Gå til innhold

Hvor gammel var du

Fremhevede innlegg

Skrevet

18, med kjæresten min. Vi var jomfruer begge to, og det var, vel, ikke så bra, men det ble bedre etterhvert. Vi var sammen til jeg ble 21.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min første gang var på 19 års dagen min. Flott opplevelse grunnet erfaren kjæreste, jeg hadde jo ikke peil.

Skrevet

Nettopp fylt 19. Hadde muligheten før, men turde ikke. Når det endelig skjedde, så var det helt greit egentlig. Men ble ikke helt den store opplevelsen som jeg kanskje hadde venta :) Så kunne nok bare satt i gang og fått det overstått før egentlig.

Skrevet
Vet du, jeg blir så provosert av det innlegget her, sånn som du skryter av dine egne ferdigheter! Hadde jeg vært deg hadde jeg heller bekymret meg for at du kom til å skuffe andre jenter etter dine egne forventninger og tanker om deg selv.  :forvirret:

Samtidig virker det ikke som om du har blitt så veldig mye mer enn 16.. Legg merke til at ingen andre i tråden har lagt ut..

Kan ikke skjønne at det var noe å bli provosert av, synes det var en koselig liten historie jeg! Etter å ha lest innlegget hans 2 ganger kan jeg heller ikke se at han skryter av egne ferdigheter noe sted. Han har jo forsåvidt rett i at om det klaffer skikkelig første gang skrur det opp forventningene til senere anledninger! ;)

Vel, jeg var 17 år og 11 måneder når jeg hadde samleie første gang (hadde sex før, men det ser ut som det er samleie det menes her?). Var småfull, og det skjedde med en gutt jeg var kjæreste med i 2 år. Ganske ok opplevelse. Fikk faktisk orgasme 3 ganger, så det må vel kunne sies å være ok til å være første gang.

Skrevet

21 år

Hadde vært sammen i ca et år, og gjort det meste annet som kunne gjøres før det.

Merkelig opplevelse, dårlig timet (når vi hadde ventet SÅ lenge kunne jeg nok ha valgt en bedre dag :forvirret:), men i det minste angrer jeg ikke på hvem, "bare" hvordan...

Hadde ikke noe særlig vondt, annet enn at jeg tror jeg var litt tørr.

Gjest Kardemomme
Skrevet

15 år, nesten 16.

Jeg og x-kjæresten hadde vært sammen i 6 mnd, begge var jomfuer og det hele var egentlig ganske vellykket til å være første gangen til begge ;)

Ah, gode gamle tider.

Skrevet

16. gikk vel ganske greit...men så ingen stjerner...

Skrevet

Jeg var 18,5 år. Det gjorde vondt i 2-3 sekunder, men etter det var det helt ok. Blødde et par dråper den dagen. Angrer på at jeg gjorde det med denne personen for første gang, faktisk.

Gjest Gjest_maya_*
Skrevet

Jeg var 16 år.. var ikke så veldig velykka egentlig.. jeg og angrer på at det var den personen jeg gjorde det med første gang.. men gjort er gjort.. nå har jeg det helt topp med en anne fyr.. ;)

Skrevet

15, nesten 16. Elendig opplegg, gikk hjem med bena i parantes.. :ler:

Skrevet

17 og det var en kjempe fin førstegang med en jeg var kjempe glad i :)

Skrevet

20. men jeg følte meg klar når jeg var 18, bare at jeg fikk ikke kjæreste før jeg var 20. Den varte altfor lenge, siden ingen av oss klarte å komme. Blebedre etter hvert.

Skrevet

18år og 2 dager med kjæresten min,ikke hans første gang. Var kjempe snill og forsiktig,fin opplevelse. Litt vondt

vi er sammen enda og er nå forlovet=)

Skrevet

Var vel mellom 16 og 17.

Med kjæresten jeg hadde da.

Helt greit.

Gjest en gjest
Skrevet

Var 16, men det var rett før jeg ble 17. Gjorde det med en kjæreste og ikke i fylla... ville jo huske det. Var ikke vondt for meg da jeg ikke hadde jomfruhinne. Han var ikke jomfru, så det var ganske deilig, selv om han ikke var en kjempegod elsker. Men nå tror jeg ikke det nødvendigvis avhenger av hvor erfaren man er. Den beste elskeren jeg har hatt hittil var faktisk en som var jomfu da han hadde sex med meg. Og vi hadde sex en del ganger skal du vite. :sjarmor:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...