme til byen i ferien. så da gikk det en måned ekstra. og så var det ferieavvikling i bedrifta osv osv. holder på å bli sprø! Ting tar tid ja... hadde en ganske god feeling etter intervjuet, men nå er selvtilliten på bånn
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå