Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei

Har vært på intervju (drømmejobb) for to måneder siden. De sa at de skulle bestemme seg i august. I dag motet jeg meg opp og ringte avdelingssjefen, men fikk bare telefonsvarer.

Ble satt ut, hadde jo regnet med å få snakke med henne... Så jeg bare la igjen beskjed med hvem jeg var og et spørsmål om hvordan det gikk med ansettelsesprosessen. Glemte selvfølgelig å legge igjen nummeret mitt. Var det dumt?

Kjipt å lete etter jobb! Håper jeg får vite noe snart...

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest1
Skrevet

Hørt noe derfra i dag, kanskje?

I og med at du har vært der på intervju, så har h*n nok nr. ditt fra før, på søknaden eller cven din.

Lykke til iallefall! Håper du får positivt svar! :klem:

Skrevet

de ringte opp litt senere, med beskjed om at ingenting er bestemt ennå... må vente til slutten av måneden før de bestemmer seg. kjipt å vente

Skrevet

Du var på intervju for to måneder siden, og enda skal de vente i ca 3 uker før de bestemmer seg? Greit at det er ferieavvikling, men det der syntes jeg hørtes litt i overkant ut og lite proft. Klarer de virkelig å huske alle kandidatene etter så lang tid? (Dersom det er offentlig etat så er det annerledes. Da er nok avgjørelsen allerede tatt, men det skal "godkjennes" i et utvalg først, og de sier ikke noe sikkert før dette er avgjort. Men de kan si om du ligger på topp tre lista i innstillingen)

Skrevet

de måtte vente med de siste intervjuene fordi en av kandidatene skulle komme til byen i ferien. så da gikk det en måned ekstra. og så var det ferieavvikling i bedrifta osv osv. holder på å bli sprø! Ting tar tid ja...

hadde en ganske god feeling etter intervjuet, men nå er selvtilliten på bånn

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...