Gå til innhold

Spiser ikke no?

Fremhevede innlegg

Gjest FLAT MAGE :D
Skrevet

Spiser nesten ikke.. gjennomsnittlig hva jeg har spist denne uken har vært 2 glass juice og en pølse :forvirret: jeg tror det kan ha noe med at gutten jeg har vært keen på både mens og etter jeg var sammen med en annen tok kontakt med meg for noen dager siden.. jege r rett og slett ikke sulten :overrasket: er det farlig? har fått helt flat mage da :sjarmor: men vet ikke om det har så mye å si`? kan jeg bli syk? er jeg syk?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei det går vel i bølgedaler denne spisingen med deg som med alle oss andre.

Varierer seg etter humør den.

Men hvorfor spiser du ikke da?? Fordi du ikke vil? Fordi du har fått flat mage??

Om det er kroppslige bilder som styrer dette så burde du kanskje tenke litt.

Om det er humørsvingninger eller varmen som er årsaken, så går det seg til.

Prøv å spis regelmessig. Litt er bedre enn ingenting.

JEg hadde svimt av hadde jeg ikke fått i meg mat.

Gjest Gjest_Trådstarter_*
Skrevet

Men hvorfor spiser du ikke da?? Fordi du ikke vil? Fordi du har fått flat mage??

Om det er kroppslige bilder som styrer dette så burde du kanskje tenke litt.

Om det er humørsvingninger eller varmen som er årsaken, så går det seg til.

Bare er ikke sulten

Gjest gjesta
Skrevet

Har alltid hatt problemer med å spise hver gang det har vært noe med en gutt jeg også, enten det er negativt eller positivt. Det går seg til etterhvert, og det går helt bra å spise litt lite en stund.

Skrevet

Så sant det ikke går så alt for mange dagene. Det er ikke bra for kroppen å ikke få nok næring. Da begynner kroppen å stille seg i krisemodus. Den sparer på alt av fett og forbrenner muskler i stedet, og det vil de fleste ikke ha noe av. ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...