Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Gjest Tweetypie
Skrevet

Jeg er på jakt etter en pocket pc til mannen min. Er ennå en stund til, men jeg er ikke så bevandret innenfor dette og trenger noen råd om hvilke type som er bra og pris og ikke minst hvor jeg kan få kjøpt det. Vil ikke ha en med GPS da for det er det ikke behov for.

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Kjøp en som er både PDA og telefon. Sørg for at den har Windows Mobile 5.0 (med mindre dere får spader av Microsoft-ting.)

Fordelen med en kombinert PDA og telefon er at da blir den mest sannsynlig brukt. Selv om den er litt mer klumpete enn en liten mobiltelefon, trenger du da kun en dimp, og denne dimpen har mange, mange funksjoner.

Jeg har en Qtek 9100. Den går også under navnet i-Mate K-JAM og T-Mobile MDA. Firmaet jeg jobber i kjøpte denne til alle ansatte (over 150 stk), så da regner jeg med at det er flere enn jeg som synes den er storveis. Synkroniserer e-post, kontakter og kalender med Outlook. Har Pocket-versjon av Word og Excel, i tillegg til andre nyttige programmer. Er ikke altfor stor, og den har et uttrekkbart tastatur, så det er lett å skrive inn tekst.

Du kan bl.a. kjøpe telefonen hos Idedata: http://www.idedata.no/

Catzy

Endret av Catzy

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...