7v8 Skrevet 7. august 2006 #21 Skrevet 7. august 2006 21. Ikke noe store greier, men ok. Skjedde i fylla.
Lenemor Skrevet 7. august 2006 #22 Skrevet 7. august 2006 Jeg var 17 - 2 dager! Det var vondt og jeg var full som et øsekar. Ikke stolt av det men det var nå slik det skjedde. Med min første kjæreste.
Gjest *kosejoker* Skrevet 7. august 2006 #23 Skrevet 7. august 2006 15. Og det hadde ikke skjedd hvis det ikke hadde vært for den helvetes alkoholen.
Coronas Skrevet 7. august 2006 #24 Skrevet 7. august 2006 Var vel 19 tror jeg. Ville flytte fra rare foreldre før jeg fikk meg kjæreste. Havnet på andre siden av landet før jeg fikk begge deler
Gjest gjest1 Skrevet 7. august 2006 #25 Skrevet 7. august 2006 Noen måneder før jeg fylte 16 år. Vi var dødelig forelsket begge to, så det ble en fin opplevelse. Husker at det jeg var jeg som jente som pushet på mest for å gjøre det; han analyserte og grublet litt på om dette var et riktig steg å ta
Gjest Malina Skrevet 7. august 2006 #26 Skrevet 7. august 2006 Det var sommeren det året jeg fylte 16. Var med en gutt jeg nesten ikke kjente og vi var såvisst ikke kjærester,men det føltes veldig rett der og da. I ettertid angret jeg, Når jeg fikk min første ordetnlige kjæreste rett etter jeg hadde fylt 16 ønsket jeg at jeg hadde ventet. Men sånn er det.
loffen Skrevet 7. august 2006 #27 Skrevet 7. august 2006 16 her også. Ble veldig skuffa da det gikk opp for meg at han ikke hadde tenkt å bli kjæresten min..dusten! Hadde kjærlighetssorg lenge.
Christiane Skrevet 7. august 2006 #28 Skrevet 7. august 2006 Jeg var 14 år. Forøvrig husker jeg ikke så fryktelig godt hvordan det var, siden jeg var veldig veldig full. Jeg vet dog at jeg likte det.
Gjest singel! Skrevet 8. august 2006 #30 Skrevet 8. august 2006 17, med kjæresten jeg hadde da...i romjula var det også
Champagnepiken Skrevet 8. august 2006 #31 Skrevet 8. august 2006 Jeg var vel akkurat fylt 19, tror jeg.
Gjest d'Arc Skrevet 8. august 2006 #32 Skrevet 8. august 2006 (endret) 16, med kjæresten. Det var OK. Endret 8. august 2006 av d'Arc
Gjest Gjest Skrevet 8. august 2006 #34 Skrevet 8. august 2006 Jeg var 16 og var på "firmafest" (sommer jobb). En veldig fin jente som jeg ikke hadde snakket med før bare kastet seg over meg i hotel heisen. Vi kysset og hadde forplay på sengen til en person som hadde leid et hotelrom, med andre ord var det et ganske stort publikum på det nachspillet. Kort tid etter tokk vi taxi hjem til henne, hvor hun betalte taxien hehe, og hadde sex i en vannseng i flere timer. For å bare ha det sagt er det utrollig tungt å ha sex i en vannseng, faktisk var det så tungt at etter at jeg kom for 3 gang falt jeg bortimot bare om av utmattelse og sovnet. Når jeg våknet dagen etter ble jeg møtt av henne hvor hun sa hun hadde laget frokost, eller noe i den dur jeg følgte ærlig talt ikke så veldig med, men bare strekte meg litt før jeg så litt på hu og tokk tak i beltespennen på buksa hennes og dro hun intil meg for round two. En time senere spiste vi frokost og jeg, som menn flest i den alderen, fikk litt panik og "måtte dra et sted"... Hun følgte meg til toget og det ble bare en ONS, men dagen etter hadde hun fortalt ALLE om sexen så jeg ble bare kalt Cassanova i en stund. Drit fett! :D Eneste kjipe med å ha første sexen så bra er at man forventer mye av andre jenter også...
Gjest *kosejoker* Skrevet 8. august 2006 #35 Skrevet 8. august 2006 Jeg var 16 og var på "firmafest" (sommer jobb). En veldig fin jente som jeg ikke hadde snakket med før bare kastet seg over meg i hotel heisen. Vi kysset og hadde forplay på sengen til en person som hadde leid et hotelrom, med andre ord var det et ganske stort publikum på det nachspillet. Kort tid etter tokk vi taxi hjem til henne, hvor hun betalte taxien hehe, og hadde sex i en vannseng i flere timer. For å bare ha det sagt er det utrollig tungt å ha sex i en vannseng, faktisk var det så tungt at etter at jeg kom for 3 gang falt jeg bortimot bare om av utmattelse og sovnet. Når jeg våknet dagen etter ble jeg møtt av henne hvor hun sa hun hadde laget frokost, eller noe i den dur jeg følgte ærlig talt ikke så veldig med, men bare strekte meg litt før jeg så litt på hu og tokk tak i beltespennen på buksa hennes og dro hun intil meg for round two. En time senere spiste vi frokost og jeg, som menn flest i den alderen, fikk litt panik og "måtte dra et sted"... Hun følgte meg til toget og det ble bare en ONS, men dagen etter hadde hun fortalt ALLE om sexen så jeg ble bare kalt Cassanova i en stund. Drit fett! :D Eneste kjipe med å ha første sexen så bra er at man forventer mye av andre jenter også... ← Vet du, jeg blir så provosert av det innlegget her, sånn som du skryter av dine egne ferdigheter! Hadde jeg vært deg hadde jeg heller bekymret meg for at du kom til å skuffe andre jenter etter dine egne forventninger og tanker om deg selv. Samtidig virker det ikke som om du har blitt så veldig mye mer enn 16.. Legg merke til at ingen andre i tråden har lagt ut..
Gjest Gjesta Skrevet 8. august 2006 #36 Skrevet 8. august 2006 (endret) 18 år, sammen med gutten min som jeg elsker. Var godtvondt. Endret 8. august 2006 av Freckles
Skybertine Skrevet 8. august 2006 #37 Skrevet 8. august 2006 Jeg var 19 år, småfull og hadde vært sammen med gutten i en uke... Jeg var også hans første. Det hele var over i løpet av ca 15 SEKUNDER! Var sammen i en mnd etterpå, men siden han var min første kommer jeg til å huske han resten av livet.
exita Skrevet 8. august 2006 #40 Skrevet 8. august 2006 15 år, med en jeg ikke brydde meg om, angra etterpå.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå