Gjest Gjest Skrevet 7. august 2006 #1 Skrevet 7. august 2006 Har bestilt på hotels.com tidligere, men synes det er vanskelig å sammenligne priser fordi ekstragebyr tilkommer ikke før man omtrent har bestilt. Hvor booker dere hotell når dere skal utenlands?
Gjest Spirit Skrevet 7. august 2006 #2 Skrevet 7. august 2006 Jeg bruker tripadvisor.com for å finne ut hvilket hotell jeg vil bo på. Når det er bestemt Googler jeg hotelnavn + sted. De fleste hoteller har egne nettsider så hvorfor betale dyre gebyrer til et byrå.
gard Skrevet 8. august 2006 #3 Skrevet 8. august 2006 Hei Jeg har benyttet forskjellige stder. Jeg pleier alltid å kikke litt rundt og se om det er prisforskjeller og det er også vikitig å sjekke hotellets egen hjemmeside for å finne ut om det er billigst der. Men i Japan opplevde jeg blant annet at når jeg spurte i resepsjonen på et hotell så var prisen ganske høy...men da jeg gikk til PC'en i resepsjonen og booket et rom på samme hotellet via en hotell webside så ble det en hundrelapp eller 2 billigere :-)
marsy Skrevet 8. august 2006 #4 Skrevet 8. august 2006 jeg bruker en kombinasjon av forskjellige ting. Jeg sjekker gjerne guidebøker, for å se om det er noe de anbefaler som passer meg bra. På nettet bruker jeg tripadvisor i kombinasjon med hotels.com, finn.no og eller google. Tripadvisor er en lur ting å bruke for å få se hva andre mener om hotellet, men det er verdt å huske at en del reisende (amerikanere) er veeeeldig kresne og kan gi et hotell dårlig anmeldelse fordi dusjen er for trang for eksempel!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå