Gå til innhold

Bestille hotell på nettet?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Har bestilt på hotels.com tidligere, men synes det er vanskelig å sammenligne priser fordi ekstragebyr tilkommer ikke før man omtrent har bestilt. Hvor booker dere hotell når dere skal utenlands?

Videoannonse
Annonse
Gjest Spirit
Skrevet

Jeg bruker tripadvisor.com for å finne ut hvilket hotell jeg vil bo på.

Når det er bestemt Googler jeg hotelnavn + sted. De fleste hoteller har egne nettsider så hvorfor betale dyre gebyrer til et byrå.

Skrevet

Hei

Jeg har benyttet forskjellige stder. Jeg pleier alltid å kikke litt rundt og se om det er prisforskjeller og det er også vikitig å sjekke hotellets egen hjemmeside for å finne ut om det er billigst der. Men i Japan opplevde jeg blant annet at når jeg spurte i resepsjonen på et hotell så var prisen ganske høy...men da jeg gikk til PC'en i resepsjonen og booket et rom på samme hotellet via en hotell webside så ble det en hundrelapp eller 2 billigere :-)

Skrevet

jeg bruker en kombinasjon av forskjellige ting.

Jeg sjekker gjerne guidebøker, for å se om det er noe de anbefaler som passer meg bra. På nettet bruker jeg tripadvisor i kombinasjon med hotels.com, finn.no og eller google.

Tripadvisor er en lur ting å bruke for å få se hva andre mener om hotellet, men det er verdt å huske at en del reisende (amerikanere) er veeeeldig kresne og kan gi et hotell dårlig anmeldelse fordi dusjen er for trang for eksempel!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...