Gjest Cerise Skrevet 7. august 2006 #1 Skrevet 7. august 2006 Vi har akkurat pusset opp litt på verandaen vår, den er overbygget og ca 6kvadratmeter kanskje (avlang, 1,5meter bred og 4 meter lang ca) Nå kunne vi godt tenke oss litt grønt her ute! Vet det er på slutten av sesongen, men noen som har noen tips om hva som vil stå litt ut over høsten? Tenkte på både krukker på gulvet, samt hengeplante på en vegg. Totalt clueless på denne fronten, alle råd mottas med enorm takk, hehe
Gjest Gjest Skrevet 7. august 2006 #3 Skrevet 7. august 2006 Selv har jeg plantet kulebuksbom, japansk kirsebærtre, hengepil og kristorn. Da har jeg hatt en blanding av busker og trær - noen vintergrønne, noen som blomstrer lekkert om våren og noen som har fine røde bær om vinteren. Har også noen krukker med urter som kommer igjen år etter år. Om somrene planter jeg sommerblomster i resten av krukkene. På den måten slipper jeg å skifte ut hvert år, samtidig som der er noe nytt å gle seg til hvert år. Anbefaler en tur innom hagesenter, der kan du få råd i forhold til hva de har inne nå.
Gjest Bjørnsdatter Skrevet 7. august 2006 #4 Skrevet 7. august 2006 Gå i blomsterbutikken eller på hagesenteret, så ser du fort hva som er å få tak i. Det er forøvrig minst to tråder til på dette forumet akkurat nå som spør om akkurat det samme.
Gjest Cerise Skrevet 7. august 2006 #5 Skrevet 7. august 2006 Takk for svar alle sammen Skal leite litt rundt på forumet og se, var litt utålmodig i stad når jeg skrev innlegget
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå