MAcy Skrevet 8. august 2006 #1 Skrevet 8. august 2006 Har gått på p-pillen i litt over 2 år. Og jeg får alltid lite mens. Dvs mensen kommer ikke før 1-2 dager før jeg begynner på et nytt brett med p-piller. Er dette vanlig. Kan også legge til at jeg ikke hadde noe særlig mens før jeg begynte på p-pillen heller, en av grunnene til at jeg fikk den så den skulle komme regelmessig..
Najs Skrevet 8. august 2006 #2 Skrevet 8. august 2006 Ja det tror jeg er helt vanlig. Hos meg kommer den aldri før etter 3 pillefrie dager, så varer den i kanskje 3 dager og så er det slutt. Men jeg er bare glad til
Malama Skrevet 8. august 2006 #3 Skrevet 8. august 2006 3. dagen pillefritt er ganske vanlig 1-2 dager før nytt brett er jo 5-6 dager pillefritt. Litt senere enn vanlig, men ikke noe problem det. Å ha veldig liten blødning på pillen er nok slet ikke uvanlig. Men å ta p-piller for at mensen skal komme regelmessig er ikke noe jeg skjønner hvorfor legen gjør. Det løser jo ikke problemet. Det behandler symptomet, men det kan jo være greit å finne ut HVORFOR den kommer uregelmessig/mangler før man setter noen på p-piller forå gjøre den regelmessig da...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå