Gå til innhold

Farge på kjoler

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det "riktigst" at brudepikekjolene har samme farge som brudekjolen- eller skal det absolutt ikke skje? Mine to døtre på 3 og 10 skal være brudepiker, og den eldste vil ikke ha samme kjole som den minste. Det går greit, men sliter litt med dette med fargene...har jo litt lyst til å kjøpe på nettet, men da kan man jo ikke sjekke helt fargene...blir rar av dette, jeg...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min brudepike har ikke kjole i nærheten av min. Hennes er mye mørkere enn min. Synes ikke dette har noe å si. Kjolene ble kjøpt på forskjellig sted til forskjellig tid.

Skrevet

Har aldri hørt at det er noen regler for dette, har sett både brudepiker som har samme farge som kjolen til bruden, og de som ikke har samme farge. Det spiller nok ingen rolle så lenge du og barna er fornøyde. :)

Skrevet

Du bestemmer hvordan kjolene i ditt bryllup skal være - ingen dikterer regler for det ;) (Dvs mulig dattern din da..thihi..)

Jeg syns det er finest om brudepikene har like kjoler...men om hun ikke vil ha lik som "baby søstern" kan de jo feks ha like kjoler med ulikt snitt...feks at den lille har ermer og den store har stropper (som er litt mere voksent) etc etc.

I forhold til å matche din kjole gjør du som du vil.

Min kjole er helt hvit. Brudepiken min har hvit kjole med rosa broderier på skjørtet :) De passer kjempe fint sammen :)

Skrevet

Eneste jeg kom på....jeg syns kanskje ikke det er fint om din kjole er hvit og deres er ivory....eller omvendt....men om de har noe helt annet enn deg...feks blå,rosa,rød,gul,grønn etc...det syns jeg bare er fint :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...