Gjest Gjest Skrevet 7. august 2006 #1 Skrevet 7. august 2006 Jeg kjøpte tre lekre sett med undertøy på Kapp Ahl for en stund siden. Fant størrelsene mine, prøvde dem ikke. Hadde for liten tid. Når jeg da kom meg hjem og skulle prøve, passet de ikke helt....fordi jeg ikke er lik på venstre og høyre bryst. Glemte det i farten. Den størrelsen jeg vanligvis bruker når jeg finner BH`er som har stretch i cupene, passet på det ene brystet og var for smått på det andre. Ikke pent når det "skvulper over" heller. Om jeg hadde valgt en størrelse større, hadde det passet på det ene og vært for stort på det andre. Skikkelig dumt, altså ! Hvor mange har forskjellige størrelser på puppene her inne ? Er det evt. mye som skiller ?
Saeria Skrevet 7. august 2006 #2 Skrevet 7. august 2006 Jeg har litt forskjell. De aller fleste har det. På en del av BHene mine må jeg korrigere litt på den ene puppen i løpet av dagen, sånn at ikke litt av puppen tyter ut og lager en bulk.
Gjest Gjesta Skrevet 7. august 2006 #3 Skrevet 7. august 2006 Mine er ganske like i grunn. Men kan du ikke kjøpe sånne geleputer som du kan putte i bh'en sammen med den minste puppen? da kan du kjøpe en større bh så ikke den andre detter ut. Det ser nok mye bedre ut!
Gjest Gjest Skrevet 10. august 2006 #4 Skrevet 10. august 2006 Ja, jeg vet at svært mange har litt forskjell, men jeg lurte igrunnen på om det var flere som slet med å få "begge" på plass i en bh. Gjør ikke meg noe, det var bare litt ergelig at jeg kjøpte så mange sett som ikke passer noe særlig... Så mange underlige temaer som folk svarer på her inne og så skulle jeg finne ett som nesten ingen har synspunkter på i løpet av noen døgn. Jeg er flink !
Gjest Gjest Skrevet 10. august 2006 #5 Skrevet 10. august 2006 ...og der så jeg jammen forslaget om geleputer også: det kan jeg jo prøve om ikke annet. Blir ikke sånt klamt å gå med da ?
Gjest Gjesta Skrevet 10. august 2006 #6 Skrevet 10. august 2006 ...og der så jeg jammen forslaget om geleputer også: det kan jeg jo prøve om ikke annet. Blir ikke sånt klamt å gå med da ? ← Jeg aner ikke, men de er jo spesiallaget for slikt da...
Gjest mela Skrevet 10. august 2006 #7 Skrevet 10. august 2006 ...og der så jeg jammen forslaget om geleputer også: det kan jeg jo prøve om ikke annet. Blir ikke sånt klamt å gå med da ? ← Jo, veldig.
Ladyen Skrevet 11. august 2006 #8 Skrevet 11. august 2006 Geleputer ??? Hvordan brukes de ? Legges i "bunnen" av cup`en ?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå