Gjest Gjesta Skrevet 7. august 2006 #1 Skrevet 7. august 2006 Bestefar fyller 75 år på onsdag og har "mobil dilla". Han er super tøff. Sender sms og greier:) Vi skal kjøpe ny tlf til han, men trenger tips om en enkel tlf. Trenger ikke kamera osv. Men er viktig med store taster og stort display. Tips?
Gjest singel! Skrevet 7. august 2006 #3 Skrevet 7. august 2006 Bestefar har nokia 6101, funker som gull det og han er 81 pappa har 6103, nesten likedan den å.
Gjest Gjesta Skrevet 9. august 2006 #4 Skrevet 9. august 2006 Supert! Tusen takk:) I dag har vi kjøpt Nokia 1101 til han. Den var veldig enkel og grei å bruke!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå