Gå til innhold

gravid med piller

Fremhevede innlegg

Skrevet

jeg har gått på ppiller i 6 år og mensen min er blitt veldig regelmessig pga pillene. kommer presis på den 4. pillefrie dagen og varer i 3 dager. men forrige mens kom ikke i det hele tatt. hvorfor det? tenk om jeg er blitt gravid? har tenkt å kjøpe meg en graviditetstest hvis jeg ikke får mensen neste måned heller. men jeg skal fortsette å gå på pillene selvsagt. men er det skadelig hvis man er gravid? hva kan skje? kan det føre til spontanabort?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det står vel i vedlegget til p-pillene (iallfall i mine) at man skal slutte å ta pillen dersom man er gravid. Så jeg ville ha kjøpt en test nå, slik at du vet det.

Skrevet

ja jeg vet man ikke skal ta piller når man er gravid, men jeg vil gjerne vite hvorfor? skaper det misdannelser på fosteret eller fører det til spontanabort?

Skrevet

Man har ikke påvist at det er skadelig for fosteret/barnet nei, men legene ber en alltids å slutte for sikkerhetsskyld, fordi man ikke kan være helt sikker på hvilken virkning det har..

Skrevet

Det gikk helt bra med mine barn. Så er du gravid så kan du ta det helt med ro.

Men lurer du på om du er gravid, så kan du kjøpe en test før neste mens.

Jeg ventet for jeg trodde jeg var stresset og sliten og at det var derfor den var uteblitt, men nei da !! Ikke hadde vi hatt så mye sex den måneden heller tenkte jeg... :)

Ceca ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...